رازهای یک رژیم غذایی ضد پیری – ۸ نکته مهم ضد پیری!

اسرار رژیم های ضد پیری در اجتناب از بیماری های التهابی نهفته است که در قلب بیماری های مرتبط با افزایش سن مانند سرطان، بیماری های قلبی، دیابت، بیماری های خودایمنی و افتادگی و چین و چروک پوست قرار دارند. غذاهای نامناسب – مانند غذاهای فرآوری شده، شکر، ماکارونی، شیرینی، نان و محصولات پخته شده – می توانند سطح پپتیدهای التهابی را افزایش دهند.

نکات زیر اسرار ضروری مورد نیاز برای دستیابی به یک رژیم غذایی سازگار با سن را آشکار می کند:

  1. شکر دشمن شماره یک است. این باعث التهاب می شود که به بدن ما آسیب می رساند و از بین می برد و به کلاژن می چسبد و در نتیجه پوستی سفت، غیر قابل ارتجاع، افتادگی و چین و چروک ایجاد می کند. کنترل سطح قند خون و انسولین، سلامت شما را بهبود می بخشد و پوستی شاداب، زیبا و جوان به شما می بخشد.
  2. با یک رژیم ضد التهابی، این شامل پروتئین با کیفیت بالا، مانند پروتئین‌های موجود در غذاهای دریایی، میوه‌ها و سبزیجات تازه، و مقادیر کافی از چربی‌های خوب، مانند چربی‌های موجود در ماهی سالمون، آجیل، دانه‌ها، کتان و روغن زیتون است. .
  3. پوست شما آینه ای از سلامت درونی شماست و زمانی که پوست شما به طور مشهودی از این سبک زندگی ضد التهابی بهبود پیدا کرد، واضح است که به طور خودکار خطر ابتلا به بیماری های مرتبط با افزایش سن را کاهش می دهید و بنابراین وزن بدن شما به حالت عادی باز می گردد – خبر خوش آمدید ۶۸ درصد از همه آمریکایی ها مشکل وزن دارند.
  4. اگر فلفل دلمه ای بخورید، می تواند انواع مختلف سردرد مانند سردرد خوشه ای، میگرن، سردرد سینوسی و حتی خماری را تسکین دهد.
  5. اسیدهای چرب ضروری برای بهبود خلق و خو و کارما، پوست زیبا و درخشان و سیستم ایمنی سالم که وضوح ذهنی و وزن طبیعی را افزایش می دهد، ضروری هستند. (توجه: برای سوزاندن چربی باید چربی بخورید.)
  6. قهوه (نه کافئین) چیزی است که باعث افزایش سطح کورتیزول و انسولین می شود که منجر به افزایش وزن می شود. به یاد داشته باشید، انسولین بالا روی چربی بدن قفل می کند. اگر چای سبز را جایگزین قهوه کنید و هیچ کار متفاوت دیگری انجام دهید، در عرض شش هفته ۱۰ پوند وزن کم خواهید کرد.
  7. شما باید روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید تا پوستی سالم و زیبا داشته باشید. واکنش های بیوشیمیایی نیز در حضور آب در بدن رخ می دهد.
  8. اشکال مختلف رسوراترول برای دوز اضافی زندگی برای تمیز نگه داشتن شریان ها که منجر به قلب سالم تر، قوی تر و طولانی تر می شود کمک خواهد کرد. این آنتی اکسیدان چه به شکل آبمیوه یا قرص و چه از میوه ها و گیاهان مختلف از جمله Knotweed که حاوی غلظت بالایی از Rezv است، اگر در غلظت های نسبتاً بالا هر روز مصرف شود به تمیز کردن و حفظ عروق شما کمک می کند. برای تاثیرگذاری این آنتی اکسیدان توصیه می شود بین ۲۰ تا ۵۰ میلی گرم استفاده شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر