بهتر از را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدترین آثار سنتی آمریکایی


بهتر از: ساندویچ بوقلمون

بوقلمون سرشار از پروتئین، ویتامین B، آهن و روی است در حالی که نان سبوس دار از افزایش قند خون جلوگیری می کند.

غیر از نان سفید اجتناب کرده اند نان غلات مناسب آغاز کنید. نان سبوس دار ورود کربوهیدرات ها به خون را تدریجی می تدریجی. گوشت سرشار اجتناب کرده اند پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم چربی است. بوقلمون علاوه بر این تشکیل ویتامین های گروه B، آهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی است. کاهو، گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خردل را اضافه کنید به همان اندازه به سختی پیتزا به آن است بدهید، با این حال اجتناب کرده اند سس مایونز کدام ممکن است چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی فراهم می کند اجتناب کنید.

بدترین عامل: چیزبرگر بیکن

بیکن، گوشت گاو و پنیر سرشار از چربی اشباع شده و کالری هستند که برای دور کمر و عروق مضر هستند.

همین جا جای سوال کردن نیست. گوشت چرخ کرده، بیکن را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک همگی سرشار اجتناب کرده اند انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی هستند. خواهید کرد به سادگی می توانید بیش اجتناب کرده اند نیمی اجتناب کرده اند انرژی شخصی را در روز خوردن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوردن چربی های اشباع شده شخصی را افزایش دهید. را انتخاب کنید و انتخاب کنید این در صورتی است کدام ممکن است سیب زمینی سرخ کرده را اضافه نکنید.

عالی براونی استاندارد کدام ممکن است همراه خود آرد سفید مناسب تبدیل می شود، کربوهیدرات های آسان ای را فراهم می کند کدام ممکن است ممکن است قند خون خواهید کرد را نیز افزایش دهد

بهتر از: پاپ کورن

پاپ کورن سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است.

الیاف آن خواهید کرد را سیر می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را مشترک . آنتی اکسیدان ها به دفاع کردن در مخالفت با {بیماری ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسیب سلولی نیز کمک می کنند.

عالی فنجان پاپ کورن کمتر اجتناب کرده اند عالی چهارم انرژی نسبت به شبیه به مقدار چیپس دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید این ممکن است را بیشتر سیر می تدریجی. کره، نمک، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید چیزهای تولید دیگری نخورید. آنها اغلب هستند چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی اضافه کنند.

بدترین: چیپس سیب زمینی سبک دار

چیپس سیب زمینی طعم دار سرشار از چربی و شکر است که شما به آن ها نیاز ندارید.

سیب زمینی عالی سبزی است، مناسب است؟ پس چه چیزی از آنها خطرناک است؟ خوشایند هیچی، به همان اندازه روزی کدام ممکن است در روغن سرخش کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود داروها شیمیایی بپوشانید به همان اندازه مزه دار شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت شود. سپس تغییر به ۱ بمب پر انرژی اجتناب کرده اند چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک می شوند. با اشاره به چیپس های سبک دار معادل باربیکیو، خامه تلخ را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز، بیشتر اوقات شکر نیز اضافه تبدیل می شود.

بهتر از: سالاد استیک

سالاد استیک با سبزیجات فراوان و یک سس سبک یک گزینه غذایی سالم است.

این راهی برای اصلاح گوشت زرشکی در عین برای کاهش چربی، کربوهیدرات های آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی است. تنها متغیر غول پیکر سس است کدام ممکن است اگر مراقب نباشید ممکن است از چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکر اضافه تدریجی. با این حال عالی سالاد همراه خود سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید فیله های کم چرب همراه خود به سختی روغن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرکه هر دو آب لیمو عالی وعده غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قابل قبول را تحمیل می تدریجی.

بدترین: استیک چسبناک فیلی

استیک پنیر فیلی سرشار از چربی و کالری اشباع شده است و اگر آن را با سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه بخورید، مقدار بیشتری کربوهیدرات و شکر دریافت خواهید کرد.

به قدری چربی کدام ممکن است اجتناب کرده اند این ساندویچ برگر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک می‌چکد، عالی «مسیر فیلی» خاص دارد کدام ممکن است متخصصان می‌گویند برای جلوگیری اجتناب کرده اند چکیدن آن روی بلوز‌تان باید اجتناب کرده اند آن بیشترین استفاده را ببرید.

نان سفید را روی آن اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را همراه خود سیب زمینی سرخ کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشابه ترکیب کردن کنید به همان اندازه در یک واحد وعده غذایی به میزان انرژی روزانه شخصی نزدیک شوید.

بهتر از: اسپاگتی مارینارا

پاستا شاخص گلیسمی پایینی دارد و مارینارا از سلامت قلب شما محافظت می کند.

پاستا شاخص گلیسمی پایینی دارد، به این تکنیک کدام ممکن است هیکل خواهید کرد آن را کندتر توسل به می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را برای مدت زمان بسیار طولانی تری سیر . شناخته شده به عنوان بخشی اجتناب کرده اند عالی رژیم غذایی متعادل، این اراده چربی هیکل را کاهش دهد. با این حال آن را لاستیکی کنید. ماکارونی بیش اجتناب کرده اند حد پخته را انتخاب کنید و انتخاب کنید پخته شده سریعتر توسل به هیکل خواهید کرد تبدیل می شود. این اراده در نتیجه افزایش قند خون شود.

گوجه فرنگی حال در سس ممکن است اجتناب کرده اند سلامت روده ها خواهید کرد دفاع کردن تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به نبرد همراه خود بیشتر سرطان ها کمک تدریجی. ساده مراقب نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید شکر اضافه شده در سس های پر شده با باشید.

بدترین: مک را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک

خوردن شیر، پنیر، خامه، آرد سفید و آرد سوخاری ممکن است بیشتر از گاهی اوقات ناسالم باشد.

پر اجتناب کرده اند انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی است، اجتناب کرده اند جمله نوع اشباع شده. این اراده همراه خود این واقعیت مرتبط باشد کدام ممکن است بیشتر اوقات برای ادغام کردن شیر، چسبناک، خامه، آرد سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرد سوخاری است.

اینطور نیست کدام ممکن است به هیچ وجه نتوانید آن را داشته باشید. مصرف کردن مشترک آنها مفهوم خوبی نیست.

بهتر از: سالاد سزار

سالاد سزار که از رومی، تخم مرغ، مرغ کبابی، روغن زیتون و آنچوی درست می‌شود، یک غذای سبک است.

اگر تنها چیزی کدام ممکن است “رومانیایی” در یخچال خواهید کرد مقداری کاهو را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم مرغ است، درگیر نباشید. خواهید کرد تقریباً هر آنچه را کدام ممکن است برای این ضیافت قابل قبول را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغذی خواستن دارید دارید. تخم مرغ تشکیل ویتامین D را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسیدهای آمینه است. کاهو تشکیل ویتامین های گروه B، آهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید پتاسیم است. اگر اهل ماجراجویی هستید، می توانید اجتناب کرده اند مقداری مرغ کبابی، نان نگاهی به، روغن زیتون، خردل را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنچوی بیشترین استفاده را ببرید.

بدترین: ناچوس

ناچوهای آغشته به چربی، نمک، پنیر، گوشت گاو و خامه ترش انتخاب غذایی سالمی نیستند.

چیپس تورتیلا در چربی سرخ شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود نمک اندود شده شده است. گوشت، بیشتر اوقات گوشت، چربی بیشتری دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید خامه تلخ را می توان به آن است اضافه کرد. سس ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چاتنی ها می توانند نمک بیشتری اضافه کنند. همه اینها به ۱ وعده غذایی اضافه تبدیل می شود کدام ممکن است ممکن است انرژی، سدیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های اشباع شده طرفدار شده در روز را برآورده تدریجی هر دو اجتناب کرده اند آن فراتر رود.

بهتر از: مرغ کبابی

مرغ کبابی ترشی شده، بدون پوست و کم چرب یک انتخاب غذایی سالم است.

سینه مرغ با بیرون منافذ و پوست کم چرب. می توانید اجتناب کرده اند ادویه هر دو چاشنی آسان بیشترین استفاده را ببرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی گریل بریزید. آنها سرشار اجتناب کرده اند پروتئین، کم چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم انرژی هستند، ویژه به ویژه در مقابل همراه خود همبرگرها هر دو سوسیس هایی کدام ممکن است قابل دستیابی است فضای مشترکی روی گریل داشته باشند.

هر گونه چربی اضافی اجتناب کرده اند منافذ و پوست هر دو روغن باید در خارج باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پز اجتناب کرده اند بین {می رود}. اگر گریل ندارید می توانید مرغ را در فر کباب کنید.

بدترین: Buffalo Wings

بال های سرخ شده گاومیش سرشار از چربی، کالری، سدیم و مواد نگهدارنده شیمیایی است.

اضافه وزن ترین گوشت مرغ – ساق را انتخاب کنید و انتخاب کنید بال را بگیرید – منافذ و پوست را بگذارید به همان اندازه چربی بیشتری داشته باشد، در آرد سفید آغشته کنید، در روغن سرخ کنید، موجود در سس همراه خود داروها نگهدارنده شیمیایی بیش از حد را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک بیش از حد بپوشانید. سپس آن را در چسبناک آبی هر دو سس رنچ همراه خود انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی تا حد زیادی آغشته کنید. نتیجه: قیمت غذای برتر.

بهتر از: جو ۲ بالا توت ترد

جو، آجیل و میوه موجود در جو تمشک، تا زمانی که سرشار از آرد سفید، شکر و کره نباشند، انتخابی سالم هستند.

در جستجوی اصل العمل هایی باشید کدام ممکن است تا حد زیادی جو، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرد سفید، شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کره کمتری دارند. توت ها انرژی به سختی دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تشکیل آنتی اکسیدان هایی هستند کدام ممکن است به کشش رگ ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین نگه از گرفتن فشار خون کمک می کنند.

جو دوسر تشکیل فیبر محلول است کدام ممکن است ممکن است کلسترول را کاهش داده را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیستم امنیت هیکل را آسانسور تدریجی. آنها علاوه بر این تشکیل آنتی اکسیدان برای حفاظت اجتناب کرده اند سلول های خواهید کرد هستند. آجیل تشکیل “چربی های مفید” معادل امگا ۳ است کدام ممکن است برای روده ها خواهید کرد {مفید است} را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را سیر می تدریجی.

بدترین عامل: ترافل چسبناک نیویورکی

چیزکیک نیویورکی سرشار از پنیر، شیر، خامه، شکر، خامه ترش و کره است که مواد ناسالمی هستند.

چسبناک، شیر، خامه، شکر، خامه تلخ را انتخاب کنید و انتخاب کنید کره تنها برخی اجتناب کرده اند داروها تشکیل دهنده این قند، چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی خارق العاده هستند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر این کافی نیست، متعدد اجتناب کرده اند اصل العمل ها پوسته ای اجتناب کرده اند کراکر هر دو کراکر گراهام اضافه می کنند. شاید بهتر از کار این باشد کدام ممکن است عالی تکه اجتناب کرده اند پایین تر دوست شخصی را بردارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را در شبیه به جاری رها کنید.