هنر آرامش کامل: جسمی ، احساسی و معنوی


ممکن است به نظر برسد که تنها افرادی که می توانند به این وضعیت آرام تر برسند در جوامع مذهبی یا معنوی که متعهد به جدا نگه داشتن آنها از تجربیات دنیوی هستند ، وجود دارند. بقیه ما باید هر روز از سال با سر و صدای جهان – خوب و بد – کنار بیاییم!

با این حال ، در این مقاله امیدوارم شما را متقاعد کنم که برخی از عادات اجباری می توانند رفاه و طول عمر روزانه شما را بهبود بخشند. این شیوه ها می توانند به شما کمک کنند از پاداشهایی که همه ما در پایان زندگی کاری خود امیدواریم (البته به استثنای هرگونه حادثه عجیب و غریب یا طبیعت) استفاده کنید. لطفاً بخوانید تا بدانید چگونه می توانید این عادات ارزشمند را توسعه دهید و در طول سفر زمینی خود به حالت تعادل جسمی ، احساسی و روحی برسید.

من مطمئن هستم که بسیاری از ما هنوز این را درک نکرده ایم. “ما همانیم که میخوریم“و به همین دلیل ، بسیاری از ما از پذیرفتن این نکته که مصرف بیش از حد شکر ، روغن های گیاهی هیدروژنه و سایر غذاهای ناسالم و ناسالم سوء استفاده از قوانین طبیعی است خودداری می کنیم. هر روز مردم در اتومبیل ها صف می کشند. آنها برای ناهار یا شام از آنها استفاده می کنند. فست فود – بنابراین ، برای مصرف آنچه من به عنوان شدیدترین توهین به بدن انسان توصیف می کنم.

بله ، من سنگین ترین توهین به بدن انسان را گفتم! به خاطر داشته باشید ، بدن شما بدون داشتن غذاهای کامل و سالم که حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز خدا هستند ، واقعاً نمی تواند آرامش داشته باشد. عدم خواب مناسب – که بسیاری از مردم فکر می کنند اهمیت چندانی ندارد – به همراه کمک خواب مانند ملاتونین (هورمون خطرناکی که بدون نسخه در دسترس است) و حتی قرص هایی که از نظر پزشکی تجویز می شوند ، به نبود رژیم غذایی مناسب اضافه کنید. در آخر اما مطمئناً کم اهمیت ، عدم ورزش را که به حفظ گردش خون مناسب و تن ماهیچه ها کمک می کند ، بیش از هر چیز اضافه کنید.

به نظر حقیر ، زندگی روزمره به این دلیل دلیل افزایش نرخ حملات قلبی ، دیابت و سایر اختلالات است. برای درمان این بیماریها ، داروهای بسیار خطرناکی برای ما تجویز شده است تا بتوانیم ناتوانی ما در تغذیه بدن گرانبهای خود را جبران کرده و به آنها اجازه دهیم که مطابق برنامه عمل کنند. اگر به این اهداف نرسیم ، پیرتر به نظر می رسیم و احساس می کنیم dishrag در پایان عمر کاری ما!

وقتی تصمیم گرفتید که در واقع دوست دارید آرام باشید ، باید آشپزی را یاد بگیرید! بله ، آیا من فقط گفتم شما باید آشپزی را یاد بگیرید (حداقل تا حدی)؟ بله ، انجام دادم، اما خبر خوب این است که تهیه یک قابلمه خوب از سوپ در اجاق گاز آهسته تقریباً بدون زحمت آسان است.

پختن یکی دیگر از روشهای فوق العاده مجاز برای اجاق گاز است تا برای شما یک گوشت گاو سرخ شده عالی ، یک مرغ تازه یا یک تکه خوک خوشمزه درست کند. به این غذاها مقداری سبزیجات تازه و مغذی یا سالاد سبز مخلوط با پیاز ، گوجه فرنگی ، خیار ، هویج خرد شده یا هر چیزی که دوست دارید اضافه کنید – و بله ، شما خوب غذا خواهید خورد. جستجوی سریع کلمات در اینترنت »آشپزی برای مبتدیانهزاران کتاب ، کلاس آشپزی و فیلم در YouTube ارائه می شود.

با وجود ابزارهای بسیار زیاد ، هیچ بهانه ای برای برنامه ریزی نکردن حداقل یک وعده غذایی خوب در روز و مهمتر از همه ، یادگیری غذاهای برگشتی وجود ندارد. بگذارید مزایای دو غذای ترمیم مورد علاقه خود را که هر روز مصرف می کنم ، توضیح دهم:

  1. تخم مرغ آلیبا این یک غذای واقعا انرژی زا است که مزایای فوق العاده ای را برای چشم ها و مغز شما ، در میان بسیاری دیگر ، ارائه می دهد.
  1. شیر خاموب سایت OrganicFacts.net بسیاری از مزایای مربوط به شیر خام را شرح می دهد. همانطور که توضیح می دهند: “شیر خام حاوی مواد مغذی کلیدی مفید برای بدن است ، از جمله پروبیوتیک ها ، چربی های خام ، ویتامین B12 ، ویتامین B6 ، کاروتنوئیدها ، کلسیم ، فسفر ، منیزیم و آهن و اسیدهای چرب. امگا 3 ، مزدوج لینولئیک اسید ، ویتامین K و تعدادی از آنزیم های گوارشی. ”این پست را که توسط شرکت جستجوی شیر خام دولتی که توسط A Campaign for Raw Milk ایجاد شده است مشاهده کنید.

بسیاری از غذاهای دیگر وجود دارد که باعث آرامش می شوداین لیست از ده غذای برتر برای حداکثر آرامش را از وب سایت Health Fitness Revolution ببینید. این جایگزین های عالی برای غذاهای آماده ، نه تنها به آرامش شما کمک می کند ، بلکه باعث آبریزش دهان نیز می شود. همچنین حتماً از بنیاد Weston A. Price دیدن کنید تا دستور العمل های هفته خود را ببینید.

خوشحالم که پرسیدی آرامش احساسی احتمالاً یکی از ساده ترین کارهایی است که می توان انجام داد. با این حال – شاید مانند بسیاری از شما – زمان زیادی را در سندرم به نام “از دست دادم”بله ، اما اگر؟ آگاهانه یا ناآگاهانه ، بسیاری از ما در این اقدام فاجعه بار سوء استفاده از خود شرکت می کنیم! من حتی در پست وبلاگ خود با عنوان “بستن سال (و چگونه می توان در سال آینده بی خیال شد”) در مورد این موضوع نوشتم. آیا مدام به هر تصمیم یا اقدامی فکر می کنید؟بله ، اما چه؟ در این صورت ، این پست وبلاگ راهی تازه را برای ایجاد تعادل عاطفی در اختیار شما قرار می دهد ، در حالی که یاد می گیرید چگونه تا پایان عمر تصمیمات خوبی بگیرید. وعدهبا

به جای نوشتن مجدد در این زمینه ، توصیه می کنم پست وبلاگ من را بخوانید “آیا مسائل بهداشتی واقعی هستند یا تخیلی؟ اسرار بدن و ذهن. “

در آن ، من درباره کتاب بحث می کنم دین و سلامت توسط جیمز جی والش. او در مورد اینکه چگونه سربازانی که در طول جنگ جهانی دوم از نظر ذهنی و احساسی شکسته شده بودند ، نتوانستند با وجود تمام توانبخشی که از آنها گذشت ، از تجربیات خود رهایی یابند. آنها فقط از طریق بیداری معنوی دوباره کامل شدند. نقل قول از پست وبلاگ:

“وقتی دکتر والش تشخیص داد که اختلالات گزارش شده توسط این سربازان شکسته یک مشکل واقعی پزشکی پس از مراجعه به مشاوره و سایر روش ها نیست ، او متوجه شد که آیا این سرباز قادر است به ایمان دینی خود بازگردد و / یا قدرت شفابخش خدا را در آغوش بگیرد. به عنوان پادزهر مشکلات خیالی او ، وضعیت روانی او عمیقا تحت تأثیر مثبت قرار گرفت.

“من همچنین باور دوران کودکی خود را کنار گذاشتم. اما بعدها در زندگی ، در میان بسیاری از تجربیات وحشتناک ، راه بازگشت را پیدا کردم. و همچنین نوعی تجربه خارج از بدن را تجربه کردم که به نظر حقیر من فوری بود. چرخش 180 درجه در زندگی من و انتخاب های متعدد.

“یک داستان بسیار طولانی در اینجا به تفصیل توضیح داده می شود ، اما همانطور که من می بینم ، این ایده این است که دین و گرویدن به خدا ، همانطور که ما او را درک می کنیم ، می تواند ما را به سوی انرژی و فضل محتاطانه هدایت کند که ما به سادگی نمی فهمیم. بله ، آنها آنجا هستند اگر می توانیم برای ما باور کن شاید برای اولین بار متوجه شدم که به دارویی نیاز دارم که از هیچ نیروی زمینی در دسترس نیست. امیدوارم در صورت بروز هرگونه ناراحتی روحی ، بتوانید به خدا مراجعه کنید. “

“من کاملاً جدیدم؟”

کسی فقط از شما عکس گرفت ،
منظره ای که هرگز نخواهید دید ،
نمایی از لنزهای آنها ،
تصویری که در آن دیگران را دیده اید ،
نگاهی که بلافاصله عاشقش می شوید.

شخصی که عکس می گیرد باید چه احساسی داشته باشد؟
هیچ کس مال آنها را نمی گیرد ،
به نظر می رسد یک عمل مهربانانه فداکارانه ،
یا برخی از خواسته های کثیف وجود دارد که در زیر آن ایجاد می شود؟
یا فقط انتظارات ساکت متقابل ساده؟

هرچه باشد ،
شما هویت خود را ساخته اید ،
حالا شما شخص موجود در تصویر هستید ، نه آن کسی که در واقع می بینید ،
تصویر اطراف واقعی است ،
چگونه این من جدید را دوست دارید؟
– پل ولکین

سلب مسئولیت از ماریا اتوود ، CNHP: من یک متخصص بهداشت طبیعی (CNHP) غیر پزشک معتبر هستم. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، تسکین یا درمان هرگونه بیماری انسانی را نمی کنم. لطفاً قبل از پیروی از توصیه هایی که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود انجام می دهم ، به پزشک خود مراجعه کنید.

تصاویری از iStock / g-stockstudio (اصلی) ، debbiehelbing (سرباز که به انسان آرامش می دهد) ، Perarayot (شیر و تخم مرغ).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود یک متخصص بهداشت طبیعی نیمه وقت و Weston A. Price Chapter Leader در کلرادو اسپرینگز ، CO است. از وب سایت وی در TraditionalCook.com دیدن کنید. همچنین به تصویر ماریا مراجعه کنید راه خود را برای رفاه بپزید DVD (همچنین به عنوان دوره آموزش الکترونیکی موجود است) و حتماً آن را دنبال کنید نکاتی از سرآشپز سنتی وبلاگ.
محصولات ماریا اتوود

راه خود را برای رفاه بپزید



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *