پیراشکی جو دوسر چیا (بدون گلوتن)


دونات برای صبحانه!

خوشمزه است یا نه؟ منظورم این است که چه کسی نمی خواهد روز را با پیراشکی شروع کند؟

همانطور که ممکن است بدانید ، من دوست دارم پخت کنم و فقط یک تابه بزرگ 6 دوناتی را برای تهیه این زیبایی های خوشمزه انتخاب کردم. من یک ظرف کوچک پیراشکی دارم که پیراشکی ها را شیرین تر از همیشه می کند ، اما باید بازی خود را افزایش دهم.

حالا نگران نباش! مگر اینکه یک ظرف بزرگ پیراشکی داشته باشید ، این دستور در قالب مافین نیز کار می کند. بنابراین همه چیز خوب است. فقط کمی سرگرم کننده تر کردن دونات ها برای صبحانه. تقریباً احساس می کنید از یک لذت واقعی لذت می برید.

اما … این پیراشکی ها پیراشکی های فرآوری شده با شکر نیستند. اینها از بلغور جو دوسر بدون گندم ، چیا حاوی فیبر ، زغال اخته غنی از آنتی اکسیدان و دانه های کنف حاوی پروتئین های ضد التهابی تهیه می شوند. حالا این شیرینی من است!

علاوه بر این ، طعم آنها بسیار خوشمزه است ، تهیه آنها فوق العاده آسان است و برای خوردن و خوردن صبحانه هنگام عجله از در خانه عالی هستند.

PS اگر به دنبال خوشمزه ترین و آسان ترین دستور العمل ها هستید ، بیایید در باشگاه دستور العمل های هورمون سالم من بپیوندید! آیا با تمام اطلاعات موجود در مورد چگونگی تعادل هورمون ها ، کاهش وزن + محافظت از ایمنی خود اشتباه گرفته اید؟ من نمی توانم رژیم های مختلف را ادامه دهم. Paleo ، Keto ، Fasting Fasting ، یا کدام یک برای شما مناسب است یک برنامه غذایی ماهانه + لیست خرید + دستور العمل هایی تهیه کنید که به شما در حمایت از بدن ، تعادل هورمون ها ، سم زدایی و کاهش چند اینچ کمک می کند! هر ماه موضوع متفاوتی دارد (اینجا را کلیک کنید تا مطالبی را که در ماه های آینده به اشتراک خواهم گذاشت بخوانید!) بانک با غذای خوشمزه و محرومیت صفر ، به شما قول می دهم!

بازگشت به این پیراشکی ها !!!

روغن تابه را با روغن نارگیل چرب نکنید (من از روغن نارگیل Progressive Organic استفاده می کنم) ، آستین ها را بالا بزنید و بیایید چند دونات بپزیم درست است؟

پیراشکی جو دوسر چیا

2015-05-14 18:45:09

  1. 3/4 فنجان آرد جو دوسر بدون گندم (جو دو سر را در مخلوط کن خرد کنید)
  2. 1/2 فنجان دانه چیا
  3. 3 قاشق غذاخوری دانه شاهدانه
  4. 1 1/2 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  5. 1/4 قاشق چایخوری نمک دریا
  6. دارچین 1/2 قاشق چایخوری
  7. 1/2 قاشق چایخوری وانیل آسیاب شده (من از گیدی یویو استفاده می کنم)
  8. 1/3 فنجان شربت افرا
  9. 1/3 فنجان شیر بادام
  10. 1/3 – 1/2 فنجان زغال اخته
  1. فر را روی 300 درجه فارنهایت گرم کنید و یک تابه 6 حفره ای را کمی با روغن نارگیل چرب کنید
  2. در یک کاسه بزرگ ، بلغور جو دوسر ، چیا ، شاهدانه ، بیکینگ پودر ، دارچین ، وانیل و نمک را مخلوط کنید.
  3. شربت افرا ، شیر بادام را اضافه کنید و مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند.
  4. زغال اخته را اضافه کرده و به آرامی تا کنید.
  5. خمیر کمی روان می شود. این طبیعی است.
  6. خمیر را در قالب ماست بریزید ، هر حفره را در بالا یا بیشتر یا کمتر پر کنید.
  7. پنکیک ها را حدود 23-25 ​​دقیقه بپزید تا محکم لمس شود.
  8. قبل از برداشتن پیراشکی ها ، آنها را حدود 10 دقیقه در تابه خنک کنید.
  1. * برای اینکه این مرواریدها از نظر پروتئین غنی تر شوند ، 1 قاشق غذاخوری پودر پروتئین مورد علاقه خود را اضافه کنید. من دوست دارم از پودر پروتئین Progressive Nutritional Organic Whey یا Brown Rice استفاده کنم. اگر برای رقیق کردن خمیر پروتئین اضافه می کنید ، باید چند قاشق غذاخوری شیر بادام به آن اضافه کنید.

اقتباس از کتاب آشپزی Oh She Glows

اقتباس از کتاب آشپزی Oh She Glows

Wellness Holistic https://holisticwellness.ca/

این را پخش کنید!

آن را در Pinterest به اشتراک بگذارید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *