مراقب قند بالای این میوه ها باشید! – دکتر. رویا خادمیان


میوه های 1 - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

میوه ها با قند بالامراقب قند بالای این میوه ها باشید!

برخی از میوه ها قند بیشتری نسبت به بقیه دارند که نباید زیاد مصرف شوند. در زیر لیستی از میوه های دارای قند بالا آمده است:

میوه قند بالا

انبه

یک انبه بزرگ حاوی 45 گرم شکر است که اگر می خواهید وزن خود یا میزان شکر مصرفی خود را کنترل کنید ، گزینه مناسبی نیست. شاید بهتر باشد دو وعده غذا بخورید و بقیه را برای بعد نگه دارید.

خشم

یک فنجان کشمش حاوی حدود 23 گرم شکر است که برای چیزهایی که به راحتی جویده می شوند کافی است.

khavas angoor - میوه با قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

گیلاس

یک لیوان گیلاس حاوی 18 گرم شکر است و اگر یک کاسه بزرگ را با آن پر کنید ، می توانید همه آن را با خیال راحت بخورید. میان وعده خود را از قبل اندازه بگیرید تا بدانید دقیقاً چقدر قند دریافت خواهید کرد.

گلابی

یک دانه گلابی به طور متوسط ​​حاوی 17 گرم شکر است. اگر می خواهید قند خود را کاهش دهید ، همه آن را نخورید ، فقط چند برش شیر کم چرب یا سالاد خود بخورید.

.jpg - میوه های دارای قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

هندوانه

یک برش متوسط ​​از این میوه تابستانی حاوی 17 گرم شکر است. همانطور که از نامش پیداست ، این میوه پر از آب است و حاوی یک ماده معدنی خاص به نام الکترولیت است که بدن شما پس از مدتی در معرض آفتاب به آن احتیاج دارد. سعی کنید فقط یک یا دو قسمت از آن را بخورید.

زیتون

دو زیتون متوسط ​​16 گرم قند دارند. اگر سعی می کنید میزان مصرف قند خود را کنترل کنید ، می توانید مقداری پنیر خرد کرده و مقداری انجیر را برای یک وعده غذایی غنی از پروتئین روی آن بریزید.

موز

یک موز متوسط ​​14 گرم قند دارد. اگر این مقدار بیش از نیاز شماست ، آن را در غلات صبحانه خود نصف کنید یا یک تکه کوچک را در وسط ساندویچ کره بادام زمینی فشار دهید.

در اینجا برخی از میوه هایی که قند کمتری نسبت به سایر میوه ها دارند:

میوه کم قند

آووکادو

همه میوه ها طعم شیرینی ندارند. یک آووکادو کامل فقط 1.33 گرم قند دارد. سالاد را بریزید ، نان تست را بریزید و لذت ببرید.
اما آووکادو کالری کمی دارد و کالری بالایی دارد ، بنابراین ممکن است برای کسانی که رژیم کم کالری دارند این یک عادت روزانه نباشد.

گواوا

هر میوه گواوا حاوی 5 گرم قند و حدود 3 گرم فیبر است. این بیشتر از چیزی است که از یک وعده برنج قهوه ای یا یک تکه نان گندم کامل دریافت می کنید. اگر گواوا را به همراه پوست به اسموتی های خود اضافه کنید ، فیبر بیشتری دریافت خواهید کرد.

بدون نام 1 - میوه قند بالا: مراقب قند زیاد این میوه ها باشید!

تمشک

این میوه حاوی مقدار زیادی فیبر ، حدود 8 گرم در هر فنجان – و فقط 5 گرم شکر است. فیبر برای هضم خوب است و می تواند به شما کمک کند با کالری کمتری احساس سیری کنید.

خربزه

یک برش متوسط ​​خربزه حاوی حدود 5 گرم شکر – و تنها 23 کالری است.

میوه پاپایا

نصف یک دانه کوچک پاپایا حاوی 6 گرم شکر است. بنابراین نیمی از آنها برای خوردن همزمان کافی است.

1399073010592339021478634 - میوه پر قند: مراقب قند بالای این میوه ها باشید!

توت فرنگی

یک فنجان توت فرنگی کامل فقط 7 گرم قند دارد. به سالاد اضافه کنید و با شیر تازه یا بستنی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *