تابستان زمانی است برای انتخاب غذای سالم – عموم زنان


با تشکر از دستور العمل های جدید و خوشمزه تابستانی ، در تمام طول سال منتظر آن هستم. در این مورد اشتباه نکن. من در طول سال از غذای زیادی لذت می برم ، اما در این زمان از سال ، انتخاب دستور العمل های سالم تابستانی در خواربارفروشی باور نکردنی است. تابستان امسال ، من سعی می کنم به میوه ها ، سبزیجات و گوشت ها پایبند باشم زیرا وقتی بدنم را با ابتدایی ترین غذاهای پخته می کنم ، احساس خوبی دارم. این بدان معنا نیست که ذوق و خلاقیت آسیب می بیند. نه من نمیکنم. من خامه می خورم زیرا در قهوه خامه دوست دارم و پنیر را دوست دارم. واقعیت این است که غذاهای زیادی وجود ندارد که من آنها را دوست ندارم ، فقط برخی از غذاهایی هستند که من آنها را دوست ندارم. بنابراین ، در تلاش برای سالم و متناسب بودن ، مجبور شدم غذاهایی را که برای من خوب نبودند ، کنار بگذارم. زیرا وقتی به موضوع می رسیم ، غذا سوخت است.

استخوان های قوی از رژیم غذایی سالم

تابستان شیرین

من اخیراً زیاد آشپزی می کنم و همینطور که فکر می کنم ، به غذاهای کمکی فکر می کنم. همچنین برای من مفید است که دستورالعمل های سالم تابستانی را که در صفحات فیس بوک یا وب سایت هایی که می خواهم از آنها بازدید کنم ، مشاهده کنم. جستجوی ایده ها به صورت آنلاین ، مانند صفحات غذایی مورد علاقه من ، هنگام انتخاب غذاهایی که تهیه می کنم ، ایده های بسیار مفیدی را برایم به ارمغان می آورد. من گاه به گاه در دستور العمل ها پیشرفت می کنم ، اما از الهام آنها قدردانی می کنم و دستورالعمل ها فوق العاده هستند. شبکه غذایی همچنین منبع فوق العاده ای برای کسانی است که به راهنمایی کمی نیاز داریم.

به طور طبیعی سالم

از آنجا که من در تلاش بودم غذاهای طبیعی سالم را در رژیم غذایی خود قرار دهم ، به تدریج از غذاهای فرآوری شده اجتناب کردم. وقتی آنها در رژیم غذایی روزانه من گنجانده می شوند ، احساس خوبی ندارم. این اصل KISS است – ساده بگویید – هرچه رژیم غذایی اساسی تر باشد ، بهتر است. گاهی اوقات ، من مقداری کراکر یا چیپس دارم ، اما با گذشت زمان کمتر غذا می خورم. جالب است که بدن ما چگونه به غذاهای خاص ، به ویژه غذاهای فرآوری شده هوس می کند ، بنابراین حذف آنها از رژیم غذایی دشوار است. با این حال ، این امکان وجود دارد و وقتی خواسته ها متوقف شوند و هر روز احساس خوبی داشته باشید ، خوشحال خواهید شد که آنها این قدم را برداشتند.

وقتی بچه بودم ، مادرم در جوانه بروکسل کار می کرد. نیازی به گفتن نیست که من طرفدار آن نبودم. به عنوان یک بزرگسال ، این تغییر کرده است. آنها واقعاً با کره و لیمو شیرین هستند ، به آرامی پخته و جوشانده می شوند. من از آنها و همچنین انواع سبزیجات بو داده لذت می برم. من این دستور غذا را خیلی وقت پیش پیدا کردم و آن را آماده کردم زیرا بسیار خوب است و من واقعاً از آن لذت می برم. آن را با شما به اشتراک می گذارم و امیدوارم خوشتان بیاید.
https://www.youtube.com/watch؟v=l7kzoHi9cwA

کمتر غذا بخورید

وعده های غذایی زیاد من را سنگین می کند ، بنابراین من وعده های کوچک غذا می خورم اما بیشتر اوقات. در نتیجه ، من در حال کاهش وزن هستم. من سعی می کنم رژیم غذایی خود را محدود به غذاهایی کنم که واقعا سالم هستند و به بدن خود گوش می دهم. وقتی در بدنم واکنش منفی نشان می دهم ، غذاهایی را که پیدا می کنم از بین می برم و سعی می کنم آنها را از بین ببرم. سالها پیش تشخیص داده می شد که کم کاری تیروئید و کم خونی وجود دارد ، بنابراین مطمئن شدم که آهن ، مقدار زیادی ویتامین و روغن ماهی / امگا 3 می خورم. من همچنین ویتامین A و D مصرف می کنم و پروبیوتیک ها را برای هضم و سلامتی مصرف می کنم.

سالاد پر از سبزیجات تازه

راه خود را برای سلامتی جایگزین کنید

بسیاری از ما باید رژیم غذایی خود را با شیوه زندگی ، گرایش ژنتیکی و دارو تنظیم کنیم. این خوب است زیرا ایده ها و دستور العمل های خلاقانه زیادی وجود دارد که برای سلامتی ما و شرایط منحصر به فرد ما مفید است. اخیراً سعی کردم نان و آرد را کاهش دهم زیرا بعد از خوردن مقداری نان ، احساس نفخ کردم. در جستجوی خود جایگزین شیرینی پیدا کردم. من مخصوصاً دوست دارم از گل کلم خام برای پیتزا یا پوسته های کالزون خانگی استفاده کنم.

برای یک روز یا یک میان وعده سریع ، ماست با هلو طراوت بخش است و زنبورهای تند هم سریع و آسان و آسان و مفید هستند. زنبورها حاوی آهن و ویتامین A ، C و فیبر هستند تا مخمر را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید.

اگر به دنبال ایده ای برای شب تاکو هستید ، سعی کنید از سالاد سالاد کره به عنوان پوسته به جای بطری استفاده کنید. می توانید آن را با گوشت یا مرغ پر کرده و پنیر یا خامه ترش را اضافه کنید. این یک روش خلاقانه برای داشتن تاکو است. آنها می توانند برای یک مهمانی خوب باشند یا به عنوان میان وعده خدمت کنند و می توانند بلافاصله به یک رول تخم مرغ بپیچند. هر یک از این گزینه های سالم برای مهمانی های تابستانی شما مناسب است.

سالاد را به جای تاکوهای سالم بپیچید

نتیجه

امکانات بی پایان برای دستور العمل های سالم تابستانی وجود دارد. گزینه های زیادی برای وعده های غذایی بهار و تابستان وجود دارد و به نظر می رسد گزینه های سالم در همه جا وجود دارد. من مخصوصاً وقتی که BBQ داریم ، هندوانه و آناناس سرخ شده را دوست دارم. طراوت و طعم را به منو می بخشد. در مورد طعم غذاهای سرخ شده چیزی وجود دارد و برخلاف تصور شما ، معمولاً بسیار بهتر از غذای اصلی است.

بنابراین ، در اینجا بخشی از دستور العمل های تابستانی و سالم تابستانی و غذاهای خوشمزه عالی وجود دارد!

بیشتر بخوانید:

10 نکته برای تغذیه سالم بدون احساس گناه

ماهی دریایی – یک وعده غذایی سبک و مناسب تابستانی

دستور العمل های ساده برای میگو

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالات فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. ثبت نام در اینجا به صورت رایگان.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *