“غذا” غیر غذایی!


چند پست وبلاگ زیر بر یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای دستیابی به نتایج واقعی و ماندگار انجام دهید تمرکز می کند.

و این یک چیز خواهد بود –

  • سلامت خود را بهبود بخشید
  • سطح انرژی خود را بالا ببرید
  • مفاصل دردناک را کاهش دهید
  • هورمون ها را مدیریت کنید
  • بهبود عملکرد ورزشی / ورزشی
  • کیفیت پوست و موی خود را افزایش دهید
  • قلب خود را سالم نگه دارید
  • کمک به عملکرد مغز
  • مه مغزی را کاهش دهید
  • در حال حاضر و در آینده بر احساسات خود تأثیر بگذارید.

پس چی؟

ربطی به آنچه می خورید دارد. بین رژیم غذایی شما و آن لیست و همه موارد بالا یک خط مستقیم وجود دارد!

اکنون می دانید که آنچه می خورید مهم است ، اما ممکن است چیزی شما را از اقدام باز دارد.

حقایق:
رژیم غذایی خاصی طراحی شده است که شما را بیشتر می خواهد.

شما نه تنها این غذا را می خواهید ، بلکه سرشار از چیزهای بد برای بدن شما است – قند ، چربی های ناسالم ، نمک و کالری اضافی که کاملاً خالی از هرگونه مواد مغذی است. ما آنها را کالری “خالی” می نامیم.

این است “غذای بسیار مغذیبسیاری از دانشمندان معتقدند اعتیاد آور است ، مانند دونات ، کوکی ها ، آب نبات ، چیپس ، آب نبات ، غلات شیرین ، گرانولای شیرین ، مرغ سرخ شده ، نان سفید ، پوره سیب زمینی و غیره.

مطالعات نشان داده است که این “غذاها” مانند برخی داروها فرآیندهای پاداش دهی را در مغز شما تحریک می کنند.

بنابراین ، این “غذا” نه تنها برای شما مفید است ، بلکه شما را بیشتر می خواهد!

چرا آیات کلمه “غذا”؟

زیرا در حقیقت شباهت بسیار کمی به غذای واقعی دارد. اساساً همه مواد مغذی (فیبر و ریزمغذی ها) حذف می شوند.

من در این ماه اطلاعات زیادی در مورد این “غذاها” و نحوه تغییر آنها از خوردن آنها دارم.

اما ابتدا همه چیز با آگاهی شروع می شود.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به خواسته خود توجه کنید و شروع به دنبال آن کنید.

اگر آنچه را که می خواهید بنویسید ، چه زمانی و چه احساسی دارید ، به شما کمک می کند تا طراحی را ببینید که اولین قدم برای به دست آوردن کنترل است.

بنابراین به خواسته های چه کسی ، چه ، چه زمانی و کجا توجه کنید. این فقط برای چشم شما است و انجام آن یک تمرین عالی است. واقعاً به من کمک کرد!

ایا حاضری ؟! در زیر نظر بدهید.

همچنین می خواهم نظر شما را در مورد این تمرین بعد از چند روز بدانم. 😊

عاشق زندگیت باش،


آنیتا داول

مربی معتبر تغذیه جهانی
دارای مجوز کارشناسی ارشد مشاور ایمنی محیط کار
پیری گروه FB با ویتامین ها
مربی آنیتا داول FB صفحه

پ اگر 45 سال یا بیشتر دارید ، از شما دعوت می کنم به من بپیوندید افزایش سن با گروه FaceBook Vitalityبه مکانی است که در آن اطلاعات و استراتژی های مربوط به کیفیت و زندگی را به اشتراک می گذارید. اولین نفری باشید که به هدایا ، چالش ها و غیره رایگان دسترسی خواهید داشت و مکانی برای به اشتراک گذاشتن کمی سرگرمی خواهید بود!


PSS اگر آن را از دست داده اید راهنمای آموزش تراکم زمان، هنوز زمان دارید تا آن را پیدا کنید این است!

این شامل 5 ، 10 ، 15 و 20 دقیقه نتایج ورزشی کوتاه ، م effectiveثر (بدون بهانه برای ورزش نکردن!).

همچنین شامل واژه نامه ای است که شامل عکس ها و توضیحات هر تمرین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *