تا زمانی که این بررسی را نخوانید سعی نکنید رژیم نگیرید

آیا از رعایت رژیم غذایی زیر خسته شده اید؟ شکی نیست که راه حل های زیادی برای کمک به آب کردن چربی ها وجود دارد، از جمله رژیم غذایی ساحل جنوبی، رژیم غذایی اتکین، جنی کریگ، مراقب وزن و غیره. با این حال، بیشتر برنامه‌های غذایی از شما می‌خواهند که غذاهای خاصی را محدود کنید یا کالری مصرف کنید. برای مثال، برای کاهش وزن با Weight Watcher باید سیستم امتیاز غذا را درک کنید. در نتیجه، ممکن است تحت تأثیر قوانین رژیم غذایی (بایدها و نبایدها) و نکاتی قرار بگیرید. اگر در این دسته قرار می گیرید، ممکن است از آشنایی با رژیم غذایی جدید No S خوشحال شوید.

به عنوان یک برنامه کاهش وزن، من هرگز برنامه ای ساده تر از رژیم No S ندیده ام. فقط سه قانون وجود دارد که باید رعایت شود:

  • بین وعده های غذایی از میان وعده استفاده نکنید. شما می توانید هر چیزی را در زمان غذا بخورید، حتی اگر سهم شما محدود به یک بشقاب باشد.
  • بدون ثانیه: همانطور که گفته شد، در طول زمان صرف غذا فقط یک بشقاب غذا مجاز است. شما نمی توانید برای بیشتر به عقب برگردید.
  • بدون شیرینی: بدون شکر، بدون نوشابه، و بدون نوشیدنی آب “شربت”.

با این حال، شما مجاز به مقداری S (یکشنبه، شنبه و یک روز خاص) هستید. روزهای ویژه شامل روز ملی، جشن مذهبی و جشن تولد دوستان یا خانواده شما است. در این روزهای “S”، شما مجاز هستید که قوانین را کاهش دهید، فقط زیاده روی نکنید.

بسیاری از افراد رژیم No S را امتحان کرده اند و اصرار دارند که این رژیم موثر است. برنامه غذایی عادات غذایی سالم و سبک زندگی را ترویج می کند. با این حال، یکی از مشکلاتی که من با برنامه غذایی دارم، قانون آن در مورد تنقلات است. درست است، همه میان وعده ها چاق کننده و ناسالم نیستند. شما باید میان وعده های غذایی سالم (مانند میوه ها، آجیل، بادام و دانه ها) را بین وعده های غذایی مصرف کنید. میان وعده های سالم به کنترل هوس های شما کمک می کند و انرژی و مواد مغذی بیشتری را فراهم می کند.

من متقاعد شده ام که رژیم No S یک برنامه غذایی سالم است. به نظر می رسد که این بیشتر یک سبک زندگی باشد تا یک برنامه کاهش وزن. مطمئناً با رژیم No-S وزن کم خواهید کرد اما می تواند کند باشد. انتظار معجزه نداشته باشید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر