بهترین و بدترین نوشیدنی های الکلی برای کتو



بهترین و بدترین نوشیدنی های الکلی در رژیم کتو چیست؟

اول، واضح است: الکل به کاهش وزن کمک نمی کند. هر چه بیشتر الکل بنوشید، کاهش وزن سخت‌تر می‌شود، زیرا بدن قبل از هر چیز تمایل دارد الکل را بسوزاند. نوشیدن الکل همچنین می تواند شما را به خوردن بیشتر میل کند.

تفاوت زیادی بین انواع مختلف نوشیدنی ها در مورد میزان کربوهیدرات آنها وجود دارد.

نسخه کوتاه: کربوهیدرات شراب بسیار کمتر از آبجو است، بنابراین اکثر مردم در کتو شراب را انتخاب می کنند.

ارواح خالص مانند ویسکی و ودکا حاوی صفر کربوهیدرات هستند. اما مراقب نوشیدنی های مخلوط شیرین باشید – آنها اغلب مقدار قابل توجهی قند دارند.

سلب مسئولیت: مصرف مشروبات الکلی توانایی شما در رانندگی ماشین یا کار با ماشین آلات را مختل می کند و در صورت مصرف بیش از حد ممکن است باعث مشکلات سلامتی شود. توجه داشته باشید که در رژیم کتو ممکن است برای مسمومیت به الکل کمتری نیاز داشته باشید. زنان در دوران بارداری نباید مشروبات الکلی مصرف کنند.


شراب و آبجو

اعداد نشان دهنده گرم کربوهیدرات در یک وعده معمولی هستند – به عنوان مثال، یک لیوان شراب ۵ اونس یا ۱۵۰ میلی لیتر یا یک آبجو پیش پز ۱۲ اونس. توجه داشته باشید که شراب‌های شیرین‌تر ممکن است حاوی کربوهیدرات‌های بیشتری باشند، در حالی که انواع خشک‌تر ممکن است حاوی مقدار کمی کربوهیدرات باشند.

لیست کربوهیدرات ها

شامپاین: ۲ گرم کربوهیدرات خالص در هر ۵ اونس (۱۵۰ میلی لیتر)
شراب قرمز: ۲ گرم کربوهیدرات خالص در هر ۵ اونس (۱۵۰ میلی لیتر)
شراب سفید: ۲ گرم کربوهیدرات خالص در هر ۵ اونس (۱۵۰ میلی لیتر)
آبجو: ۱۳ گرم کربوهیدرات خالص در هر ۱۲ اونس (۳۵۵ میلی لیتر)

شراب

حتی در رژیم کتو (زیر ۲۰ گرم کربوهیدرات خالص در روز)، احتمالاً می توانید یک لیوان شراب خشک نسبتاً منظم میل کنید. و در یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات متوسط، شراب های خشک را می توان به طور منظم با حداقل تاثیر کربوهیدرات ها بر کاهش وزن میل کرد.

با این حال، اگر متوجه شدید که وزن کم نمی کنید، مصرف الکل را کاهش دهید. انرژی اضافی و بدون تغذیه از الکل ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. کاهش یا حذف الکل ممکن است تمام چیزی باشد که برای حرکت مجدد ترازو لازم است.

یک لیوان شراب خشک حاوی حدود ۰.۵ گرم قند و همچنین مقادیر کمی گلیسرول و سایر کربوهیدرات های باقی مانده از فرآیند تولید شراب است که معمولاً کمتر از ۲ گرم کربوهیدرات کل است. بعید است که یک لیوان شراب خشک به میزان قابل توجهی بر سطح قند خون یا انسولین تأثیر بگذارد.

شراب های شیرین تر، مانند Rieslings و Gewurztraminers، حدود ۴ گرم کربوهیدرات در یک لیوان معمولی دارند. حتی شراب‌های دسر شیرین‌تر – مانند Muscato، Tokaj، Ice Wines یا شراب‌های غنی‌شده مانند Port، Sherry و Madeira – همگی شیرین‌تر هستند و حاوی فروکتوز بیشتری هستند و کربوهیدرات در هر لیوان حدود ۵ گرم یا بیشتر است.

خرس

آبجو در کتو مشکل دارد. دلیلی وجود دارد که مردم در مورد “شکم آبجو” صحبت می کنند. آبجو از غلات تهیه می شود که مقدار زیادی کربوهیدرات سریع هضم را فراهم می کند. حتی به آن “نان مایع” می گویند. به همین دلیل، اکثر آبجوها برای کنترل وزن مضر هستند و باید از مصرف کتو اجتناب شود.

توجه داشته باشید که میزان کربوهیدرات موجود در آبجو بسته به برند متفاوت است. آنجا هستند چند گزینه ممکن کم کربوهیدرات برای کتو. ما را بررسی کنید راهنمای آبجو کتو زیر برای جزئیات

آبجوهای کتو پسند

آبجو کتو

اعداد بالا گرم کربوهیدرات در یک ۱۲ اونس است. بطری آبجو (۳۵۵ میلی لیتر).

لیست کربوهیدرات ها

۵۵ را انتخاب کنید: ۱.۹ گرم کربوهیدرات خالص
Michelob ultra: ۲.۶ گرم کربوهیدرات خالص
نور پریمیوم را انتخاب کنید: ۳.۱ گرم کربوهیدرات خالص
چراغ بوش: ۳.۲ گرم کربوهیدرات خالص
نور طبیعی: ۳.۲ گرم کربوهیدرات خالص
میلر لایت: ۳.۲ گرم کربوهیدرات خالص
یخ غنچه: ۴ گرم کربوهیدرات خالص
نور Coors: ۵ گرم کربوهیدرات خالص
نور غنچه: ۷ گرم کربوهیدرات خالص
بیکس: ۹ گرم کربوهیدرات خالص
ویکتوریا تلخ: ۱۱ گرم کربوهیدرات خالص
هاینکن: ۱۱ گرم کربوهیدرات خالص
Budweiser: ۱۱ گرم کربوهیدرات خالص
آبجو فاستر: ۱۱ گرم کربوهیدرات خالص
آل قهوه ای نیوکاسل: ۱۳ گرم کربوهیدرات خالص
استلا آرتوا: ۱۳ گرم کربوهیدرات خالص
کرونا اضافی: ۱۴ گرم کربوهیدرات خالص
تنومند فوق العاده گینس: ۱۴ گرم کربوهیدرات خالص

همانطور که می بینید، برخی از آبجوهای آمریکایی بسیار سبک حاوی کمترین میزان کربوهیدرات هستند و می توان آنها را بدون از بین بردن رژیم کتو مصرف کرد (اگر از آن نوع آبجو لذت می برید). مارک های سمت چپ را در نمودار بالا بررسی کنید.

سایر برندهای آبجو دارای کربوهیدرات و کالری نسبتاً بالایی هستند و احتمالاً باید از مصرف آنها در رژیم کتو کاملاً اجتناب شود.

ارواح

وقتی صحبت از الکل سخت به میان می آید، کاملاً ساده است: ارواح خالص مانند ویسکی، براندی، کنیاک، ودکا، جین و تکیلا حاوی صفر کربوهیدرات هستند و همگی در کتو مناسب هستند.

از نوشیدنی های شیرین شده با شکر خودداری کنید. آب، نوشابه، یا طعم دهنده های شیرین را به الکل اضافه نکنید. افزودن تونیک به جین بدون کربوهیدرات، تعداد کربوهیدرات آن را به ۱۶ گرم در هر وعده افزایش می دهد! به جای آن ودکا، آب نوشابه و مقداری لیموترش برای یک نوشیدنی شاداب بدون کربوهیدرات میل کنید.

نوشیدنی های الکلی کتو

اعداد نشان دهنده گرم کربوهیدرات در هر نوشیدنی است.

لیست کربوهیدرات ها

مقادیر کربوهیدرات در هر نوشیدنی استاندارد:

ویسکی: ۰ گرم کربوهیدرات خالص
براندی: ۰ گرم کربوهیدرات خالص
تکیلا: ۰ گرم کربوهیدرات خالص
مارتینی خشک: ۰ گرم کربوهیدرات خالص
ودکا و آب سودا: ۰ گرم کربوهیدرات خالص
ماری خونین: ۷ گرم کربوهیدرات خالص
مارگاریتا: ۸ گرم کربوهیدرات خالص
شهری: ۱۳ گرم کربوهیدرات خالص
روسیه سفید: ۱۴ گرم کربوهیدرات خالص
جین و تونیک: ۱۴ گرم کربوهیدرات خالص
ودکا و آب پرتقال: ۱۸ گرم کربوهیدرات خالص
رام و کک: ۲۲ گرم کربوهیدرات خالص

کولرها

وینکولر/الکوپاپ

اعداد نشان دهنده گرم کربوهیدرات (قند) در هر بطری است.

این نوشیدنی‌های از پیش مخلوط شده و بسته‌بندی‌شده که گاهی اوقات آلکوپاپ، خنک‌کننده‌های روح، خنک‌کننده شراب یا لیموناد سفت نامیده می‌شوند، مملو از شکر و کربوهیدرات هستند. اکثر آنها بیش از ۱۸۰ کالری دارند. اگر می خواهید در کتوزیس بمانید، نوشیدنی نخورید – شما در حال نوشیدن قند هستید.

لیست کربوهیدرات ها

مقادیر کربوهیدرات در هر بطری ۲۰ اونسی (۵۹۰ میلی لیتر):
یخ اسمیرنوف: ۲۶ گرم کربوهیدرات خالص
باکاردی بریزر: ۳۰ گرم کربوهیدرات خالص

یک کلمه احتیاط

هنگامی که رژیم غذایی سخت کم کربوهیدرات دارند، بسیاری از افراد برای مسموم شدن به الکل کمتری نیاز دارند. بنابراین اولین باری که الکل را با کربوهیدرات کم مصرف می کنید مراقب باشید. ممکن است فقط به نصف نوشیدنی معمولی برای لذت بردن نیاز داشته باشید و در هزینه خود صرفه جویی کنید و از خماری صرفه جویی کنید.

اگر قصد دارید رانندگی کنید، تشخیص این موضوع کاهش تحمل بسیار مهم تر است. زمانی که کربوهیدرات کم می خورید، ممکن است بعد از نوشیدن کمتر، سطح الکل خون بالاتری داشته باشید و توانایی های شما را به میزان بسیار بیشتری از حد معمول مختل کند.

در اینجا یک مقاله عمیق با جزئیات بیشتر در مورد موارد فوق و سایر موارد شگفت انگیز در مورد الکل در رژیم کتو آمده است:

الکل و رژیم کتو: 7 چیزی که باید بدانید

الکل و رژیم کتو: ۷ چیزی که باید انجام دهید دانستن


۵ نوشیدنی الکلی کتو

5 نوشیدنی الکلی برتر

اگر هنوز نمی‌دانید که چگونه الکل را در رژیم کتو خود بگنجانید، ما این موضوع را با ۵ نوشیدنی الکلی کتو مورد علاقه خود تکمیل می‌کنیم.

  1. شامپاین یا شراب گازدار (خیلی خشک یا بی‌حساب) – یک لیوان حاوی حدود ۲ گرم کربوهیدرات خالص و ۹۵ کالری.
  2. هیچ چیز مثل یک لیوان حبابی نمی گوید جشن! اگرچه شامپاین می‌تواند بسیار گران باشد، انواع دیگر شراب‌های گازدار یا کاوا قیمت‌های متفاوتی دارند و می‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک سوپاپ، همراه با غذا یا به‌عنوان یک نوشیدنی مستقل لذت برد.

  3. شراب خشک – قرمز یا سفید – یک لیوان حاوی حدود ۲ گرم کربوهیدرات خالص و ۱۲۰ کالری.
  4. باید دلیلی وجود داشته باشد که چرا انسان ها هزاران سال است که شراب می نوشند. یکی از آنها احتمالا این است که طعم آن با غذا بسیار خوب است. بن فرانکلین حتی شراب را “اثبات دائمی اینکه خدا ما را دوست دارد” نامید. خوشبختانه، نوشیدن گهگاهی یک لیوان شراب خشک در رژیم غذایی کم کربوهیدرات خوب است.

  5. ودکا و نوشابه – یک نوشیدنی طولانی حاوی ۰ گرم کربوهیدرات و ۱۱۵ کالری.
  6. اگر می خواهید شکر و شیرین کننده های مصنوعی را کنار بگذارید، یک ودکا و نوشابه یا جین و نوشابه نوشیدنی شماست. طعم این نوشیدنی گازدار با ودکا، نوشابه، لیموترش و یخ بسیار بهتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

  7. ویسکی – یک نوشیدنی حاوی ۰ گرم کربوهیدرات و ۱۱۵ کالری.
  8. با وجود اینکه ویسکی از اشکال مختلف غلات تهیه می شود، بدون کربوهیدرات و گلوتن است. در کلاس ها و انواع مختلفی وجود دارد. یخ بیش از حد می تواند طعم را از بین ببرد، اما سرو کردن آن با کمی آب می تواند طعم را افزایش دهد.

  9. مارتینی خشک – یک کوکتل حاوی ۰ گرم کربوهیدرات و ۱۱۵ کالری.
  10. کوکتل نمادین جیمز باند با جین و ورموت درست می شود و با زیتون یا لیمو تزیین می شود. این نوشیدنی هنوز در صدر پرطرفدارترین نوشیدنی ها قرار دارد. اما اگر آن را مانند ۰۰۷ می خواهید، حتماً آن را به صورت تکان داده شده سفارش دهید، نه هم زده.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/