بهتر از زمان برای بلعیدن آب


وقتی در نظر گرفته شده می کنید گرسنه هستید

ممکن است زمانی که احساس گرسنگی می کنید واقعاً احساس تشنگی کنید.

بالقوه است واقعا تشنه باشید. تا حد زیادی افراد وقتی به نظر می رسد مانند است کدام ممکن است گرسنگی در جاری بروز است، متوجه نمی شوند کدام ممکن است واقعاً تشنه هستند. ذهن این محرک ها را مشابه تجزیه و تحلیل می دهد. متعاقباً در گذشته اجتناب کرده اند دریافت پذیرش در فروشگاه، ابتدا مقداری آب بنوشید. سپس تعدادی از دقیقه به او جایگزین دهید به همان اندازه ببینید خواه یا نه هوس مصرف کردن وعده های غذایی را برطرف می تنبل هر دو خیر.

وقتی بیدار شدی

ایده خوبی است که اول صبح، به خصوص با یک لیوان آب با آب لیمو، آب را دوباره آبرسانی کنید.

اول صبح بهتر از زمان برای مرطوب کردن است. هیکل خواهید کرد روزه تمدید شده ای را پایین اوج گذاشته است. برای خوب آغاز آسان، نصف لیمو را در اولین لیوان آب شخصی بپاشید به همان اندازه آنتی اکسیدان های طبیعی، ویتامین C را انتخاب کنید و انتخاب کنید پتاسیم را افزایش دهید.

هر وقت عرق احتمالاً انجام دادی

تعریق و ورزش باعث از دست دادن آب می شود که باید آن را جایگزین کنید.

هر چیزی کدام ممکن است باعث تعریق خواهید کرد شود – سونا هر دو جکوزی، گذراندن وقت پوست در یک واحد روز خوب و دنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرطوب – باعث اجتناب کرده اند کف دست دادن مایعات هیکل خواهید کرد تبدیل می شود. با توجه به بازی هم همینطور همراه خود خوب و دنج شدن ماهیچه ها، هیکل خواهید کرد عرق می تنبل به همان اندازه اجتناب کرده اند از گرما خلاص شود. خواهید کرد باید همراه خود آب فراوان سرماخوردگی شوید.

در گذشته، حین را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد اجتناب کرده اند بازی

قبل، حین و بعد از ورزش آب بنوشید تا دچار کم آبی نشوید.

برای مبادله آنچه کدام ممکن است عرق می کنید به آب زیادی خواستن دارید. قیمت تعدادی از است؟ در گذشته اجتناب کرده اند بازی هر دو گذراندن وقت در پوست، بطری را همراه خود ۱۶ به همان اندازه ۲۰ اونس H2O پر کنید. روزی کدام ممکن است سرزنده هستید، تقریباً هر ۱۰ به همان اندازه ربع ساعت ۶ به همان اندازه ۱۲ اونس بنوشید. پس اجتناب کرده اند آن، یک بار دیگر بنوشید – ۱۶ به همان اندازه ۲۴ اونس تولید دیگری.

وقتی مریض هستی

استفراغ، اسهال و مریض بودن به این معنی است که به آب بیشتری نیاز دارید.

آب مهم شفا روزی است کدام ممکن است فرد مبتلا هستید. علائمی مشابه اسهال، استفراغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید تب می توانند باعث اجتناب کرده اند کف دست دادن قابل ملاحظه آب شوند. در اولین سیگنال های بیماری، از آب بنوشید، ویژه به ویژه اگر گرسنه نیستید. اجتناب کرده اند نوشیدنی های الکلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کافئین دوری کنید. آنها سیستم خواهید کرد را حتی تا حد زیادی خشک می کنند.

وقتی در هواپیما هستید

ممکن است متوجه شوید که هنگام سفر با هواپیما نیاز به افزایش هیدراتاسیون دارید.

خواه یا نه به همان اندازه به فعلی به این در نظر گرفته شده کرده اید کدام ممکن است چرا هنگام پرواز اینقدر بافت تشنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشنگی می کنید؟ همه عامل با توجه به قله است. بدون در نظر گرفتن هواپیما بهتر باشد، هوای کابین خشک‌تر می‌شود – حدود نیمی اجتناب کرده اند هوای کابین اجتناب کرده اند پوست جریان می‌یابد. برای خیلی زدن درجه فوق العاده زیرین رطوبت، خوب بطری آب تمیز در کنار داشته باشید به همان اندازه در صورت خواستن در کل پرواز شخصی را پر کنید.

وقتی ماساژ می گیرید

نوشیدن آب قبل و بعد از ماساژ ایده خوبی برای دفع سموم است.

اگر در گذشته اجتناب کرده اند اینکه روی میز بنشینید آب بنوشید، ماساژورتان اجتناب کرده اند خواهید کرد تشکر خواهد کرد. ماهیچه‌های خواهید کرد ناخوشایند‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید انعطاف‌پذیرتر می‌شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کار همراه خود احساس‌های ظریف را برای او یا او ساده‌تر می‌تنبل. این کار هیکل موادی ساخت می تنبل کدام ممکن است باید همراه خود بلعیدن آب فراوان نیز اجتناب کرده اند بین برود. اگر خوب احساس عمیق هر دو ماساژ دردسرساز تولید دیگری دارید، است و نه حیاتی است.

در گذشته اجتناب کرده اند قاعدگی

نوشیدن آب بیشتر راه خوبی برای تسکین ناراحتی قبل از قاعدگی است.

می توانید همراه خود بلعیدن آب فراوان در گذشته اجتناب کرده اند پریود را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این در کل آن، ناراحتی در گذشته اجتناب کرده اند قاعدگی را تسکین دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نفخ را کاهش دهید. کم آبی هیکل یکی اجتناب کرده اند بهترین توضیحات گرفتگی هر دو عوارض است. خوب تحقیق جدیدترین بر روی دختران جوان تحت تأثیر دیسمنوره – فاصله های فوق العاده دردناک – نماد داد کدام ممکن است بلعیدن آب تا حد زیادی سیکل آنها را مختصر می تنبل، درد لگن را تسکین می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواستن آنها به تسکین درد را کاهش می دهد.

وقتی در کسادی ظهر هستید

آب در وسط روز انتخاب بهتری نسبت به قهوه برای تسکین افسردگی بعد از ظهر است.

اواسط بعد اجتناب کرده اند ظهر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط خواهید کرد اجتناب کرده اند ساختمان خارج شده است. با این حال آغاز به مناسب کردن اسپرسو جدید نکنید. درعوض، خوب لیوان آب بلند – شاید گازدار برای افزودن مقداری سرگرمی – همراه خود لیمو هر دو سبک عکس برای افزایش خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی شخصی خواستن کنید. به گزارش روزنامه خورده شدن بریتانیا، هیدراتاسیون مستقیما بر خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو، حافظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفهوم بصری خواهید کرد تأثیر می گذارد.

وقتی عوارض دارید

هیدراته نگه داشتن بدن ممکن است به پیشگیری از سردرد و میگرن کمک کند.

کم آبی هیکل یکی اجتناب کرده اند محرک های بی نظیر سردردهای میگرنی است. برخی اشخاص حقیقی گزارش می دهند کدام ممکن است حتی کاهش طرفدار در خوردن مایعات ممکن است باعث سردردهای از حداکثر شود. علاوه بر این می‌تواند باعث تحمیل بافت بی‌حالی شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید در برخی اشیا خواستن به معامله با پزشکی داشته باشد. ویژه به ویژه اگر آسیب پذیر ابتلا به میگرن هستید، همه وقت خوب بطری آب به راحتی در دسترس است داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید میزان خوردن شخصی را پیگیری کنید. اگر بافت کردید کدام ممکن است بافت سوزن سوزن شدن دارید، خوب فنجان ممکن است روز خواهید کرد را نجات دهد.

در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی مصرف کردن

نوشیدن آب قبل از غذا ممکن است به شما کمک کند غذای کمتری بخورید.

بلعیدن آب در گذشته اجتناب کرده اند وعده های غذایی – همراه خود عنوان مستعار “پیش بدست آوردن” – بالقوه است به کاهش چند پوند کمک تنبل. خوب تحقیق کودک، افرادی را کدام ممکن است ۵۰۰ میلی لیتر – به سختی بیش اجتناب کرده اند ۱۶ اونس – آب لوله کشی هر دو بطری خوردن می کردند، حدود نیم ساعت در گذشته اجتناب کرده اند وعده غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل روز هر طور کدام ممکن است می خواستند، آزمایش کرد. در کل ۱۲ هفته، پیش‌لودرها تقریباً ۳ کیلو تا حد زیادی اجتناب کرده اند افرادی که اجتناب کرده اند پروتکل پیروی نمی‌کردند، کم کردند.

وقتی می خواهید وزن کم کنید

نوشیدن آب قبل از غذا ممکن است به کاهش وزن و چربی بدن کمک کند.

آب چیزی بیش اجتناب کرده اند خوب راه با بیرون انرژی تواند به شما کمک کند بافت سیری است. علاوه بر این بالقوه است میزان متابولیسم خواهید کرد را افزایش دهد. در یک واحد تحقیق، ۵۰ زن دارای {اضافه وزن} حدود ۲ فنجان آب نیم ساعت در گذشته اجتناب کرده اند صبحانه، ناهار را انتخاب کنید و انتخاب کنید شام با بیرون هیچ اصلاح عکس در رژیم غذایی شخصی نوشیدند. پس اجتناب کرده اند ۸ هفته، آنها وزن کم کردند را انتخاب کنید و انتخاب کنید BMI را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمرات مخلوط کردن هیکل شخصی را کاهش دادند. آب علاوه بر این لیپولیز، استراتژی سوزاندن چربی برای نشاط را عجله می کند.

وقتی می خواهید در تفریحی شخصی باشید

نوشیدن آب ممکن است به عملکرد بهتر مغز شما کمک کند.

خواه یا نه می دانستید کدام ممکن است تقریباً سه چهارم ذهن خواهید کرد شامل مایع است؟ اگر درجه خواهید کرد خیلی زیرین بیاید، رگ های خونی در آن اندام منقبض می شوند. خوب تحقیق زبان چینی نماد داد کدام ممکن است این ممکن است بر توافق، حافظه مختصر مدت، کانون اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید استقامت تأثیر بگذارد. متعاقباً اگر بافت خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرگردانی می کنید، خوب نوشیدنی نشاط زا همراه خود کافئین خوردن کنید. صرف بلعیدن آب ممکن است ارائه می دهیم کمک تنبل به همان اندازه جوان شوید.

بهتر از مقدار آب چقدر است؟

شما نیاز روزانه خود به آب را از نوشیدن آب و سایر نوشیدنی ها و خوردن تامین می کنید.

به طور متوسط، آکادمی سراسری علوم، مهندسی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پزشکی آمریکا می گوید، مایعات تا حد زیادی برای بزرگسالان مفید بیشتر است – ۱۵.۵ فنجان در روز برای پسران مفهوم آل است، در حالی کدام ممکن است ۱۱.۵ فنجان در روز اجتناب کرده اند همه وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {نوشیدنی ها} برای اکثر دختران کافی است. با این حال این برای ادغام کردن آب اجتناب کرده اند وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمام دارایی ها نوشیدنی تبدیل می شود. نیازهای خاص خواهید کرد به بهزیستی، میزان سرزنده بودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید اثیری کدام ممکن است در آن اقامت می کنید تعیین می شود. با توجه به میزان خواستن شخصی همراه خود دکتر شخصی مراجعه به کنید.