چه غذاهایی به معامله با گرسنگی {کمک می کند}؟


چه غذاهایی به معامله با گرسنگی {کمک می کند}؟

درد و گرسنگی یک احساس خرخر کردن یا غرغره در معده است که می تواند با هوس، تحریک پذیری و خستگی همراه باشد.

درد را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرسنگی منصفانه بافت خرخر کردن هر دو غرغره در شکم است کدام ممکن است ممکن است همراه خود هوس، تحریک پذیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی در کنار باشد. چون آن است اجتناب کرده اند عنوان آن پیداست، گرسنگی یکی اجتناب کرده اند علائم گرسنگی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولا همراه خود مصرف کردن غذای کافی برطرف تبدیل می شود.

گرسنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیری از حداکثر

مقیاس گرسنگی سطوح مختلف گرسنگی را که افراد تجربه می کنند و علائم جسمی و روحی همراه با آنها را توصیف می کند.

ابعاد گرسنگی سطوح مختلف گرسنگی اشخاص حقیقی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علائم بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی مرتبط را توضیح دادن می تدریجی:

  1. پس اجتناب کرده اند گرسنگی – اجتناب کرده اند تذکر بدنی بافت خستگی می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید می خواهید دراز بکشید، علاوه بر این قابل انجام است عوارض هر دو سرگیجه داشته باشید.
  2. فوق العاده گرسنه – گرسنگی ممکن است را تحریک پذیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید گمشده نشاط فیزیکی می تدریجی.
  3. گرسنه – بافت می کنید شکم تان تمیز است، خواستن از حداکثر به مصرف کردن دارید.
  4. نزدیک کردن به گرسنگی – دارم به وعده های غذایی در نظر گرفته شده می کنم.
  5. نزدیک کردن به سیری – ممکن است به مقیاس کافی وعده های غذایی خورده اید به همان اندازه شکسته نشده دهید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند تذکر بدنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روانی بافت رضایت می کنید.
  6. پر بودن – معده ممکن است بافت سیری می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انصافاً راضی هستید.

سطوح بعدی (۷-۱۰) به سادگی اجتناب کرده اند بافت سیری فراتر گذشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه بافت نفخ هر دو پر شدن تبدیل می شود. متعاقباً، اشخاص حقیقی تمایل دارند اجتناب کرده اند غذای شخصی تا حد زیادی لذت ببرند را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزی کدام ممکن است در سطوح سه به همان اندازه شش در ابعاد گرسنگی قرار دارند بیشتر وعده های غذایی می خورند.

با این حال به خاطر داشته باشید کدام ممکن است باید به مقیاس کافی آب بنوشید به همان اندازه گرسنگی شخصی را همراه خود تشنگی خطا نگیرید.

اگر در مرحله منصفانه هر دو ۲ ابعاد گرسنگی هستید، قابل انجام است بافت گرسنگی کنید. این معمولاً روزی اتفاق می‌افتد کدام ممکن است سیگنال‌های گرسنگی را در سطوح بهتر نادیده می‌گیرید، وعده‌های غذایی شخصی را بردن می‌کنید هر دو آنقدر مشغول هستید کدام ممکن است نمی‌توانید وعده های غذایی بخورید. علاوه بر این گرسنگی، قابل انجام است بافت سرگیجه، اضطراب هر دو تحریک پذیری نیز داشته باشید.

مصرف کردن آگاهانه

وقتی خیلی گرسنه هستید یا احساس گرسنگی نمی کنید، تسلیم شدن به میل به خوردن هر چیزی و همه چیز آسان است.

وقتی خیلی گرسنه هستید هر دو بافت گرسنگی نمی کنید، ترک به خواستن به مصرف کردن هر چیزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه عامل ساده است. همراه خود این جاری، متعهد شدن منصفانه رویکرد آگاهانه تر ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه مثبت شوید کدام ممکن است به همان اندازه حد امکان مفید وعده های غذایی می خورید. دفعه بعد کدام ممکن است بافت گرسنگی کردید، این سطوح را دنبال کنید:

  • به همان اندازه روزی کدام ممکن است به مرحله سوم در ابعاد گرسنگی برسید، تکه های نوزاد وعده های غذایی (مثلا کراکر) بخورید.
  • ۱۰ به همان اندازه ربع ساعت پایداری کنید به همان اندازه یک بار دیگر متوجه مرحله گرسنگی شخصی شوید.

اگر مرحله گرسنگی ممکن است در مرحله سه باقی ماند، معمولاً وعده های غذایی بخورید به همان اندازه روزی کدام ممکن است به مرحله ۵ هر دو شش برسید.

دلیل برای گرسنگی چیست؟

به عنوان یکی از بسیاری از علائم احتمالی گرسنگی، گرسنگی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

شناخته شده به عنوان یکی اجتناب کرده اند متعدد اجتناب کرده اند علائم بالقوه گرسنگی، گرسنگی ممکن است به توضیحات مختلفی تحمیل شود:

  • گرلین
  • غذاهای فرآوری شده بخورید
  • ضعیف خواب
  • فشار

گرلین به “هورمون گرسنگی” شناخته شده است، از اشتهای ممکن است را تحریک می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تبدیل می شود غذای بیشتری هضم کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی بیشتری ذخیره کنید. هنگامی کدام ممکن است این هورمون به اشخاص حقیقی به صورت مصنوعی داده تبدیل می شود، میزان غذای دریافتی آنها ۳۰ سهم افزایش خواهد یافت.

سطوح گرلین در هیکل ممکن است البته است در کل روز در نوسان است – بیشتر اوقات در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی روزمره بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پس اجتناب کرده اند مصرف کردن وعده های غذایی زیرین است.

در همین جاری، غذاهای فرآوری شده شبیه نان کنار هم قرار دادن، گوشت ناهار را انتخاب کنید و انتخاب کنید دسرها دارای شاخص گلیسمی بالایی هستند، به این تکنیک کدام ممکن است در نتیجه افزایش سریعتر قند خون می شوند. وقتی این وعده های غذایی را می خورید، هیکل ممکن است در پاسخ به آن است انسولین زیادی ساخت می تدریجی کدام ممکن است باعث تبدیل می شود قند خون به طور ناگهانی بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین بیاید. این ممکن است گاهی اوقات باعث شود ممکن است زودتر بافت گرسنگی کنید.

تحقیقات نماد داده است کدام ممکن است وقتی بزرگسالان به مقیاس کافی نمی‌خوابند، نسبت به {افرادی که} هفت به همان اندازه ۹ ساعت می‌خوابند، سطوح بیشتری اجتناب کرده اند گرلین دارند، تا حد زیادی بافت گرسنگی می‌کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمتر بافت سیری می‌کنند.

استرس بیش از حد باعث تبدیل می شود کدام ممکن است غدد فوق کلیوی هورمونی به تماس گرفتن کورتیزول ترشح کنند. در حالی کدام ممکن است کورتیزول انگیزه ممکن است را برای مقابله همراه خود مکان آسیب زا افزایش می دهد، تمایل به غذا را نیز افزایش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تبدیل می شود گرسنه تر شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمال پرخوری را افزایش دهید.

۵ خوراکی کدام ممکن است همراه خود گرسنگی نبرد می تدریجی

علاوه بر پاسخ آگاهانه به گرسنگی در روش های فوق، توجه به آنچه می خورید نیز مهم است.

علاوه بر این پاسخ آگاهانه به گرسنگی در فرآیند های فوق، ملاحظه به آنچه می خورید نیز حیاتی است.

برخی اجتناب کرده اند داروها غذایی وجود دارند کدام ممکن است باعث می شوند برای مدت زمان بسیار طولانی تری بافت سیری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند گرسنگی جلوگیری کنید:

  • سوپ
  • لوبیا
  • تخم مرغ
  • گوشت با بیرون چربی
  • ذرت بو داده

سوپ

سوپ ها محتوای آب بالایی دارند، بنابراین اغلب برای کنترل وزن توصیه می شوند.

سوپ ها محتوای آب بالایی دارند، متعاقباً بیشتر اوقات برای مدیریت وزن طرفدار می شوند. منصفانه بررسی نماد داد {افرادی که} سوپ می‌خوردند نسبت به {افرادی که} سوپ نمی‌خوردند، ناهار آزمایشی کمتری برای او یا او سرو می‌شد. {افرادی که} این سوپ را خوردن کردند، نسبت به {افرادی که} سوپ را خوردن نکردند، ۲۰ سهم نشاط دریافتی شخصی را در زمان ناهار کاهش دادند را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود وجود این میزان خوردن کمتر، در طولانی مدت وعده های غذایی گرسنه تر اجتناب کرده اند گروه تولید دیگری نبودند.

لوبیا

لوبیا سرشار از فیبر و پروتئین است که باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید.

لوبیا سرشار اجتناب کرده اند فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین است کدام ممکن است باعث تبدیل می شود مدت تمدید شده تری بافت سیری کنید. در یک واحد بررسی نوزاد روی پسران اضافه وزن کدام ممکن است اجتناب کرده اند رژیم غذایی اساساً مبتنی بر پروتئین پیروی می کردند، گروهی کدام ممکن است بیشترین پروتئین را اجتناب کرده اند حبوباتی شبیه لوبیا خوردن کردند، بیشترین کاهش چند پوند را در یک واحد فاصله هشت هفته ای تخصص کردند.

تخم مرغ

تخم مرغ یک غذای عالی برای کمک به احساس سیری و مدیریت وزن است، زیرا کالری نسبتاً کمی دارد اما پروتئین بالایی دارد.

تخم مرغ منصفانه غذای برتر تواند به شما کمک کند بافت سیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت وزن است، از انرژی نسبتاً به سختی دارد با این حال پروتئین بالایی دارد. شواهدی موجود است کدام ممکن است نماد می دهد مصرف کردن تخم مرغ باعث افزایش مرحله هورمونی تبدیل می شود کدام ممکن است باعث تبدیل می شود بعد اجتناب کرده اند وعده های غذایی مصرف کردن بافت سیری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این سرعت حرکت وعده های غذایی اجتناب کرده اند شکم را کاهش می دهد.

گوشت با بیرون چربی

گوشت بدون چربی حاوی مقدار زیادی پروتئین است اما همچنان چربی کمی دارد.

گوشت با بیرون چربی تشکیل از پروتئین است با این حال همچنان چربی به سختی دارد. منصفانه بررسی نماد داد کدام ممکن است اشخاص حقیقی تحت تأثیر دیابت کدام ممکن است رژیم پارینه سنگی (کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند گوشت با بیرون چربی، تخم مرغ، میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات است) خوردن می کردند، نسبت به گروهی کدام ممکن است اجتناب کرده اند رژیم غذایی دیابتی روزمره پیروی می کردند، نمرات سیری بالاتری را گزارش کردند. به ویژه، این اشخاص حقیقی پارینه سنگی {به دلیل} اکتسابی نشاط در هر وعده غذایی، چگالی نشاط در هر وعده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بار گلیسمی در هر وعده، سیری بیشتری داشتند.

ذرت بو داده

در همین حال، اگر می‌خواهید میان‌وعده‌ای می‌خواهید که گرسنگی را غلبه کند، به دنبال پاپ کورن نباشید.

در همین جاری، اگر می‌خواهید میان‌وعده‌ای می‌خواهید کدام ممکن است گرسنگی را غلبه تدریجی، جستجو در پاپ کورن نباشید. پاپ کورن ۹ تنها شاخص سیری بالاتری نسبت به سایر تنقلات رایج شبیه چیپس سیب زمینی دارد، اما علاوه بر این منصفانه میان وعده همراه خود {فیبر بالا} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرشار اجتناب کرده اند داروها مغذی است.