نکات بهداشتی برای دانش آموزان – سارا گلدشتاین


سلام دوستان! از آنجایی که به طور رسمی پایان هفته کتابخوانی مدرسه ام است ، فکر کردم زمان مناسبی برای نوشتن یک پست کوچک در مورد زندگی دانشجویی و چگونگی سالم ماندن در دوران دانش آموز است.

همه ما می دانیم که زندگی دانشجویی بی نظیر است و با فشارهای خاص خود ، بار مالی اضافی ، استرس و برنامه ریزی خاص همراه است. همه اینها می تواند غذا خوردن خوب ، فعال ماندن و به طور کلی احساس بهتر شدن را مشکل کند. برای کسانی از شما که نمی دانستید ، من سال گذشته یک برنامه مدرسه تمام وقت (برای مطالعه بیشتر غذا) شروع کردم و این بسیار عالی و بسیار چالش برانگیز بود! اگرچه این سومین مدرک تحصیلی من است ، اما 8 سال از مدرسه ام می گذرد و من کاملاً فراموش کردم که دانش آموز بودن چگونه است. وقتی در سال 2018 دوباره مدرسه را شروع کردم ، حفظ عادات و روال عادی سلامتی ام برایم بسیار دشوار بود و در نتیجه احساس خوبی نداشتم. البته ، همه اینها حتی با کار تمام وقت پیچیده است ، اما این واقعیت بسیاری از دانش آموزان است!

اکنون که کمی خود را تنظیم کرده ام ، فکر کردم نکاتی را برای کمک به دانشجویان سالم در حین مطالعه و به طور کلی پیروی از هر تلاش آکادمیک ارائه خواهم داد! من این نکات را هم به عنوان یک متخصص تغذیه و هم به عنوان یک دانش آموز ، که زندگی روزمره یک دانش آموز را تجربه می کند ، ارائه می دهم!

K TSILLA SH HENDETSORE P STR STUDENTT

1 آموزش چند کاره

همه ما می دانیم که حرکت بدن و فعال بودن برای ما مفید است ، اما در سال گذشته واقعاً متوجه شدم که چه تاثیری بر سلامت روانی من دارد. پیدا کردن حرکت و ورزش تقریباً هر روز بزرگترین کمک در طول مطالعه بوده است. این یک مسکن فوری استرس است و متوجه می شوم وقتی من احساس خستگی روانی می کنم ، بیدارم می کند. یکی از کارهایی که انجام داده ام انجام بسیاری از تمرینات ورزشی است – این بدان معناست که هنگام راه رفتن روی تردمیل یا دوچرخه ثابت ، کتاب بخوانید یا یادداشت بخوانید. اگر قصد بیرون رفتن دارم ، می توانم به پادکست یا کتاب صوتی در مورد موضوعی که در حال مطالعه آن هستم گوش دهم. نه تنها عرق خوبی دارم ، بلکه متوجه می شوم که به من کمک می کند تا بر آنچه می خوانم تمرکز کنم و در واقع اطلاعات را بهتر ذخیره کنم! اگر این مورد شما نیست- عموماً شما را تشویق کنید تا در زندگی روزمره خود وقت پیدا کنید. همچنین به یاد داشته باشید که هر حرکت بهتر از عدم حرکت است. سعی کنید تا حد امکان پیاده روی کنید و حتی یک فیلم 15-20 دقیقه ای در خانه این کار را انجام می دهد! من عاشق یوگا با Adrienne و Barre3 Online هستم.

2. تهیه غذا

نجات دهنده دیگر برای من تهیه غذا بوده است. من سعی می کنم 1-2 بسته نرم افزاری بزرگتر از چیزی را که در هفته دارم تهیه کنم. غذاهای مورد علاقه من کاری ، خورش سبزیجات ، چیلی ، یک بشقاب ماکارونی ، لازانیا یا پای سبزیجات است. من همچنین “غذای راحتی” تهیه می کنم ، و به طور کلی فقط غذایی را که میل دارم. برای من هیچ چیز بهتر از این نیست که در پایان یک روز طولانی که استرس و خستگی دارم ، یک غذای راحت برایم آماده کنم.

3با انبار غذا را برای مغز پر کنید!

مطالعه انرژی زیادی مصرف می کند! وقتی درس می خوانم همیشه گرسنه تر هستم. توصیه من در اینجا این است که مواد غذایی را در انبار نگهداری کنید که می تواند برای تهیه غذاهای مغذی و سریع استفاده شود. غذاهایی که سرشار از چربی های سالم و کربوهیدرات های پیچیده هستند می توانند به تقویت مغز شما کمک کنند ، به تمرکز کمک کرده و به طور کلی فقط شما را سیر نگه دارند تا هرگونه حواس پرتی که در اثر گرسنگی احساس می کنید را محدود کنید. در اینجا چند ایده غذایی وجود دارد که باید در انبار خود نگهداری کنید:

– بلغور جو دوسر – من یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی و / یا ماست ، یک قاشق غذاخوری دانه کتان آسیاب شده و یک موز خرد شده اضافه می کنم و من خوب هستم!

– سوپ کنسرو شده – من Amy’s را دوست دارم ، که سدیم کمی بیشتر از آن چیزی است که من می خواهم ، اما یک گزینه عالی برای زمانی که شما پخته نشده اید!

– کیک برنج – یک میان وعده با کره بادام زمینی و موز (به پایین مراجعه کنید)

– کره بادام زمینی – من کره بادام زمینی را روی کیک برنج ، موز ، سیب می ریزم ، به جو دوسر اضافه می کنم یا نان تست درست می کنم. سبک و قابل پر شدن!

– میان وعده جلبک دریایی – میان وعده ای که گرسنه خاصی ندارید اما می خواهید چیزی شور را بجوید یا بجوید. پر از مواد معدنی ، و برای من بسیار رضایت بخش است!

– Corn Pop – میان وعده مورد علاقه من در تمام دوران. من در زمان امتحان مقدار زیادی پاپ کورن می بینم!

– چیپس ذرت و سالسا – یکی دیگر از میان وعده های مورد علاقه!

– چیپس سبزیجات – من این غذاهای آغشته به هموس یا گوآکامول را برای یک میان وعده سیر کننده یا حتی قسمتی از غذا دوست دارم.

– کنسرو لوبیا – لازم است که من به سالاد اضافه کنم ، یا یک دانه لوبیا سریع تهیه کنم تا با کیک برنج ، چیپس ذرت یا سبزیجات برش خورده لذت ببرم. به طور کلی هوموس را حتی در یخچال نگه دارید!

– آجیل / دانه های مخلوط – یک میان وعده عالی هنگام مطالعه. من یک مشت با یک تکه میوه یا یک مشت توت می خورم و آن میان وعده کامل را پیدا می کنم!

4با خواب

اگرچه خواب یک چیز بسیار واضح است ، اما من فکر می کنم ارزش ذکر آن را دارد. امسال نیز واقعاً به ارزش خواب پی بردم. من خودم را فردی می دانستم که به خواب زیادی احتیاج ندارد. من اغلب چند ساعت در شب وقت می گرفتم و احساس خوبی داشتم ، اما اکنون که بار روحی و جسمی ام بسیار بیشتر شده است- من واقعاً به خواب نیاز دارم. خواب به من کمک کرده است تا سطح اضطراب بالا را کاهش دهم ، که هنگام مطالعه به راحتی بدتر می شود. همچنین برای عملکرد شناختی کلی ، حافظه و ذخیره اطلاعات مهم است. بعد از آن همه مطالعه سخت ، خوب خوابیدن واقعاً می تواند به تقویت و حفظ اطلاعات در مغز شما کمک کند! به طور کلی ، هنگام ایجاد یک پایه خوب برای خود ، می توانید هزینه بیشتری بپردازید و مطمئناً خواب در این مورد کمک می کند. برای کمک به بهبود عادات خوابم (زیرا آنها واقعاً بهترین نیستند!) ، سعی می کنم نوعی روال خواب داشته باشم. دوش یا حمام داغ می گیرم ، از اسانس اسطوخودوس روی بالش خود استفاده می کنم ، چای خواب آلود می کنم ، گاهی CBD یا مکمل منیزیم مصرف می کنم و سعی می کنم قبل از خواب کمی استراحت کنم.

5با در فعالیتهایی که از آنها لذت می برید شرکت کنید

این در واقع یک مورد بزرگ غیرقابل مذاکره برای من بوده است. احمقانه به نظر می رسد وقتی برای چیزهای زیادی وقت بگذارید ، اما برای من به من کمک می کند تا انگیزه داشته باشم و احتمال سوزش را کاهش می دهد. اگرچه من مدرسه را دوست دارم ، اما خسته کننده است و به نظر من آن را در همه اوقات لذت بخش نمی دانم. برای اینکه انگیزه خود را حفظ کنم ، باید در زندگی روزمره خود شادی را بیابم و زمانی را صرف انجام فعالیتهایی کنم که جام من را پر می کند. این شامل فعالیت هایی مانند پیاده روی طولانی مدت با سگ من ، گذراندن وقت با کیفیت با دوستان ، دوست پسر و خانواده ، پخت یک غذای خوب ، تماشای یک نمایش یا فیلم ، سفر در آخر هفته ، کار روی یک پروژه خلاقانه ، خواندن برای سرگرمی ، انجام یک کلاس سفالگری ، تلاش برای ایجاد نوعی هنر (حتی اگر در آن مهارت ندارم!) ، و تمرین / تمرین. این فعالیت ها باعث می شود از نظر ذهنی ، احساسی و جسمی آمادگی روبرو شدن با مدرسه و کار با اشتیاق بیشتر را داشته باشم!

بخاطر خواندن این پست سپاسگزاریم! دوست دارم بدانم چگونه همه شما در زندگی خود تعادل برقرار می کنید و وقتی همه چیز فوق العاده دیوانه کننده است ، سالم می مانند. می فهمم ، کمی جلو می رود. از هر توصیه دیگری بسیار قدردانی می شود و همیشه می توانید به من ایمیل بزنید یا DM در اینستاگرام برای من ارسال کنید!

-SG



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *