نان موز بلوبری بدون گلوتن با آرد زمینه ای


این نان موز کم قند (به طور طبیعی شیرین) را که با بلوبری ترش منفجر می شود بپزید! این نان فوری با آرد جو دوسر برای یک میان وعده سالم بدون گلوتن در هر زمان تهیه می شود!

اگر این دستور غذا را دوست دارید ، باید این نان موز شکلاتی و کلوچه های موز مورد علاقه من را امتحان کنید!

نان موز بلوبری ساخته شده با آرد اوتا در زمینه سفید ، برش های ضخیم

من حاضرم برای غذا و فست فود با پلیس قند تماس بگیرم.

آیا به دستور العمل های کدو تنبل ، کدو سبز و نان موز با شکر زشت توجه کرده اید؟ دستور غذا ، و در همان فروشگاه ما یک مافین / بمب قند نان فوری داریم!

این مشکل به دلایل زیادی وجود دارد:

  1. تنها چیزی که مزه می کنید شکر است! آنها مشتاق کدو تنبل برهنه ، موز شیرین طبیعی ، گردوی خرد شده و بلوبری دم شیرین هستند.
  2. ما کلوچه و نان تند را نسبتاً سالم می دانیم. ما قطعات را در جعبه های ناهار کودکانمان می پیچیم. آنها برای شروع صبح به عنوان یک میان وعده برای صبحانه خدمت می کنند و در واقع یک تکه کیک هستند.

بگذارید واضح بگویم – من با شیرینی و کیک مشکلی ندارم ، ترجیح می دهم کلوچه های من و نان های تند من در یک رده باشند.

من اینجا هستم تا این مشکل را برطرف کنم! از مافین های خوشمزه و کم قند و دستورهای نان سریع قدردانی کنید. برنده!

دوستان من ، این آزمون سختی نیست!

  • همیشه می توانید یک صفحه از کتاب من بردارید و شکر را در دستور العمل ها کاهش دهید. من تمام این مدت را انجام می دهم.
  • همچنین ، جایگزینی شکر را با شیرین کننده های طبیعی مانند شربت افرا ، عسل یا شکر نارگیل در نظر بگیرید.
  • میوه ها به طور طبیعی شیرین هستند و وقتی موز ، توت یا هر میوه دیگری را اضافه می کنید ، می توانید قند اضافه شده به دستور غذا را به راحتی کاهش دهید.

هنگامی که قند خود را کاهش می دهید ، بدن شما تنظیم می شود و هنگامی که چیزی بیش از حد شیرین است ، یک سیستم هشدار داخلی دارید. ممکن است زبان شما میلرزد و ممکن است دچار سردرد شوید. نکته نهایی این است که ما در مورد میزان قند موجود در بدن خود انتخاب داریم. آنچه در جعبه ناهار kiddo گذاشتم و روی میز از تهیه دستورات حاوی شیرینی های تصفیه شده و مواد مغذی واقعی لذت بردم تا رژیم صحیح به خانواده شما ارائه شود.

بیایید آشپزی را شروع کنیم!

مواد لازم برای نان موز بلوبری تهیه شده از آرد اوتا

مدخل ها و زیرنویس ها

پارامترها و ترکیبات دقیق را می توانید در کارت دستور در انتهای این پست مشاهده کنید.

  • موز – به طور طبیعی به تنهایی شیرین است! دستور العمل های زیادی وجود دارد که از موز به عنوان شیرین کننده استفاده می کند. برای موز خوب ، می خواهید مطمئن شوید که موز قهوه ای یا حداقل قهوه ای است. این نشان دهنده افزایش شیرینی است و تضمین می کند که خرد کردن موز آسان است!
  • چاودار – جو دوسر پیچیده برای این دستور غذا یا خمیر عالی است. آنها بلغور جو دوسر را با هم ترکیب می کنند تا دانه های فوری درست کنند. توصیه می کنم هنگام استفاده از مخلوط و پخت ظروف از صدف های سریع خودداری کنید.
  • تخم مرغ – تخم مرغ های ارگانیک بزرگ.
  • شکر نارگیل – برای شکر تصفیه شده این انتخاب مورد علاقه من است. به راحتی می توانید شکر افرا یا شکر قهوه ای را جایگزین کنید.
  • روغن آووکادو – روغن نارگیل نیز کار می کند ، یا کره
  • شیر جو دوسر – یا هر شیر در دست شماست.
  • وانیل اکسترا و بادام اضافیt – افزودن بادام به نان موز یک جادوی محض است.
  • زغال اخته – چیزی که من در این دستور غذا استفاده کردم تازه است ، اما می توانید از غذاهای یخ زده به راحتی استفاده کنید.

ابزارهای مورد استفاده:

تازه از نانوایی در نانوایی آبی تهیه شده با نان موز بلوبری با آرد جو دوسر

طرز تهیه نان موز بلوبری بدون گلوتن با آرد چاودار

  • فر را روی 350 درجه گرم کنید.
  • یک نانوایی استاندارد را با کاغذ روغنی بچینید.
  • موز را در یک کاسه مخلوط کنید. تخم مرغ ، شکر ، روغن ، شیر و ادویه ها را مخلوط کرده و مخلوط کنید تا مخلوط شوند.
  • مواد خشک – آرد بادام زمینی ، نمک ، جوش شیرین و بیکینگ پودر را در یک کاسه جداگانه ترکیب کنید. بسته بندی کنید تا ادغام شود.
  • مواد مرطوب را داخل مواد خشک بریزید و مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

نان موز بلوبری بو داده مخلوط با زغال اخته

  • توت فرنگی های آبی را تا کنید و مقداری را برای تزئین روی آن ذخیره کنید.
  • آن را به مدت 45 دقیقه یا تا زمانی که خمیر دندان تمیز شود بمالید.

باتر تهیه شده از آرد جو دوسر برای نان موز بلوبری

رطوبت از نان چاودار بدون گلوتن نکات موز بلوبری

  1. زیاد پخت نکنید. این قانون طلایی است. اگر نان به مدت طولانی در فر بماند ، خشک می شود و رطوبت خود را از دست می دهد.
  2. دستور العمل را دنبال کنید و تمام مواد مایع را در آن قرار دهید. این باید مطمئن شود که نان موز مرطوب و نرم دارید.
  3. زیاده روی نکنید. پس از ترکیب مواد ، آرد را در قابلمه بریزید و بپزید. کار زیاد می تواند منجر به جویدن آدامس شود.

نان موز بلوبری که از یک سبد گرفته شده بود ، شلیک شدس:

نحوه عملکرد آرد آرد ؛

به سادگی 1 فنجان کنسرو چاودار را اندازه بگیرید ، آن را به مخلوط با سرعت بالا اضافه کنید و مخلوط کنید تا چاودار شبیه آرد شود. آسان است!

چه چیزی باعث می شود این نان موز بلوبری فاقد گلوتن باشد؟

این نان موز بلوبری از آرد تهیه شده است که می توان آن را در مخلوط کن پخت. حتماً جو دوسر بدون گلوتن بخرید.

جو دو سر فاقد گلوتن است ، اما اغلب در تاسیسات فرآوری گندم استفاده می شود و / یا خطر آلودگی متقاطع وجود دارد.

آیا باید از آرد جو دوسر برای تهیه نان موز زغال اخته بدون گلوتن استفاده کنم؟

خوش آمدید از هر آرد بدون گلوتن که می خواهید استفاده کنید ، اما من دستور استفاده از آن آرد را پیدا کردم. این دستور غذا با استفاده از آرد جو دوسر تهیه می شود.

تکه های ضخیم نان موز بلوبری که با آرد اوتا تهیه شده استآیا می توان از بلوبری یخ زده برای نان موز بلوبری استفاده کرد؟

بله ، می توانید از توت فرنگی یخ زده استفاده کنید ، اما بهتر است مایعات سرد و اضافی بنوشید.

نحوه سرو نان موز بلوبری

نان موز را مانند کلوچه یا ظروف سنگی سرو کنید. کره و مربا یا پنیر خامه ای به عنوان اسپری مکمل خوبی برای این نان است. همچنین می تواند به عنوان دسر با قهوه یا چای سرو شود.

موز بلوبری بهترین راه برای ذخیره نان است

آنها آرد جو دوسر را سریع می پزند. حداکثر 5 روز در یخچال و 2 روز روی میز (خوب بسته بندی شده) نگهداری کنید.

آیا می توانم نان موز بلوبری بدون گلوتن را فریز کنم؟

نان موز بدون گلوتن به خوبی خنک می شود. توصیه می کنم نان را در لفافه سارا بپیچید و سپس نان را در یخچال بگذارید. این روش باعث می شود نان به خوبی خنک شود. برای ذوب شدن ، نان را از یخچال خارج کرده و بگذارید چند ساعت روی قفسه ذوب شود.

یاد آوردن

  • آرد جو دوسر یک جایگزین عالی برای محصولات پخته شده است
  • بلوبری نان موز را بهتر می کند
  • نان موز خود را زیاد نپزید
  • همیشه نان موز خود را هنگام نگهداری خوب بسته بندی کنید ، محصولات نانوایی بهتر است در یخچال نگهداری شوند
  • این نان موز یک میان وعده عالی با یک فنجان چای در پایان روز است

بلوبری در کف سفیدNERD CORNER

بلوبری (AKA bloobs) انرژی آنتی اکسیدانی شما

آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که به دلیل توانایی آنها در مبارزه با رادیکال های آزاد مضر ، مزایای سلامتی زیادی را ارائه می دهند. آنتی اکسیدان ها در برابر آسیب سلولی محافظت می کنند و می توانند از بیماری های مزمن جلوگیری کنند.

بلوبری حاوی انواع خاصی از آنتی اکسیدان ها از جمله فلاونوئیدها و آنتوسیانین ها است.

آنتی اکسیدان های موجود در غذا در مقیاس ORAC اندازه گیری می شوند. ORAC یک آزمایش آزمایشگاهی مستقل برای تحریک پذیری رادیکال اکسیژن است که ظرفیت آنتی اکسیدانی کلی غذا را “آزمایش” می کند.

محققان مرکز ژان مایر پیشنهاد می کنند که افزایش مصرف روزانه 3000 تا 5000 واحد ORAC تأثیر قابل توجهی بر ظرفیت آنتی اکسیدان پلاسما و بافت دارد.

توت فرنگی های وحشی آبی ORAC 9621 (در هر فنجان) و 4666 زغال اخته غیر وحشی هزینه دارند. هر دو نتایج عالی هستند ، و یک راه خوب برای ورود به آنتی اکسیدان هایی است که از سلامت حمایت می کنند.

ابعاد این دستور:

این دستور فاقد گلوتن و گیاهی است.

  • گیاهخوار – در این دستور ، تخم مرغ های کتان را جایگزین تخم مرغ های سنتی کنید.
  • سرخپوش – آرد بادام را جایگزین آرد ماهی کنید.

دستور العمل های بیشتری که دوست دارید:

کرم کرم مخمر بلوبری

بلغور جو دوسر پخته شده با بلوبری و کرم

کیک باندی زغال اخته بدون گلوتن

کلوچه هلو و بلوبری

مقدار زیادی زغال اخته اضافی در بالای آرد نخود فرنگی با خرده نان موز بلوبری قرار دارد

من نمی توانم منتظر بمانم تا شما این نان موز زغال اخته بدون گلوتن را با دستور بلغور جو دوسر امتحان کنید! وقتی این کار را می کنید عکس بگیرید و من را در Instagramabrapappa تگ کنید یا از #abraskitchen برای نشان دادن عکس خود استفاده کنید!

اگر این دستور غذا را امتحان کرده اید ، فراموش نکنید که به آن امتیاز دهید و در زیر نظر دهید. من عاشق شنیدن حرفهایی هستم که دستور العمل های من را درست کردند!

نان موز بلوبری ساخته شده با آرد اوتا در زمینه سفید ، برش های ضخیم

نان موز بلوبری بدون گلوتن با آرد زمینه ای

ابرا پاپا ، MSA ، CNN ، LDN

این نان موز فوق مرطوب و فاقد گلوتن ، زغال اخته است. این برش موز بلوبری پر از آرد خوب و روغن آووکادو ، راهی عالی برای شروع روز شماست.

زمان آماده سازی 20 دقایق

زمان پخت 45 دقایق

دوره خوب پخته

غذا آمریکایی

خدمات 8 تکه های ضخیم

کالری 242 کیلوکالری

دستورالعمل ها

  • فر را روی 350 درجه گرم کنید.

  • کاغذ روغنی را روی نانوایی بگذارید.

  • موز در یک کاسه. با تخم مرغ ، شکر ، روغن ، عصاره بادام ، عصاره وانیل و شیر مخلوط کنید. برای ترکیب خوب بسته بندی کنید
  • آرد ، نمک ، جوش شیرین و بیکینگ پودر را در یک کاسه جداگانه ترکیب کنید. بسته بندی کنید تا ادغام شود.
  • مواد مرطوب را بریزید تا خشک شوند و هم بزنید تا مخلوط شوند.

  • توت فرنگی آبی را تا کنید.

  • مخلوط را در یک ظرف پخت بریزید ، با شکر نارگیل بپاشید.

  • به مدت 45 دقیقه یا تا زمانی که خمیر دندان در مرکز تمیز شود ، بپزید.

یادداشت

باقی مانده و ذخیره سازی ؛
برای بهترین نتیجه ، نان موز را تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید.

تغذیه

خدمت کردن 01-03-2018قطعهکالری: 242کیلوکالریکربوهیدرات ؛ 36Gپروتئین: 5Gچاق 10Gچربی اضافی ؛ 01-03-2018Gچربی بالا؛ 2Gچربی غیرقابل هضم ؛ 6Gچربی ترانس: 01-03-2018Gکلسترول ؛ 47منیزیمسدیم 270منیزیمپتاسیم ؛ 298منیزیمفیبر 4Gقند: 14Gویتامین A ؛ 113خیرویتامین سی؛ 6منیزیمکلسیم 40منیزیماهن 01-03-2018منیزیم

آیا می توانم در برنامه غذایی خود کمک کنم؟

برای بارگیری برنامه غذایی رایگان (یک هفته ای) رایگان من (یک هفته) ، ایمیل من را در زیر وارد کنید. منوی مواد غذایی ، دستور العمل ها ، برنامه آماده سازی ، همه برای شما



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *