چگونه می توانم البته است وزن کم کنم؟


۱۰ راه برای کاهش پوند با بیرون رژیم

گاهی اوقات ممکن است کاهش وزن به طور طبیعی در مقایسه با روش های دیگر غیرممکن به نظر برسد، به خصوص زمانی که انگیزه خود را از دست می دهید، اما لزومی ندارد که اینطور باشد.

معمولاً قابل دستیابی است کاهش پوند البته است در مقابل همراه خود فرآیند های تولید دیگری غیر قابل تصور به تذکر برسد، ویژه به ویژه روزی کدام ممکن است انگیزه شخصی را اجتناب کرده اند کف دست می دهید، با این حال لزومی ندارد کدام ممکن است اینطور باشد. همراه خود برای درمان تعدادی از تکنیک مختلف، می توانید با موفقیت وزن شخصی را با بیرون وسوسه شدن توسط رژیم های غذایی کلیشه ای کاهش دهید.

راه های زیادی برای کاهش پوند خالص موجود است. همراه خود این جاری، مدیریت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگهداری متنوع اجتناب کرده اند این سیستم های غذایی ممکن است دردسر باشد. آنها اغلب هستند بافت نارضایتی هر دو گرسنگی در خواهید کرد تحمیل کنند.

همراه خود این جاری، این سیستم‌هایی کدام ممکن است کربوهیدرات‌های به سختی دارند، خوردن غذاهای مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبک مسکن مفید می‌توانند دستی‌تر محافظت شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کاهش پوند مؤثر باشند. در همین جا تعدادی از راه برای کاهش پوند، کاهش تمایل به غذا را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش سلامت متابولیک به طور همزمان معرفی شده است شده است.

۱. بازی کنید

ورزش یک ابزار عالی برای کاهش وزن است.

بازی خوب gizmo مفید برای کاهش پوند است. به طور قابل توجهی وزنه برداری فواید زیادی دارد. وزنه زدن انرژی زیادی می سوزاند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند تنبل شدن متابولیسم خواهید کرد جلوگیری می تنبل کدام ممکن است در هنگام کاهش پوند غیرمعمول نیست.

حداقل ۳ بار در هفته به تجهیزات گلف بروید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وزنه برداری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر {در این} روال معاصر کار هستید اجتناب کرده اند خوب معلم کمک بخواهید. مشخص شوید کدام ممکن است دکتر خواهید کرد نیز اجتناب کرده اند این سیستم های ورزشی جدید آگاه است.

کاردیو خوب متفاوت برتر برای ورزش همراه خود وزنه است. دویدن، دوچرخه رانندگی، دویدن، پرسه زدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید شنا برای کاهش پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور معمول بهزیستی خواهید کرد {مفید است}.

۲. کربوهیدرات های تصفیه شده را کاهش دهید

خوردن کربوهیدرات، قند و نشاسته کمتر راهی آسان برای کاهش وزن طبیعی است.

مصرف کردن کربوهیدرات، قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاسته کمتر راهی سرراست برای کاهش پوند خالص است. این را می توان همراه خود مبادله کربوهیدرات های تصفیه شده همراه خود غلات مناسب به کف دست آورد.

همراه خود پیروی اجتناب کرده اند خوب رژیم غذایی کم کربوهیدرات، درجه گرسنگی خواهید کرد مقیاس را کاهش می دهد، به این تکنیک کدام ممکن است به طور معمول سرانجام انرژی کمتری خواهید خورد. همراه خود خوب رژیم کم کربوهیدرات، در مقابل کربوهیدرات، چربی های ذخیره شده است را برای نشاط می سوزانید.

مصرف کردن کربوهیدرات های پیچیده تر یادآور غلات مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن انرژی کمتر {به دلیل} خوردن فیبر تا حد زیادی ارائه می دهیم {کمک می کند} وعده های غذایی را کندتر هضم کنید. همراه خود مصرف کردن فیبر تا حد زیادی، بافت سیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید رضایت خواهید داشت.

اگرچه خوب رژیم کم کربوهیدرات ممکن است خوب امکان برتر برای کاهش پوند باشد، دانشمندان باقی مانده است در جاری تجزیه و تحلیل بر روی نتایج تمدید شده مدت آن هستند.

۳. پروتئین کافی بخورید

خوردن مقدار توصیه شده پروتئین برای حفظ سلامتی و توده عضلانی شما در حین کاهش وزن مفید است.

مصرف کردن مقدار پیشنهاد شده پروتئین {برای حفظ} بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید توده عضلانی خواهید کرد در حین کاهش پوند {مفید است}. تحقیق متنوع نماد می دهد کدام ممکن است مصرف کردن مقدار صحیح پروتئین قابل دستیابی است تمایل به غذا، وزن هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید عناصر خطر قلبی را افزایش بخشد.

اگرچه فاکتورهای زیادی تصمیم گیری می‌کنند کدام ممکن است چه مقدار پروتئین قابل دستیابی است خواستن داشته باشید، با این حال خوب شخص متداولباید روزانه ۰.۸ خوب و دنج پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدست آمده تنبل. می توانید وزن شخصی را بر حسب کیلو در ۰.۳۶ ضرب کنید به همان اندازه متوجه شوید چه مقدار پروتئین در روز باید خوردن کنید.

مصرف کردن خوب رژیم غذایی همراه خود بخشها کافی پروتئین ممکن است به کاهش هوس های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایده ها وسواسی با توجه به وعده های غذایی کمک تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری خواستن به مصرف کردن میان وعده در اواخر عصر را نیز کاهش دهد. علاوه بر این ارائه می دهیم {کمک می کند} بافت رضایت را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیری داشته باشید.

هر وعده غذایی باید شامل خوب تأمین پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی، مقداری سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید بخش کوچکی اجتناب کرده اند کربوهیدرات های پیچیده یادآور غلات مناسب برای کاهش پوند کارآمد را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید باشد.

۴. برای صبحانه تخم مرغ بخورید

حتی یک صبحانه ساده تخم مرغ می تواند به رفع اشتهای شما، تامین پروتئین بدن و کاهش کالری مصرفی در طول روز کمک کند.

حتی خوب صبحانه آسان تخم مرغ ممکن است به تعمیر اشتهای خواهید کرد، تامین پروتئین هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش انرژی مصرفی در کل روز کمک تنبل.

۵. اجتناب کرده اند نوشیدنی های شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب میوه

نوشیدنی های شیرین و آب میوه پر از کالری های خالی هستند که برای بدن شما مفید نیستند.

نوشیدنی های شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب میوه پر اجتناب کرده اند انرژی های تمیز هستند کدام ممکن است برای هیکل خواهید کرد مفید نیستند. خوردن نوشیدنی های شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب میوه نیز قابل دستیابی است اجتناب کرده اند کاهش پوند جلوگیری تنبل.

۶. در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی آب بنوشید

نوشیدن آب قبل از غذا مصرف کالری را کاهش می دهد و ممکن است هنگام تلاش برای کاهش وزن موثر باشد.

بلعیدن آب در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی خوردن انرژی را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل دستیابی است هنگام امتحان شده برای کاهش پوند کارآمد باشد.

۷. فیبر محلول بخورید

مطالعات نشان می دهد که فیبر محلول ممکن است از کاهش وزن حمایت کند.

تحقیق نماد می دهد کدام ممکن است فیبر محلول قابل دستیابی است اجتناب کرده اند کاهش پوند حمایت تنبل. غذاهای غنی اجتناب کرده اند فیبر محلول عبارتند اجتناب کرده اند نخود، لوبیا، جو دوسر، سیب، پرتقال، هویج را انتخاب کنید و انتخاب کنید جو. اگر در رژیم غذایی شخصی فیبر کافی بدست آمده نمی کنید، اجتناب کرده اند دکتر شخصی با توجه به تقویت می کند فیبر محلول یادآور پسیلیوم پرس و جو کنید.

۸. رژیم غذایی شخصی را بر مقدمه غذاهای مناسب قرار دهید

غذاهای کامل نسبت به غذاهای فرآوری شده سالم تر، سیر کننده تر و کمتر باعث پرخوری می شوند.

غذاهای مناسب نسبت به غذاهای فرآوری شده مفید تر، سیر کننده تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمتر باعث پرخوری می شوند. غذاهای طبیعی علاوه بر این می توانند اجتناب کرده اند بیماری هایی یادآور دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید {فشار خون بالا} جلوگیری کنند.

۹. آهسته وعده های غذایی بخورید

سریع غذا خوردن در طول زمان می تواند منجر به افزایش وزن شود، در حالی که آهسته غذا خوردن هورمون های کاهش وزن را افزایش می دهد و باعث می شود احساس رضایت بیشتری داشته باشید.

فوری وعده های غذایی مصرف کردن در کل زمان ممکن است در نتیجه افزایش وزن شود، در حالی کدام ممکن است آهسته وعده های غذایی مصرف کردن هورمون های کاهش پوند را افزایش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تبدیل می شود بافت رضایت بیشتری داشته باشید.

۱۰. عصر دستی بخوابید

کمبود خواب یکی از مهم ترین عوامل خطر برای افزایش وزن است.

ضعیف خواب یکی اجتناب کرده اند بسیار قدرتمند عناصر خطر برای افزایش وزن است. از گرفتن خوب خواب خوشایند در یک روز واحد برای مدیریت وزن حیاتی است.

خواه یا نه باید انرژی بشمارم؟

اگر بعد از امتحان استراتژی‌های دیگر همچنان در کاهش وزن مشکل دارید، ممکن است بخواهید شروع به پیگیری کالری کنید تا ببینید آیا مشکل همین است یا خیر.

اگر بعد اجتناب کرده اند امتحان تکنیک‌های تولید دیگری همچنان در کاهش پوند اشکال دارید، قابل دستیابی است بخواهید آغاز به پیگیری انرژی کنید به همان اندازه ببینید خواه یا نه اشکال همین است هر دو خیر.

ملاحظه به این نکته حیاتی است کدام ممکن است مصرف کردن انرژی فوق العاده کم ممکن است خطرناک باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای کاهش پوند کمتر کارآمد باشد. برای توصیه با توجه به چگونگی کاهش انرژی شخصی به میزان ثابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید همراه خود دکتر شخصی مراجعه به کنید.