میوه های چاقی و پیشگیری از چاقی – دکتر رویا خادمیان


2722420 - میوه هایی که از چاقی و چاقی جلوگیری می کنند

میوه هایی که از چاقی و چاقی جلوگیری می کنند

بسیاری از ما هنوز نمی دانیم که آیا خوردن برخی میوه ها می تواند از چاقی و چاقی جلوگیری کند یا خیر. تحقیقات نشان داده است که برخی از میوه ها حاوی آنتی اکسیدان ها هستند که به جلوگیری از افزایش وزن کمک می کند.

در اینجا برخی از محبوب ترین میوه هایی که می توانید روزانه برای جلوگیری از چاقی مصرف کنید ، آورده شده است

فلفل:

تعجب نکنید زیرا فلفل یکی از سالم ترین میوه ها است و در واقع می تواند نقش زیادی در کاهش وزن داشته باشد. ترکیبی به نام کپسایسین موجود در فلفل ، چربی های سفید را به چربی قهوه ای سوزاننده انرژی تبدیل می کند.

بلوبری؛

بلوبری سرشار از آنتی اکسیدان و فلاونوئید است. یک چهارم فنجان از این میوه 10 میلی گرم آنتوسیانین به بدن می دهد. هنوز مشخص نیست که چرا فلاونوئیدها باعث کاهش وزن می شوند ، اما محققان می گویند باید از مصرف روزانه خود راضی باشید و از پرخوری خودداری کنید.

سیب

سیب سرشار از فلاونوئیدها و سرشار از فیبر است. مصرف روزانه سیب برای کاهش وزن بسیار مهم است. برای لذت بردن از فواید سیب برای سلامتی ، آن را با پوست بخورید زیرا بیشترین مقدار گرما و فیبر را در پوست دارد. خوردن سیب کنترل قند خون را بهبود می بخشد و بنابراین کمتر به دنبال غذاهای ناسالم است.

مروارید

این قاب از پلیمرهای فلاونوئیدی سالم تشکیل شده است و فیبر بالای آن به شما احساس ماندگاری طولانی مدت می دهد. گلابی را نیز مانند سیب باید مسواک زد تا از فواید سلامتی آن بیشترین بهره را برد.

توت فرنگی

این به حفظ وزن متعادل و سالم بلوبری کمک می کند. توت فرنگی همچنین سرشار از آنوسیانین است و توصیه می شود روزی یک فنجان با ماست یا گوشت خوک کم چرب بخورید. وقتی مقدار زیادی میوه می خورید ، به دلیل فروکتوز اضافه وزن دارید ، اما میوه هایی مانند سیب سبز ، گلابی ، توت فرنگی ، توت فرنگی و زغال اخته بهترین میوه ها برای کاهش وزن هستند ، آنها قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند.

برای بهره مندی از رژیم آنلاین دکتر رویا خادمیان ، روی لینک زیر کلیک کنید:

رژیم آنلاین دکتر رویا کادمیان را بیابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *