مزایای شیر A2 برای ورزشکاران – رژیم کلی جونز


آیا در مورد این که شیر باید در رژیم غذایی شما برای شیوه زندگی فعال شما گنجانده شود ، گیج شده اید؟ محصولات لبنی سرشار از بسیاری از مواد مغذی از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، محصولات لبنی می تواند باعث ناراحتی معده شود. اگر نگران علائم لبنیات هستید اما نمی خواهید مواد مغذی را از دست بدهید ، می توانید با خوردن 2 شیر از مزایای آن استفاده کنید. در این پست ، ما بررسی می کنیم که شیر a2 چیست ، فواید شیر A2 برای ورزشکاران و اینکه چگونه می توانید این محصول را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا به نیازهای شما به عنوان یک ورزشکار یا فرد فعال کمک کند.

فواید شیر a2 برای ورزشکاران

با تشکر از A. 2 شیر با حمایت از این پست! مثل همیشه ، همه نظرات از آن من است و من با کسانی که فلسفه و ارزش های یکسانی دارند مشارکت واقعی می کنم.

شیر 2 چیست؟

نام شیر A2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر معمولی گاو حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کاسه است ، در حالی که شیر A2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور خاص ، شیر a2 فقط از پروتئین A2 طبیعی و از گاوهایی تولید می شود که هیچ A1 تولید نمی کنند.

فواید 2 شیر برای هضم غذا

یکی از مزایای شیر A2 این است که فقط حاوی پروتئین A2 است و به راحتی هضم می شود ، که می تواند به برخی از افراد احساس ناراحتی کند. این به این دلیل است که پروتئین های A2 در توالی آمینواسیدها در مقایسه با پروتئین های A1 کمی متفاوت هستند و بنابراین پروتئین ها به طور متفاوتی سنتز می شوند.

یک شیر 2 با میوه

طبق مطالعه ای از دانشگاه پردو ، افرادی که بعد از نوشیدن شیر معمولی از گرفتگی معده رنج می برند ، اگر از شیر حاوی پروتئین A2 استفاده می کنند ، علائم خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر می توانید شیر بز یا بره را بدون هیچ مشکلی بخورید ، احتمالاً به این دلیل است که این محصولات فقط حاوی پروتئین A2 هستند.

ایمنی و پایداری حیوانات در 2 مزرعه شیری

همانطور که می دانید ، ما در رژیم غذایی کلی جونز به شدت نگران شیوه های کشاورزی پایدار و ایمن هستیم ، بنابراین خوب است بدانید که همه مزارع لبنی a2 برای رفاه حیوانات velidis هستند. این بدان معناست که آنها برنامه جامع حسابرسی و ارزیابی لبنیات را که توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) پشتیبانی می شود ، دنبال خواهند کرد. برای حفظ این اطمینان ، کشاورزان به مراقبت مناسب از حیوانات ، شیوه های بهداشت گله ، غذا و آب با کیفیت بالا ، پناهگاه حیوانات و مراقبت ویژه از حیوانات نیاز دارند.

رویکرد یکپارچه برای پایداری شیر A2 نه تنها ایمنی حیوانات بلکه ایمنی کارکنان آنها و تأثیرات زیست محیطی مدل کسب و کار آنها را در نظر می گیرد. برنامه پایداری آنها به تعدادی از مسائل کلیدی زیست محیطی از جمله حفظ کیفیت خاک و آب در صنایع لبنی ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع زیستی و کاهش ضایعات می پردازد.

اکنون که مزایای گوارشی و محیطی شیر a2 را درک کرده اید ، بیایید در مواد تشکیل دهنده 2 شیر که عملکرد ورزشی را پشتیبانی می کنند ، عمیق تر صحبت کنیم.

فواید رژیم غذایی شیر a2 برای ورزشکاران

برای برخی از افراد ، کاهش مصرف محصولات لبنی به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا حساسیت به شیر بسیار مهم است. با این حال ، اخیراً روندی در افراد مشاهده شده است بدون کسانی که محصولات غیر لبنی را ترجیح می دهند. این ممکن است صرفاً به دلیل نگرانی از ناراحتی یا پیروی از روندهایی باشد که باعث افزایش نفوذ در رسانه های اجتماعی می شود.

در این مورد ، بسیاری از جایگزین های غیر لبنی ، مانند شیر بادام یا چاودار ، ارزش غذایی و مزایای مشابه محصولات لبنی واقعی را ندارند. برای ورزشکاران ، این به معنی از دست دادن مواد مغذی ضروری مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. در مقابل ، شیر A2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد معدنی ضروری شیر گاو است.

شیر شکلاتی بعد از تمرین

پروتئین

پروتئین یک ماکرون ضروری برای رشد و بهبود عضلات است. پروتئین به محافظت از اندام ها و بافت های شما کمک می کند ، مسئول تعادل مایعات است و حتی بر سیستم ایمنی شما نیز تأثیر می گذارد. همچنین در تعادل هورمونی و متابولیسم انرژی نقش دارد. a2 شیر در هر فنجان 8 گرم پروتئین فراهم می کند و شامل سه شاخه آمینو اسید (یا BCAAs) است: لوسین ، ایزوسولین و والین. این اسیدهای آمینه برای سنتز پروتئین عضلات ضروری هستند و می توانند به عملکرد و بازیابی ورزشی کمک کنند.

برای ورزشکاران و افراد فعال ، خوردن 10-20 گرم پروتئین با کیفیت بالا در هر 30 دقیقه برای به حداکثر رساندن بهبود عضلات بسیار مهم است. اگر بعد از تمرین برای کنترل اشتهای خود مشکل دارید ، منبع مایعات پروتئینی مانند شیر ممکن است راه خوبی برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. 1 فنجان 2 اونس شیر را با مقدار کمی میوه یا ادامام خشک شده ترکیب کنید یا پروتئین بیشتری مانند پودر پروتئین یا کره بادام را به روشی زیبا ، راحت و آسان برای برآوردن نیازهای پروتئینی خود بعد از تمرین اضافه کنید.

ویتامین دی

ویتامین D نقش مهمی در ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین در سیستم ایمنی بدن ایفا می کند. این ماده مغذی به بدن کمک می کند تا کلسیم را که برای سلامت استخوان ضروری است جذب کند. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل پیشگیری از آسیب در ورزشکاران بسیار مهم است. ویتامین D ممکن است در رشد و نگهداری ماهیچه ها و همچنین در کنترل بیماریها و پاسخهای ایمنی نقش داشته باشد. برخی از غذاها حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که به 1 فنجان ویتامین D 15 درصد دوز توصیه شده روزانه داده می شود.

ویتامین D و عملکرد بدنی

کلسیم

سطوح بالای کلسیم برای ساختار استخوان و دندان و عملکرد ماهیچه ها ، عصب ها و هورمون ها ضروری است. کلسیم برای تن ماهیچه ها مهم است و ورزش ناکافی می تواند در گرفتگی عضلات ورزشکاران نقش داشته باشد. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و باید از مصرف کافی کلسیم اطمینان حاصل کند. برای برآوردن نیازهای شما به کلسیم ، 1 فنجان شیر 2٪ 25 کلسیم مورد نیاز روزانه را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها و کنترل گرفتگی عضلات ، فشار خون و ضربان قلب کمک می کند. آبیاری مناسب نیز مهم است و غالباً در حین ورزش های شدید از طریق عرق از بین می رود. شما می توانید 8 درصد از میزان توصیه شده روزانه پتاسیم را در 1 فنجان شیر A2 بخورید.

آبیاری

در ورزشکاران ، کم آبی بدن می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی زودرس ، گرفتگی ، سردرد و گرمای شدید و کم آبی شود. کمبود مناسب آب نیز مانع بازیابی می شود. در واقع ، از دست دادن فقط 1-2 of از مایعات بدن در مایعات می تواند منجر به اختلال استقامت و عملکرد شناختی شود. شیر A2 همچنین ممکن است به مایعات روزانه شما اضافه شود در حالی که سایر مواد مغذی را که عملکرد را پشتیبانی می کند ، تامین می کند.

چگونه ورزشکاران می توانند از شیر a2 استفاده کنند

لطفا توجه داشته باشید که شیر a2 100٪ شیر گاو است و بنابراین نه من نمیکنم برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز که تحت درمان قرار گرفته اند یا به آب پنیر یا شیر حساسیت دارند. با این حال ، اگر هنگام نوشیدن شیر دچار گرفتگی معده می شوید و هر دو این آزمایش را دریافت نمی کنید ، می توانید 2 شیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. هنگام نظارت بر علائم GI ، توصیه می کنم با یک فنجان کوچک با 2 قاشق غذاخوری در روز شروع کنید.

یک شیر 2 عدد جو دوسر

در اینجا چند نکته برای گنجاندن 2 شیر در رژیم غذایی وجود دارد:

  • بعد از تمرین آن را به عنوان میان وعده میل کنید
    • a2 شیر حاوی پروتئین و کربوهیدرات است که پس از تمرین برای جایگزینی آنها مورد نیاز است. برای مقداری پروتئین اضافی و مقداری کربوهیدرات اضافی ، سعی کنید 1 تکه میوه را با 2 فنجان شیر با کمی ادامین خشک ترکیب کنید.
  • برای افزودن مواد مغذی بیشتر به جای آب ، بلغور جو دوسر یا جو دوسر را اضافه کنید
  • از آن به عنوان پایه ای در ماساژ صبح استفاده کنید
  • برای میان وعده های قبل از تمرین ، یک میان وعده با غلات یا موز میل کنید
  • 2 کرم به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست خانگی استفاده کنید

در صورت نیاز به کمک سوختن عملکرد و ناراحتی دستگاه گوارش ، برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات آموزش تغذیه 1-1 ما با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *