تاریخ براونی (برای کار راحت تر!)



مطالعه ای را مطالعه کردم که نشان می داد زنانی که در 4 هفته قبل از زایمان خرما می خورند ، نیاز به القا و مداخله در هنگام تولد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. این یک مطالعه کوچک بود ، اما خوردن خرما آسیبی نمی رساند ، درست است؟

بنابراین من خرما خریدم.

و آنها یک هفته دست نخورده در انبار من نشستند.

متوجه شدم که به چیزی کمی جذاب تر نیاز دارم تا بتوانم خرما بخورم (زنان در مطالعه با 6 خرما در روز). من در بیشتر دوران بارداری هوس شیرین مسخره ای داشتم ، پس چرا خرما را انتخاب نکنم و آن را قهوه ای نکنم؟

طولی نکشید که از این طریق یک ظرف کامل خرما را مرور کردم

تاریخ براونی

  • 2 فنجان خرما در هر گودال
  • 1 1/2 فنجان آجیل (من آنها را قبل از ایجاد طعم خوشمزه تر برشته کردم)
  • 3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو یا کاکائو
  • 5 قاشق غذاخوری پروتئین شکلات آب پنیر (من از تغذیه برهنه استفاده کردم)
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
  • آب خرمالو 1 قاشق غذاخوری
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1/8 فنجان چیپس شکلات (اختیاری)
  1. خرما را به مدت 15 دقیقه در آب گرم خیس کنید. 1 قاشق غذاخوری آب خرمالو رزرو کنید. در حالی که خرما خیس است ، آجیل را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​به مدت 5 دقیقه یا تا زمان برشته شدن و معطر شدن سرخ کنید.
  2. همه مواد را در غذاساز مخلوط کرده و تا یکدست شدن آماده کنید.
  3. خمیر را به یک تابه کوچک بریزید و محکم فشار دهید تا به طور مساوی پخش شود. روی آن را با تکه های شکلات و نمک دریا بپاشید (اختیاری).
  4. حداقل 2 ساعت در یخچال قرار دهید.

و از نظر کمک به کار راحت تر … به شما اطلاع می دهم که چه اتفاقی می افتد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *