نتایج رژیم غذایی ۱۶:۸ | خواهید کرد وب مبتنی بر


آزمایش منصفانه ساله نماد داده کدام ممکن است محدودیت  را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت انرژی مهمترین بخش هر این سیستم افت پوند است.

در صورتی کدام ممکن است در جستجوی مطابقت اندام هستید، وعده‌های غذایی شخصی را بردن نکنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای مصرف کردن وعده های غذایی‌هایی همراه خود میزان انرژی کت و شلوار همراه خود بدنتان این سیستم ریزی کنید.

این تجزیه و تحلیل جدید به ویژه بر روی فرم اجتناب کرده اند مصرف شده همراه خود محدودیت روزی کدام ممکن است به طور غیر مناسب شناخته شده به عنوان رژیم غذایی ۱۶:۸ شناخته می‌شود، هدفمند شده کدام ممکن است برای ادغام کردن تجویز تمام غذای مصرفی به ۱ فاصله هشت ساعته در روز است. {در این} مورد، کارآزمایی گروه رژیم غذایی شخصی را به صرف وعده های غذایی بین ساعت ۸ صبح به همان اندازه ۴ بعد اجتناب کرده اند ظهر محدود کرد.

این کارآزمایی ۱۳۹ نفر را انواع کرد کدام ممکن است همگی دارای {اضافه وزن} بودند. این اشخاص حقیقی به طور تصادفی به ۲ گروه قطع شد. منصفانه گروه همراه خود منصفانه تکنیک مصرف شده محدود همراه خود زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید گروه تولید دیگری کدام ممکن است می‌توانند در هر روزی وعده های غذایی بخورند. هر ۲ گروه باید انرژی دریافتی شخصی را در روز محدود می‌کردند. پسران بیش اجتناب کرده اند ۱۸۰۰ انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانمها بیش اجتناب کرده اند ۱۵۰۰ انرژی بدست آمده نمی‌کردند. این آزمایش ۱۲ ماه به اندازه انجامید.

این تحقیق اجتناب کرده اند ابتدای آغاز به همان اندازه ۱۲ ماهگی نماد داد {افرادی که} در گروه مصرف شده همراه خود محدودیت روزی بودند ۹ سهم اجتناب کرده اند وزن اضافی هیکل شخصی را اجتناب کرده اند انگشت دادند. با این حال در گروه مصرف شده همراه خود محدودیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت انرژی این میزان به ۱۶.۲ سهم رسید. محققان خاطرنشان کردند کدام ممکن است این تمایز اجتناب کرده اند تذکر آماری تکنیک‌دار نیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید به این نتیجه رسیدند کدام ممکن است افت پوند عمدتاً ناشی اجتناب کرده اند محدودیت انرژی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید خرس تاثیر نمونه‌های مصرف شده همراه خود محدودیت روزی قرار نمی‌گیرد.

محققان در مقاله جدید نوشته اند محدودیت روزی وعده های غذایی مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید محدودیت انرژی روزانه نتایج مشابهی همراه خود ملاحظه به کاهش چربی هیکل، چربی احشایی، فشار خون، درجه گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید سطوح لیپید در کل فاصله مداخله ۱۲ ماهه تحمیل کرد.

تکنیک‌های مصرف شده همراه خود محدودیت روزی برای {افرادی که} نمونه‌های غذایی استاندارد دارند کدام ممکن است بازه‌های زیادی اجتناب کرده اند منصفانه فاصله ۲۴ ساعته را در بر می‌گیرد، بالقوه است همچنان مزایایی داشته باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید محدودیت روزی برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر مشکلات متابولیک هر دو قلبی عروقی می‌تواند مفید باشد.

یکی اجتناب کرده اند عوامل قوت مصرف شده همراه خود محدودیت روزی کدام ممکن است بیشتر اوقات توسط دنبال کنندگان مطرح می‌شود اینجا است کدام ممکن است منصفانه تکنیک رژیمی سرراست {برای حفظ} در وسط‌های روزی تمدید شده است. در حالی کدام ممکن است این کارآزمایی میزان ماندگاری بالایی را در هر ۲ گروه نماد داد، حیاتی است کدام ممکن است ملاحظه داشته باشید، کدام ممکن است تمام نمایندگی‌کنندگان در کل ۱۲ ماه از نزدیک خرس نظارت قرار گرفتند؛ به همین دلیل بالقوه است مناسب باشد کدام ممکن است در شرایطی، پیروی اجتناب کرده اند منصفانه این سیستم ۱۶:۸ برای اشخاص حقیقی در مقابل همراه خود محدودیت‌های عمومی انرژی سرراست‌تر باشد. همراه خود این جاری، یافته‌ها تایید می‌کنند کدام ممکن است افرادی که حاوی تکنیک‌های مصرف شده همراه خود محدودیت روزی هستند، باید انرژی دریافتی شخصی را محدود کنند. مصرف کردن بدون در نظر گرفتن می‌خواهید به مدت هشت ساعت در روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس ۱۶ روز ناشتا به افت پوند خواهید کرد کمکی نمی‌تنبل.

تحقیق جدید در روزنامه پزشکی نیوانگلند آشکار شد.

تأمین: موقعیت یابی نیواطلس