بهترین غذا قبل از ورزش


1 Yll2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای)
بارگذاری …

بهترین غذا قبل از ورزش

خوردن بهترین غذاها قبل از ورزش به شما در دستیابی به بهترین نتایج و تناسب اندام کمک می کند. در واقع شما با قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنید، برای چالش های آینده آماده شوید و به اصطلاح خود را تبلیغ کنید.

یک اصل کلی این است که بین مصرف درشت مغذی های چربی ، پروتئین و کربوهیدرات تعادل برقرار شود. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهایی که ارزش غذایی بالایی دارند قدرت بدنی را افزایش می دهند و به عملکرد بهتر ما کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه بخوریم؟

قبل از تمرین چه بخوریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم؟

قبل از باشگاه چه بخوریم تا انرژی لازم را داشته باشیم تا سیر شویم و در عین حال به بدنمان یک میان وعده غنی بدهیم؟

در دست اقدام تاننوري ها به این سالات پاسخ خواهد داد. با ما همراه باشید تا از این پس به راحتی وعده غذایی قبل از تمرین خود را انتخاب کنید.

در دسترس ترین و بهترین غذاهای قبل از تمرین برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل انرژی بار طبیعی شناخته شده است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذا خوردن قبل از ورزش سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. به دلیل این انتشار آرام ، سطح انرژی شما در حین ورزش ثابت نگه داشته می شود. این بدان معناست که می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل کمتر بودن “پارافین غذا” بهترین نوع است. همچنین دارای قند خون کمتری نسبت به جو دوسر معمولی است. بنابراین این غذای ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

غذاهای قبل از تمرین برای افزایش حجم عضلات چیست؟ اگر تمرینات سختی پیش رو داریم ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتماً این ترکیب را امتحان کنید. ترکیب مرغ کبابی ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین بیشتر از یک میان وعده است. اما به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. خودتان انرا آزمایش کنید.

  1. میوه ی خشک

برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش انرژی قبل از ورزش ، مقداری توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس را خشک کنید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که به راحتی هضم می شوند. می توانید بخشی از آنها را در وعده غذایی قبل از تمرین بخورید.

  1. نان سبوس دار

یک تکه نان گندم کامل منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با مقداری تخم مرغ آب پز یا بوقلمون کم چرب نیز میان وعده پروتئینی مصرف کردن. این ترکیب یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

غذا خوردن قبل از ورزش

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب فوق العاده یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. میوه ها کربوهیدرات بالایی دارند و ماست یونانی پروتئین بالایی دارد. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی دارای کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم آن نصف ماست معمولی است.

اما چرا باید از این ترکیب با هم استفاده کرد؟ کربوهیدرات موجود در میوه ها به سرعت تجزیه می شود و به عنوان سوخت در هنگام ورزش استفاده می شود. از طرف دیگر ، پروتئین بیشتر ذخیره می شود و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز است. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. استقراء اجیل

هنوز نمی دانید قبل از ورزش چه بخورید؟ گردو یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، آنها پروتئین و کالری مورد نیاز شما را تأمین می کنند.

آجیل برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل یا موسلی با روکش شکلات اجتناب کنید.

یادداشت مهم:

قبل از تمرین برنامه غذایی خود را دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که وعده غذایی و غذا را 30 تا 90 دقیقه قبل از تمرین می خورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. ۹۰ دقیقه قبل از تمرین یک وعده غذایی سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذا قبل از ورزش

بهترین غذای قبل از تمرین برای مقاصد خاص

  1. قبل از بدنسازی چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین نیاز به یک وعده غذایی سبک دارید. نه یک وعده غذایی سنگین که شما را چاق می کند و معده شما را بزرگتر می کند. این وعده غذایی به شما کمک می کند تا میزان رشد عضلانی مورد نظر خود را بدست آورید. خودت ببین. میان وعده شما باید از مقدار مساوی پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات تشکیل شده باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین عبارتند از:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • سفیده تخم مرغ
  • پروتئین جدا شده
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در تغذیه قبل از ورزش بررسی زمان مصرف و نسبت مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید در حین ورزش انرژی کافی بخورید و ماهیچه های خود را تغذیه کنید. اما باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن اضافه نمی کنید. غذای سنگین معده باعث کاهش سرعت شما در حین ورزش می شود.

منابع پروتئینی بدون چربی ذکر شده در بالا را با کربوهیدراتهای محلول ترکیب کرده و حدود یک ساعت قبل از تمرین بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه عضله سازی را داشته باشید. آیا تا به حال فکر کرده اید که چه موقع قبل یا بعد از ورزش از جوک های پروتئینی استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

به از مربیان تنور رژیم بگیرید کلیک

  1. برای چربی سوزی قبل از ورزش چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدن خود سوخت و انرژی کافی بدهید. بدون انرژی کافی ، نمی توانید تمرینات سخت را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از کاهش وزن ، نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین لازم است قبل از چربی سوزی با بهترین غذاها آشنا شوید.

خوردن میان وعده حدود نیم ساعت قبل از تمرین باعث می شود با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیب کربوهیدراتهای پیچیده با پروتئین بدون چربی بهترین راه برای تغذیه بدن قبل از سوزاندن چربی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از ورزش چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین آورده شده است:

  • نخود جوجه
  • یک میوه کامل
  • یک موز با کره گردو ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با کشمش یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت کوچک آجیل

به یاد داشته باشید که هدف شما سوخت گیری مجدد بدن در حین ورزش است. انجام تمرینات قلبی با معده خالی به نتیجه دلخواه نمی انجامد. وقتی از قبل تغذیه مناسب داشته باشید ، بهترین نتایج ورزش را به دست می آورید.

  1. برای دریافت انرژی ، قبل از ورزش چه غذاهایی توصیه می شود؟

سطوح مناسب انرژی به شما در تمرینات کمک می کند. در نتیجه ، از کربوهیدراتهای پیچیده برای تغذیه خوب بدن خود استفاده کنید. برخی از غذاهای انرژی زا عبارتند از:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • Kos یونانی
  • ماست با گرانول و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

غذا خوردن قبل از ورزش

  1. میان وعده مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. همچنین اهداف آموزشی مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمی دارند و در عین حال قبل از ورزش بهترین غذاها را بخورند. ترکیب متعادل کربوهیدرات و پروتئین بهترین گزینه است. البته ، بسته به تمرین ، ممکن است لازم باشد کالری دریافتی خود را پایین نگه دارید.

برخی از غذاهای قبل از تمرین برای زنان عبارتند از:

  • میوه های کامل
  • Kos یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر شیرین با عسل.
  • اسموتی های میوه ای ، مخصوصاً آنهایی که با شیر بادام یا یک گزینه کم کالری دیگر تهیه می شوند.

نتیجه

پیدا کردن بهترین غذاها قبل از ورزش گاهی اوقات چالش برانگیز است. اما با انتخاب مناسب ، انرژی بدن شما در حین ورزش افزایش می یابد و عملکرد بسیار بهتری خواهید داشت. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ با ورزش با هدف افزایش حجم غذا خوردن قبل از ورزش تغییر می کند. تغذیه مناسب همراه با ورزش منظم به شما نتایج سریع تری می دهد. علاوه بر این ، به یاد داشته باشید که در حین و بعد از ورزش آب کافی بنوشید.


نویسندگان:

تاننوري ها (برگرفته از مقاله ای از inkin.com)

اگر از این مقاله استفاده می کنید ، نام و آدرس مستاجر را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال های تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *