ویژگی های انبه برای حفظ سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن – دکتر رویا کادمیان


13 1 - ویژگی های انبه حفظ سیستم ایمنی بدن و کمک به کاهش وزن

خواص انبه که به محافظت از سیستم ایمنی و کاهش وزن کمک می کند

انبه یک میوه گرمسیری شیرین و خوش طعم است که سرشار از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است که برای قلب ، پوست ، چشم و دستگاه گوارش و سیستم ایمنی ضروری است.

انبه در مجموع دارای بیش از 20 ویتامین و مواد معدنی از جمله سطوح بالای ویتامین A و C است. یک انبه کامل 207 کالری دارد. یک فنجان انبه خرد شده حدود 165 کالری دارد و 70 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین C را تامین می کند ، جذب آهن را بهبود می بخشد ، به سلول ها در محافظت از خود و سیستم ایمنی کمک می کند.

مایا وادی ولو ، سرپرست تیم تحقیقات تغذیه در دانشگاه رود آیلند گفت: “ویتامین C برای سیستم ایمنی بدن مفید است.” این یک آنتی اکسیدان است که به تسکین استرس اکسیداتیو در بدن کمک می کند. انبه همچنین سرشار از ویتامین A ، فولات و فیبر است که برای کنترل سرطان روده ، بیماری های قلبی و افزایش وزن مفید است.

انبه به طرق مختلف به محافظت و حمایت از بدن کمک می کند ، به ویژه هنگامی که به طور کامل مصرف شود و نه به شکل قندهایی که به ترکیبات انبه اضافه شده است.
این میوه سطحی حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که به محافظت یا به تاخیر انداختن تخریب “رادیکال های آزاد” ، اتم ها یا مولکول های ناپایدار که می توانند به سلول ها آسیب برساند و باعث بیماری هایی مانند سرطان شود ، کمک می کند.

فیبر ، ویتامین ها و پتاسیم موجود در آب میوه همچنین به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک می کند.
انبه علاوه بر چربی کم این میوه ، می تواند به کاهش وزن شما کمک کند زیرا به دلیل وجود فیبر باعث رضایت بیشتر می شود.

برای بهره مندی از رژیم آنلاین دکتر رویا خادمیان ، روی لینک زیر کلیک کنید:

برنامه غذایی دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *