طرز تهیه رژیم کدو سبز و پارمزان مناسب برای بیماران دیابتی – دکتر رویا کادمیان


358366 387 - طرز تهیه رژیم کدو سبز و پارمزان مناسب بیماران دیابتی

طرز تهیه کدو سبز و پارمزان رژیم غذایی مناسب برای بیماران دیابتی

امروز قصد داریم طرز تهیه کدو سبز و پارمزان را به شما نشان دهیم. پخت این غذا بسیار آسان است و زمان زیادی نمی برد. بنابراین اگر روز شلوغی دارید و وقت آشپزی ندارید ، توصیه می کنم این غذا را بپزید. برای پخت این غذا به مواد اولیه زیادی احتیاج ندارید.

قبل از تهیه کدو سبز و پارمزان ، باید بگویم که این غذا برای بیماران دیابتی بسیار مفید است. افراد مبتلا به دیابت باید سطح قند خون خود را بررسی کنند. بنابراین ، من توصیه می کنم غذاهایی بخورید که همزمان قند خون را بالا نمی برند. کدو تنبل دقیقاً دارای ویژگی های مشابه پنیر پارمسان است. پروتئین ، فیبر و چربی موجود در این رژیم باعث افزایش همزمان قند خون نمی شود ، اما به تدریج و در طول زمان ایجاد می شود.

مواد لازم برای تهیه کدو سبز و پارمزان

  • کدو تنبل متوسط: 2 عدد
  • روغن زیتون – 2 قاشق چایخوری
  • پنیر پارمزان کبابی: نصف تا یک سوم فنجان
  • نمک به مزه – به مقدار لازم

طرز تهیه کدو سبز و پارمزان

  • فر را روی 350 درجه فارنهایت گرم کنید.
  • کدو تنبل را بجوشانید ، برش دهید و بلند برش دهید. بنابراین کدو تنبل به 4 قسمت تقسیم می شود.
  • کف ظرف را با روغن زیتون چرب کرده و تکه های کدو را در آن قرار دهید.
  • نمک را به آنها اضافه کنید و روی کدوها پنیر بریزید.
  • ظرف را بدون درب داخل فر بگذارید و به مدت 20 دقیقه در دمای 350 درجه بپزید.
  • سپس دو قطعه کدو سبز را برای هر وعده غذا بگذارید و سرو کنید.
  • همچنین می توانید از این غذا به عنوان میان وعده استفاده کنید.

اطلاعات رژیم غذایی کدو سبز و پارمزان

مواد تشکیل دهنده این دستور غذا برای 4 وعده غذایی است. هر سرویس شامل دو قطعه کدو سبز است. موارد زیر اطلاعاتی در مورد غذا است.

  • کالری: 72
  • چربی – 5 گرم
  • کلسترول – 3 گرم
  • کربوهیدرات – 4 گرم
  • فیبر – 1 گرم
  • پروتئین: 4 گرم

برای بهره مندی از رژیم آنلاین دکتر رویا کادمیان ، روی پیوند زیر کلیک کنید:

رژیم آنلاین دکتر رویا کادمیان را بیابید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *