معامله با های خالص برای اختلال ضعیف ملاحظه بیش فعالی


راه رفع های خالص؟

برخی از داروهای طبیعی ممکن است به تسکین علائم ADHD کمک کنند.

حدود ۱۵ میلیون آمریکایی اجتناب کرده اند منصفانه اختلال مغزی به تماس گرفتن اختلال نقص ملاحظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش فعالی (ADHD) مبارزه کردن می برند. برخی اجتناب کرده اند داروهای خالص قابل انجام است برخی علائم را تسکین دهند. دیگران تأثیر به سختی دارند.

نشان دادن شده: رفتار درمانی

رفتاردرمانی می تواند به شما کمک کند تا بیاموزید یک روال ایجاد کنید، عوامل حواس پرتی را سازماندهی و مدیریت کنید، انتخاب ها را محدود کنید، اهداف تعیین کنید و فرصت های مثبت ایجاد کنید.

ممکن است می توانید همراه خود منصفانه درمانگر هر دو معلم کار کنید به همان اندازه تکنیک هایی را پیدا کنید کدام ممکن است بهتر از کار را برای شما ممکن است دارند. آنها قابل انجام است اجتناب کرده اند ممکن است بخواهند:

  • منصفانه روال بسازید
  • کشف راه برای ترتیب کنید
  • مدیریت حواس پرتی
  • انتخاب مشخص شده را انواع کنید
  • اهدافی را برای شخصی تصمیم گیری کنید
  • جایگزین های سازنده تحمیل کنید

دکتر ممکن است ممکن است به کسی طرفدار تدریجی کدام ممکن است ممکن است را ببیند.

تدریجی شده: این سیستم ریزی وعده های غذایی

خوردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات و کاهش چربی، شکر و نمک می تواند به شما در مدیریت علائم ADHD کمک کند.

منصفانه رژیم غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل تواند به شما کمک کند ADHD حیاتی است. استفاده اجتناب کرده اند چرخ دنده اخیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید کدام ممکن است دارای چربی، شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک کم هستند، ممکن است مدیریت علائم را ساده تر تدریجی. وقتی {در خانه} تهیه شام ​​ می کنید، دقیقاً می فهمید کدام ممکن است در بشقاب ممکن است چه چیزی است.

چسبنده: بازی کنید

حداقل 45 دقیقه ورزش 3 روز در هفته می تواند علائم ADHD را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

بازی ۹ تنها برای بهزیستی ممکن است {مفید است}، اما علاوه بر این ذهن ممکن است نیز آن را {دوست دارد}. منصفانه تحقیق نماد داد کدام ممکن است ۴۵ دقیقه بازی متداولبه همان اندازه از حداکثر ۳ روز در هفته به مدت ۱۰ هفته به طور قابل توجهی علائم ADHD را افزایش می بخشد. در گذشته اجتناب کرده اند آغاز همراه خود دکتر شخصی صحبت کنید.

تدریجی شده است، با این حال هشدار دهید: کافئین

کافئین حافظه و تمرکز را بهبود می بخشد، اما مصرف بیش از حد آن می تواند اثر معکوس داشته باشد.

کافئین قابل انجام است منصفانه معامله با کارآمد برای ADHD باشد. تحقیقات نماد می دهد کدام ممکن است حافظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید کانون اصلی ممکن است را افزایش می بخشد. احتمالاً می فهمید کدام ممکن است می توانید آن را در موادی یادآور اسپرسو، نوشابه را انتخاب کنید و انتخاب کنید چای پیدا کنید. علاوه بر این می توانید آن را در برخی اجتناب کرده اند داروهای با بیرون مدل برای مواردی یادآور درد را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیدا کنید. {به خاطر داشته باشید} کدام ممکن است مقدار به سختی کافئین به همان اندازه حد زیادی تاثیرگذار است. کافئین بیش اجتناب کرده اند حد ممکن است تأثیر معکوس داشته باشد.

بستگی دارد: تقویت می کند ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین های غذایی دارد

دریافت مقادیر بهینه اسیدهای چرب امگا 3، روی، آهن، ملاتونین و منیزیم ممکن است به درمان علائم ADHD کمک کند.

تقویت می کند های اسید چرب امگا ۳ برای روده ها ممکن است مفید هستند. با این حال مزایای علائم ADHD ممکن است نسبتاً کم است. روی، آهن، ملاتونین را انتخاب کنید و انتخاب کنید منیزیم هم همینطور. قابل انجام است تنظیم چندانی نبینید، بجز قبلاً این چیزها حیاتی را کم کرده باشید.

دانش ناکافی: داروی طبیعی

جینسینگ، نینگ دانگ و باکوپا ممکن است علائم ADHD را کاهش دهند، اما دوزهای بهینه مورد بررسی قرار نگرفته و ممکن است با برخی داروها تداخل داشته باشند.

تحقیق نماد می دهد کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند داروهای طبیعی یادآور جینسینگ، نینگ دونگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید باکوپا قابل انجام است به معامله با علائم ADHD کمک کنند. با این حال تحقیقات بیشتری مورد نیاز {است تا} خاص شود چه مقدار باید خوردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونه قابل انجام است همراه خود داروهای ممکن است تداخل داشته باشند. در گذشته اجتناب کرده اند استفاده اجتناب کرده اند فرآیند طبیعی همراه خود دکتر شخصی صحبت کنید.

دانش ناکافی: اسانس ها

روغن های ضروری می توانند خواب و تمرکز را بهبود بخشند، اما تحقیقات بیشتری لازم است.

تحقیق روی اسطوخودوس، خس خس را انتخاب کنید و انتخاب کنید رزماری نماد داده است کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند روغن‌های حیاتی قابل انجام است به افزایش خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید کانون اصلی کمک کنند – ۲ موردی کدام ممکن است برای اشخاص حقیقی تحت تأثیر ADHD مهم هستند. با این حال تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. در گذشته اجتناب کرده اند استفاده اجتناب کرده اند هر روغن حیاتی همراه خود دکتر شخصی صحبت کنید.

دانش کافی نیست: بیوفیدبک

تحقیقات کافی در مورد بیوفیدبک برای علائم ADHD وجود ندارد تا بدانیم آیا کمک می کند یا خیر.

این حرکت به اسناد اجازه می‌دهد امواج مغزی ممکن است را ببینند را انتخاب کنید و انتخاب کنید ضبط کنند به همان اندازه میزان پرانرژی بودن بخش‌های خاصی اجتناب کرده اند ذهن ممکن است را ارزیابی کنند. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است ADHD منصفانه اختلال بیشتر مبتنی بر ذهن است، می توان اجتناب کرده اند این دانش برای تسکین علائم استفاده کرد. با این حال تحقیقات کافی برای تأیید اینکه بیوفیدبک {کمک می کند}، انجام نشده است. {در این} مورد همراه خود دکتر شخصی صحبت کنید.

دانش ناکافی: آموزش یکپارچگی حسی

آموزش یکپارچگی حسی ممکن است به تسکین علائم ADHD کمک کند، اما تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

این امکان موجود است کدام ممکن است ذهن شخصی را برای پاسخ سازنده به متعدد اجتناب کرده اند پیام های حسی به طور همزمان آموزش دهید، یادآور گوش دادن به، دیدن، بوییدن، چشیدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید حساس کردن. این ممکن است علائم ADHD را کاهش دهد. با این حال تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

دانش ناکافی: آموزش مترونوم تعاملی

مطالعات مربوط به آموزش مترونوم واکنشی و ADHD به ما نمی گوید که آیا برای این بیماری کار می کند یا خیر.

همراه خود این کار می‌توانید مجموعه‌ای اجتناب کرده اند ورزش‌ها را همراه خود ریتمی کدام ممکن است کامپیوتر حاضر می‌تدریجی، یادآور مترونومی کدام ممکن است زمان نوازندگان را نماد می‌دهد، انجام دهید. این ممکن است به طیف وسیعی اجتناب کرده اند مشکلات روحی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنی کمک تدریجی، با این حال تحقیق با اشاره به نتایج آن بر ADHD به ما نمی گوید کدام ممکن است خواه یا نه واقعاً کار می کند هر دو خیر.