موادی که هیدراتاسیون بدن را ۱۰ برابر افزایش می دهند – شما آنلاین هستید


یکی از میوه هایی که دست کم گرفته می شود سیب است. دانا کوهن، یک پزشک یکپارچه می گوید: «یک سیب و یک بطری آب بیشتر از ۲ بطری آب منبع آب دارند.

اگر هوس میوه های آشنا و متفاوت دارید، به جای آن هندوانه را امتحان کنید. این میوه بسیار آبرسان است و ۹۲ درصد آب دارد. علاوه بر این، کالری کمی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین های A و C و همچنین پتاسیم است.

خیار هنوز هم یکی از معروف ترین شیرها است. زیرا دانه ها در یک ماده ژل مانند با آب پوشانده شده اند.

کوهن بیان می کند که این شکل شبیه شکل آب در سلول های ما است.

اگر انتخاب بعدی شما لیمو است، یک قدم به هیدراتاسیون نزدیک شده اید. به گفته کلینیک کلیولند، لیمو نه تنها به هیدراتاسیون کمک می کند، بلکه به هضم، کاهش وزن نیز کمک می کند و سرشار از مواد مغذی گیاهی، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. به ویژه حاوی پتاسیم، ویتامین C و منیزیم است.
من هستم
می توانید کمی نمک دریا در آب لیموی خود بپاشید تا یک ماده خوشمزه به دست آورید. اگر تصمیم دارید از مصرف لیمو صرف نظر کنید و مستقیماً سراغ نمک دریا بروید، متخصصان تغذیه ورزشی می گویند این ماده کلیدی می تواند به سلول های شما در جذب آب کمک کند.

هنگامی که در مورد هیدراتاسیون پایدار صحبت می شود، این روش محبوب دیگری برای مخلوط کردن دانه های چیا با آب است. دانه های چیا سرشار از ریزمغذی ها (به عنوان مثال روی، فسفر، آهن و غیره)، فیبر، پروتئین و آنتی اکسیدان ها هستند. آنها همچنین التهاب را کاهش می دهند، به کنترل فشار خون کمک می کنند و از سلامت قلب و استخوان حمایت می کنند.

نوشیدن آب یا آب آلوئه ورا گزینه دیگری برای افزایش هیدراتاسیون و دریافت ویتامین C است. اگر از طعم آن لذت نمی برید، منبع آبی دیگر آب نارگیل است. بر اساس مطالعه ای که در سال ۲۰۱۷ در مجله بین المللی علوم و تحقیقات بهداشتی منتشر شد، مخلوط کردن آب با آب نارگیل رطوبت بیشتری را به خصوص پس از ورزش فراهم می کند. زیرا حاوی منیزیم و پتاسیم است که الکترولیت هستند.

در هر صورت باید مراقب برندی که برای این دو نوشیدنی می‌خرید باشید. زیرا گاهی اوقات طعم دهنده یا شکر به این آب طعم دار اضافه می شود.

منبع: سلامت