خواه یا نه در راه بهزیستی بیشتر هستید؟ مخفف FIT را قبول کنید


فینال اطلاعات بازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطابقت اندام

تصویر خبر: اخبار آها: آیا در راه سلامتی بهتر هستید؟  مخفف FIT را به خاطر بسپارید

چهارشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۲ (اطلاعات صفحه بحث روده ها آمریکا)

به همین دلیل در کل عالی بیماری همه گیر، کیلو اضافه اضافه می کنید. کلسترول فوق العاده بالاست. احتمالاً باید کار بهتری برای اداره کردن فشار خون شخصی انجام دهید. ممکن است بافت زیادی برای مقابله همراه خود آن داشته باشد.

با این حال برداشتن اولین قدم {به سمت} بهزیستی بیشتر ممکن است سریع است … برداشتن اولین قدم باشد. در واقع. ساده عالی پا را جلوی پای تولید دیگری بگذارید – به همان اندازه جایی کدام ممکن است می توانید.

شواهد زیادی موجود است کدام ممکن است نماد می دهد پرسه زدن سلامت روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذهن را افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به اشخاص حقیقی {کمک می کند} عمر تمدید شده تری داشته باشند. این را می توان تقریباً در هر جایی انجام داد – حتی در موجود در خانه هر دو عالی وسط کسب بومی اگر آب و هوای محلی خطرناک است هر دو محل قرارگیری امنی برای پرسه زدن در جهان خواهید کرد {وجود ندارد}.

بری فرانکلین، دکتر بری فرانکلین، سرپرست پیشگیرانه روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید توانبخشی روده ها در بیمارستان بومونت در رویال اوک، میشیگان، اظهار داشت: «پرسه زدن کارهای زیادی برای افزایش بهزیستی انجام می دهد. این دارو اجزا خطر مشکلات قلبی را کاهش می دهد، وزن هیکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخایر چربی را کاهش می دهد، مرحله قند خون را کاهش می دهد، پروفایل لیپید خواهید کرد را به میزان متوسطی افزایش می بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس مزمن را کاهش می دهد.

با این حال چقدر پرسه زدن برای تحمیل تمایز مورد نیاز است؟

دکتر فیلیپ لوبلو، سرپرست وسط تحقیقات را انتخاب کنید و انتخاب کنید همکاری جهانی بازی در دانشکده اموری در آتلانتا، اجتناب کرده اند شناسایی اختصاری FIT کمک خواهد کرد که شما اشخاص حقیقی برای یادآوری اجزای مهم عالی این سیستم خوشایند پرسه زدن استفاده می تدریجی.

او اظهار داشت: «این نماد دهنده فرکانس، عمق را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان است.

تکرار را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان: تعدادی از بار را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای چه مدت؟

دستورالعمل‌های فدرال ورزش جسمی به ۱۵۰ دقیقه هر دو اصولاً همراه خود عمق متداولیا ۷۵ دقیقه ورزش قلبی از حداکثر در هفته برای بزرگسالان هر دو مختلط اجتناب کرده اند این ۲ خواستن دارند. لوبلو، کدام ممکن است علاوه بر این دانشیار مدرسه بهداشت کلی Emory Rollins است، اظهار داشت: این کار را می توان همراه خود پای پیاده انجام داد.

با این حال او اظهار داشت کدام ممکن است مورد نیاز نیست این کار را یکجا انجام دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً نباید به این مهم دست یابید. “اگر در کل هفته کار زیادی انجام نمی دهید، امتحان شده برای ۱۵۰ دقیقه پرسه زدن در روز یکشنبه باعث تبدیل می شود صبح روز بعد بافت درد کنید. در حالت مفهوم آل، باید این کار را در تمام هفته انجام دهید.”

به آگاه فرانکلین، ۵ بار در هفته حداقل نیم ساعت پرسه زدن هر بار خوشایند است، با این حال ۵، ۱۰ هر دو ربع ساعت پرسه زدن هر بار چقدر اندازه می کشد. به مبتلایان اطلاع دهید کدام ممکن است مجبور نیستند اسکناس دلار شخصی را یکباره در قلک بگذارند.

به معنای واقعی کلمه هستند، بدون در نظر گرفتن اصولاً بلند شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت کنید، بیشتر است. لوبلو اظهار داشت آنچه خطرناک است، فاصله های تمدید شده رفتار بی تحرک است.

عالی تحقیق کدام ممکن است در سال ۲۰۱۱ در روزنامه The Lancet آشکار شد، نماد داد کدام ممکن است ربع ساعت بازی سبک در روز ممکن است خطر نابودی به هر علتی را به همان اندازه ۱۴ سهم طی هشت سال پیگیری کاهش دهد. تحقیق‌ای کدام ممکن است سال قبلی در روزنامه سکته مغزی صفحه بحث روده ها آمریکا آشکار شد، نماد داد کدام ممکن است {افرادی که} مرحله ورزش کمتری دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید هشت ساعت هر دو اصولاً در روز بی‌تحرک هستند، هفت برابر اصولاً اجتناب کرده اند {افرادی که} ورزش جسمی کمتری داشتند، کشف نشده خطر سکته هستند. ۴ ساعت خواب . . زمان ایمن

عالی راه رایج برای ابعاد گیری پیشرفت، شمارش سطوح است. در حالی کدام ممکن است هدف ۱۰۰۰۰ قدم در روز به طور فشرده تبلیغ تبدیل می شود، عالی تحقیق JAMA Network Open کدام ممکن است در سال قبلی آشکار شد منطقیبیش اجتناب کرده اند عالی دهه اشخاص حقیقی را {دنبال کرد} را انتخاب کنید و انتخاب کنید نماد داد افرادی که حداقل ۷۰۰۰ قدم در روز بر می داشتند ۵۰٪ کمتر کشف نشده خطر نابودی بودند. ۷۰ سهم اجتناب کرده اند افرادی که کمتر راه می‌توسعه.

فرانکلین اظهار داشت کدام ممکن است این سطوح را می توان در وسط های مختصر مدت بازی در کل روز انجام داد. او اظهار داشت: «تأثیرات جمع آوری شده است. “همه عامل مخلوط تبدیل می شود.”

عمق: سرعت چیست؟

سرعت مهمه تحقیقات آشکار شده در سال ۲۰۱۸ در روزنامه British Journal of Sports Medicine نماد داد کدام ممکن است پرسه زدن فوری خطر نابودی را در کل تحقیق به همان اندازه ۲۴ سهم کاهش می دهد. تحقیق عکس در روزنامه PLOS One نماد داد کدام ممکن است گذراندن عالی غیر مستقیم پرسه زدن تمدید شده مدت، بیش اجتناب کرده اند ۲۴ دقیقه، نابودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میر ناشی اجتناب کرده اند مشکلات قلبی، تخریب ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید علل تولید دیگری را افزایش می دهد.

با این حال این بدان معنا نیست کدام ممکن است برای تحمیل تمایز باید عالی مسابقه را آغاز کنید. تحقیقات نماد می‌دهد کدام ممکن است خواهید کرد می‌توانید اجتناب کرده اند مزایای مشابهی برای کاهش فشار خون، کلسترول را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر ابتلا به دیابت بهره‌مند شوید، با توجه به اینکه به شبیه به میزان قدرت را در حین قدم زدن از حداکثر بلعیدن کنید.




عالی پرس و جو


پرسه زدن ممکن است وزن هیکل خواهید کرد را محافظت تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع اجتناب کرده اند خطرات بهزیستی را کاهش دهد. مناسب هر دو غلط؟
پاسخ را ببینید

فرانکلین اظهار داشت: «داده‌های خوبی موجود است کدام ممکن است نماد می‌دهد دفاع کردن‌شده‌ترین سرعت پیاده‌روی بیش اجتناب کرده اند ۳ غیر مستقیم در ساعت است، کدام ممکن است برابر بیش اجتناب کرده اند سه برابر قدرت بلعیدن‌شده در حالت آرامش است. “اگر بتوانید اجتناب کرده اند آن عمق بازی رفتن کنید، فواید آن عمیق است.”

او اظهار داشت کدام ممکن است اگر در سربالایی پرسه زدن کنید، می‌توانید همراه خود پیاده‌روی آهسته‌تر – ساده ۲ غیر مستقیم در ساعت – فواید مشابهی را به انگشت آورید. قدم زدن روی تردمیل همراه خود آن سرعت همراه خود لاغر ۳.۵ سهم نیز کارساز است. او اظهار داشت: «این شبیه به ارزش قدرت است. با این حال {به آرامی} بسازید.

به آگاه فرانکلین، {اگر نمی توانید} بین سرعت قدم زدن سبک، متداولو از حداکثر برتری قائل شوید، به این در نظر گرفته شده کنید کدام ممکن است در حین قدم زدن چقدر دردسرساز است مکالمه داشته باشید. همراه خود سرعت کم، به سادگی می توان مکالمه را برگزار کرد. همراه خود سرعت متوسط، “خواهید کرد می توانید عالی مکالمه داشته باشید، با این حال این ساده نیست از به سختی عصبی هستید. روزی کدام ممکن است تحت هیچ شرایطی در موقعیت به انجام مکالمه نیستید، محکم است.”

بیشتر اجتناب کرده اند هیچ است

فرانکلین اظهار داشت کدام ممکن است برای {افرادی که} همراه خود ورزش جسمی مشترک شناخته شده نیستند، ضروری است کدام ممکن است {به آرامی} آغاز کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه حضور در هدف هفتگی ۱۵۰ دقیقه امتحان شده کنند.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید {اگر نمی توانید} کاری را کدام ممکن است می خواهید انجام دهید، ناراحت نشوید. او می‌گوید: ساده به حرکت شکسته نشده دهید – به همان اندازه جایی کدام ممکن است می‌توانید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود هر سرعتی کدام ممکن است می‌توانید با بیرون سرگیجه هر دو سایر علائم زیاده‌روی آن را مدیریت کنید. اگر در ناف شخصی بافت درد هر دو ناراحتی می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور مرتب به نظر می رسد تبدیل می شود، رژیم ورزشی شخصی را متوقف کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دکتر مراجعه کنید.

ساده به خاطر داشته باشید، لوبلو اظهار داشت: “هر قدم ضروری است. هر دقیقه ضروری است. هر چیزی بیشتر اجتناب کرده اند نشستن است.”

اطلاعات صفحه بحث روده ها آمریکا سلامت روده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذهن را محافظت می دهد. همه بازخورد خاص شده {در این} داستان منعکس کننده موضع مناسب صفحه بحث روده ها آمریکا نیست. حق مدل‌برداری متعلق به صفحه بحث روده ها آمریکا هر دو اداره می‌شود. , کلیه حقوق محفوظ است. اگر پرس و جو هر دو نظری با اشاره به این داستان دارید، لطفا عالی پست الکترونیکی کشتی کنید [email protected].

نوشته شده توسط لورا ویلیامسون، اطلاعات صفحه بحث روده ها آمریکا

توسط گزارشگر خبری HealthDay صفحه بحث روده ها آمریکا

اخبار پزشکی
حق چاپ © ۲۰۲۱ HealthDay. تمامی حقوق محفوظ است.


اجتناب کرده اند جانب آرم WebMD

راه رفع های بهداشتی اجتناب کرده اند حامیان ما