خوردن گوشت مشکلی ندارد


رژیم های گیاهی می توانند شما را قوی نگه دارند ، فقط مطمئن شوید که به دلایل مناسب از خوردن گوشت اجتناب می کنید

تغذیه برای قدرت

چگونه واقعاً قوی تر و سالم تر می شوید؟

بسیار سخت است که از همه پیامهای مربوط به رژیم غذایی گیاهی اجتناب شود. در همه جا ، از رسانه های اجتماعی گرفته تا رسانه های بزرگ و انواع افراد در اطراف ما توضیح می دهند که چرا آنها اکنون گیاهخوار هستند و استدلال های قوی و قانع کننده ای دارند. اساس آن متأسفانه می تواند در علم بد باشد و آن داستانها در رسانه ها پخش شود. با وجود همه مشاهیر بزرگ همراه با پزشکان مشهور مشهور که حرفه خود را در اطراف آن بنا کرده اند ، سخت نیست که بدانید از چه زمانی می خواهید همبرگر پنیر بخواهید. اگر می خواهید از نحوه صحیح غذا خوردن دست بکشید ، باید به هر دو طرف بحث نگاه کنید. واقعاً زمان زیادی طول نمی کشد تا شروع به مشاهده چند حفره بزرگ در یک طرف بحث کنید – احتمالاً طرفی که انتظارش را نداشتید.

من به راحتی به این موضوع نمی پردازم ، احساس کردم قبل از شروع بحث باید کاملاً متقاعد شوم. اغلب به نظر می رسد که این روش خوردن گیاهان است. من هرگز در واقع متعهد به گیاهخواری یا حتی گیاهخواری یا دراز مدت نبوده ام ، اما رژیم را امتحان کرده ام تا ببینم چه احساسی خواهم داشت. من شخصاً تمایل دارم انرژی کمتری احساس کنم ، گرسنگی بیشتر و سطح ویتامین B12 به سرعت کاهش می یابد (این تجربه شخصی من است و نباید نشان دهد که دیگران در این رژیم چه احساسی دارند) بنابراین همیشه فکر می کردم بهتر است حداقل مقداری گوشت در رژیم غذایی خود داشته باشم. ، بیشتر ماهی با کمی مرغ ، گاه گاه گوشت گاو ، و گهگاه کمی بیکن. تحصیل در رشته تغذیه همیشه ارزش همه غذاها ، از جمله بسیاری از انواع گوشت را به من آموخت. همچنین بر گیاهان تأکید شد زیرا این چیزی است که اکثریت قریب به اتفاق مردم به اندازه کافی از آن استفاده نمی کنند ، بنابراین راهی برای جستجوی تعادل است. اما به سراغ یکی می رویم به طرز وحشتناکی به نظر من رژیم غذایی گیاهی هرگز متعادل نبود. برخی از ویتامین ها-به ویژه B12-وجود دارد که در اکثر سبزیجات وجود ندارد (در صورت وجود کافی نیست) و برخی دیگر که کمیاب هستند یا به شکل گیاهی جذب نمی شوند ، مانند آهن ، روی و اسیدهای چرب امگا 3. به من هرگز نمی توانم موافق باشم که گیاه خواری می تواند یک راه برتر برای غذا خوردن باشد ، زمانی که فرد مجبور است برای حفظ سلامتی خود مکمل مصرف کند.


آنها همیشه ارزش همه غذاها ، از جمله بسیاری از انواع گوشت را به من آموختند

من اساساً می دانستم که باید در بحث مشکلی وجود داشته باشد ، بنابراین به تحقیق پرداختم و طولی نکشید که طرف بحث بر پایه گیاهان به سرعت شروع به تجزیه کرد. من دوست دارم مطمئن باشم و همیشه از شک استفاده می کنم ، و این یک بحث ساده نیست. داده های زیادی از هر دو طرف با شور و اشتیاق فراوان ارائه شده است. شما باید خود را از موقعیت خود کنار گذاشته و به حقایق با دقت گوش دهید.

من معتقدم زمانی بود که مردم به طور مطلوب به دنبال غذاهای گیاهی بودند در حالی که ما آنها را گرفتیم ، طعمه های کوچکی مانند پرندگان و غذاهای دریایی را تا آنجا که می توانستیم می خوردیم ، و گاهی اوقات زمانی که می توانستیم به صورت گروهی به شکار بپردازیم. سپس به آرامی آشپزی را آموختیم و می توانیم چیزهایی مانند دانه های خشک گرفته ، آنها را آسیاب کرده ، با آب مخلوط کرده و برای غذای سیار بپزیم تا در جستجوی غذای بیشتر به کار خود ادامه دهیم. با گذشت زمان ، نوآوری ما را در مسیر نوسانات شدید در جهت نادرست که منجر به سلامت ضعیف می شود ، هدایت کرد ، سپس تغییرات شدیدتری در طرف دیگر ایجاد شد تا دوباره آن را اشتباه بگیریم. با این حال تصور کنید که اتفاقی برای جهان می افتد ، نوعی “سقوط” یا رویداد آخرالزمانی که ما را در تمایل به جمع آوری غذا رها می کند. ما باید به شکار ، جمع آوری و خوردن هر چیزی که می توانیم برگردیم. ما اکنون می دانیم که چگونه مرغ را برای تخم مرغ و گوشت ، گاو را برای شیر و گوشت نگهداری کنیم ، چگونه می توان فصلی را پرورش داد و تا جایی که می توانیم ، مزیت بزرگی نسبت به نیاکان خود داریم.

با گذشت زمان ، نوآوری ما را در مسیر نوسانات شدید در جهت نادرست که منجر به سلامت ضعیف می شود ، هدایت کرد ، سپس تغییرات شدیدتری در طرف دیگر ایجاد شد تا دوباره آن را اشتباه بگیریم.

در این داستان گیاهخوار چه می خورد؟ عدم دسترسی به پروتئین سویا یا مکمل های B12 و آجیل ها و دانه های فصلی در صورت وجود. آنها ممکن است برای مدتی با لوبیا زنده بمانند ، اما رشد نمی کنند. شاید در این داستان گیاهخواران ناپدید شوند ، یا یک نسخه بهتر ممکن است این باشد که آنها حداقل به گیاهخواران ovo-lacto تبدیل شوند. یا شاید آنها نقص اعتقادات خود را درک کرده و به شیوه های اجداد ما باز می گردند و هر آنچه را که می توان به طور معقول هضم و شکوفا شود ، می خورند.

آیا به علم علاقه دارید و بحث چگونه بوجود می آید؟ در اینجا مکان هایی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید و خودتان تصمیم بگیرید:

https://ninateicholz.com/

https://chriskresser.com/؟s=ngrënie+mish

برای بحث متعادل از هر دو طرف ، به صحبت های کریس کرسر با دکتر جوئل کان در پادکست جو روگان گوش دهید: http://podcasts.joerogan.net/podcasts/chris-kresser-dr-joel-kahn

* هشدار: این یک پادکست طولانی است و بیش از 3 ساعت طول می کشد. اگر وقت ندارید که ببینید یا بشنوید ، هر دو پزشک پیوندهایی را برای حمایت و تحقیق در مورد طرفین بحث ارائه کرده اند. اما اگر این کار را انجام دهید ارزشش را دارد. هنگام سفر یا پرواز در جاده آن را بارگیری کنید ، یا قسمت هایی از آن را گوش دهید.

با رژیم پالئو آشنا شوید:

https://robbwolf.com

… و تصور غیرعادی از تغذیه سالم داشته باشید که می تواند آن را کمی خراب کند:

http://www.grubstreet.com/2018/03/ultimate-conversation-on-healthy-eating-and-nutrition.html

و مقاله زیر آن:

http://www.grubstreet.com/2018/05/ultimate-conversation-healthy-eating-nutrition-follow-ups.html

و در اینجا یک مقاله تحقیقاتی چند پیوندی وجود دارد تا کمی بیشتر بیاموزید:

https://www.scribd.com/document/397606855/Two-pager-Scientific-Evidence-on-Red-Matat-Meat-Health

آیا من بیشتر می خواهم؟ برایم پیام بفرست، خوشحال می شوم اطلاعات اضافی را برای شما ارسال کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *