نان کدو تنبل – یک جزء جامع


نان کدو تنبل

به خوشمزه ترین نان کدو بپردازید ، یک دستور العمل بدون گلوتن و بدون شیر که حتی پر سر و صدا ترین بچه ها را در برابر سبزیجات فریب می دهد!

اگر می توانید فر را روشن کنید ، کدو سبز را رنده کرده و مواد را در یک کاسه ترکیب کنید ، می توانید این دستور را تهیه کنید. برای صبحانه یا ناهار خوشمزه است ، این یک افزودنی عالی برای یخچال شماست. یک تکه را بردارید ، زیر گریل قرار دهید و روی آن را با هر نوع مواد اضافی (مربا چیا تمشک خانگی و کره گردو انتخابی ، تخم مرغ آب پز کامل با یک طرف آووکادو ، هر کسی؟) بگذارید. شاید فقط آن را با سوپ میسو برای یک ناهار خوشمزه و ساده سرو کنید.

1 فنجان وعده غذایی بادام
cup فنجان پیکان (تاپیوکا)
نمک دریا بریزید
جوش شیرین قاشق چایخوری
½ قاشق چایخوری زردچوبه (آسیاب شده)
5 عدد تخم مرغ
2 قاشق غذاخوری سرکه سیب
کدو تنبل پخته و تمیز (بدون کنسرو) 1 فنجان
کدو سبز خرد شده 1 پیمانه
2 قاشق غذاخوری پپیتا

فر را روی 160 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. روی سینی فر را کاغذ روغنی بچینید.

در یک کاسه بزرگ پیاز غذای بادام ، نمک دریا ، زردچوبه ، جوش شیرین را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه جداگانه ، تخم مرغ ها را کمی بزنید ، سپس کدو ، کدو سبز و سرکه سیب را اضافه کنید. مواد مرطوب را در خشک بریزید و خوب مخلوط کنید.

مخلوط را در ظرف نان بریزید ، پپیتا بپاشید و به مدت 45 دقیقه بپزید یا تا زمانی که روی آن سرخ شود و سیخ داخل آن تمیز شود. قوطی های نان عمیق تر ممکن است کمی بیشتر نیاز داشته باشند.

اجازه دهید قالب قبل از برداشتن به مدت پنج دقیقه سرد شود و اجازه دهید کمی بیشتر خنک شود. در حالی که هنوز گرم است بهترین سرو را انجام دهید.

برای کسانی که بعید است با یک خانواده در فرود قورت دهند ، باقی مانده را خرد کنید ، آنها را در یک ظرف بگذارید و فریز کنید.

آیا در جلوی نان احساس الهام می کنید؟ شما واقعاً باید یک نان خوب ، پنیر بز زردچوبه و نان پیاز زردچوبه بدهید. یا این نان کاملاً بدون گلوتن.

نان کدو تنبل



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *