طرز تهیه سوپ رژیمی – دکتر رویا کادمیان


.jpg - طرز تهیه سوپ رژیمی

طرز تهیه سوپ رژیمی

سوپ یکی از غذاهایی است که نمی توان آن را کنار گذاشت. همچنین می توانید در رژیم غذایی سوپ بخورید ، فقط چند نکته را رعایت کنید. برای مثال ، کمی دارچین ، دارچین و فلفل به سوپ خود اضافه کنید تا طعم بهتری داشته باشد و خاصیت چربی سوزی را افزایش دهد. البته ، شما همچنین باید میزان مصرف غذای خود را بدانید.

مواد لازم برای تهیه سوپ رژیمی

  • نخود سفید و لوبیا – یک لیوان
  • گوجه فرنگی: 1 عدد
  • پیاز آب پز – 1 متوسط
  • فلفل سبز تازه – 2 تا 3 (اختیاری)
  • 400 گرم گوسفند بدون استخوان و بدون چربی
  • سیب زمینی آب پز – 2 عدد کوچک
  • بسته گوجه فرنگی – 1 قاشق غذاخوری
  • نمک ، فلفل و آب لیمو یا آب میوه – به میزان لازم
  • دارچین – 3 قاشق غذاخوری
  • دانه گشنیز – 5 قاشق غذاخوری
  • فلفل – 5 قاشق غذاخوری
  • زیره سیاه – 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه سوپ رژیمی

  • نخود و لوبیا را شب قبل در کمی آب خیس کنید.
  • کدو تنبل را بجوشانید و آب آن را بگیرید.
  • گوشت ، نخود ، لوبیا ، پیاز و گوجه فرنگی را در یک کاسه مناسب قرار دهید.
  • شش برابر حجم آب جوشیده سرد اضافه کنید.
  • گوشت ، نمک یا فلفل اضافه نکنید.
  • اگر قبل از پختن نمک و فلفل به گوشت اضافه کنید ، گوشت به مدت طولانی می پزد.
  • بعد از یک ساعت و نیم ، فلفل سبز را به کاسه اضافه کنید.
  • یک ساعت پس از افزودن فلفل ، سیب زمینی ها را در ظرف سرخ کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که شعله زیر تابه نرم باشد تا غذا در تمام مراحل پخت به خوبی جا بیفتد.
  • وقتی گوشت ، نخود و لوبیا نرم و رسیده شدند ، نمک و فلفل سیاه را به مزه اضافه کنید.
  • اگر رنگ غذا را دوست ندارید ، می توانید یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی به آن اضافه کنید.
  • هرچه مدت زمان پخت این غذا بیشتر باشد رنگ آن بیشتر می شود.
  • هنگام پخت ، چند قطره آب به آن اضافه کنید و ابتدا مقدار کافی آب در کاسه بریزید تا طعم آن خراب نشود.
  • آرد بپاشید و از مقدار لازم برای تهیه سوپ استفاده کنید.
  • اگر می خواهید طعم بهتری به غذا بدهید ، می توانید از چوب دارچین نیز استفاده کنید.

اطلاعات رژیم غذایی سوپ رژیمی

مواد زیر و اطلاعات رژیم غذایی برای 4 نفر یا 4 غذا برای این سوپ است. بنابراین هر فرد یک چهارم کالری (344) و سایر مواد مغذی دریافت می کند.

  • کالری – 1376
  • کربوهیدرات – 128 گرم
  • چربی – 77 گرم
  • پروتئین: 5 گرم

برای بهره مندی از رژیم آنلاین دکتر رویا کادمیان ، روی پیوند زیر کلیک کنید:

رژیم آنلاین دکتر رویا کادمیان را بیابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *