حمایت ایمنی از کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

همانطور که اهمیت دارد بخورید ، زیرا وجود دارد. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب بستگی دارد. در اینجا باید چکار کرد:

غذاهای غنی از مواد مغذی را بارگذاری کنید

غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

شکر بسیار کم مصرف کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی را سرکوب می کند و مستقیماً محرک روده است)

رنگهای زیادی بخورید (میوه ها و سبزیجات غنی از رنگدانه)

تا آنجا که می توانید از غذاهای طبیعی ضد ویروس استفاده کنید: پونه کوهی ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع فلفلی ، دارچین ، زردچوبه

به من ملحق شو پروژه انطباق با کربوهیدرات، از آنجا که ما 4 هفته را صرف اعمال همه این اصول و بیشتر خواهیم کرد! اکنون زمان آن است ، شهرت!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *