بهترین راه های طبیعی برای مقابله با آرتریت

آرتریت، در اشکال مختلف، درد و رنج فوق العاده ای را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان ایجاد می کند. اما خبر خوب این است که واقعاً می توانید کارهای زیادی برای کمک به تسکین دردها و دردهای این رنج وحشتناک انجام دهید.

بهترین مکان برای شروع رژیم غذایی روزانه است. همانطور که برخی غذاها به التهاب و درد مرتبط با آرتریت کمک می کنند، غذاهای دیگری نیز وجود دارند که ضد التهاب هستند و بنابراین می توانند به کاهش ناراحتی شما کمک کنند.

با حذف غذاهایی که علائم آرتریت شما را تحریک می کنند، شروع کنید. به هر واکنشی که از غذایی که می خورید توجه کنید و سپس به این نکته توجه کنید که از این غذاها دوری کنید.

غذاهای رایجی که برای بسیاری از افراد باعث درد آرتروز می شوند عبارتند از الکل، غذاهای سرخ شده، گوشت قرمز، محصولات لبنی پرچرب و تخم مرغ. به نظر می رسد روغن های گیاهی گلرنگ، ذرت و آفتابگردان غنی از اسیدهای چرب دردناک امگا ۶ نیز برای بسیاری از مبتلایان به آرتروز باعث ایجاد دوره هایی می شود. همچنین مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده مانند نان سفید و ماکارونی سفید را محدود کنید.

برای یک رژیم غذایی ضد التهابی خوب، به رژیم مدیترانه ای که شامل روغن زیتون، غلات کامل، پنج تا نه وعده روزانه میوه و سبزیجات تازه و حداقل سه تا پنج وعده ماهی غنی از اسیدهای چرب امگا ۳ در هفته است، نزدیک شوید. سالمون، شاه ماهی، ساردین، ماهی خال مخالی، ماهی تن و قزل آلا بهترین انتخاب شما هستند.

کار بعدی این است که به اندازه کافی ورزش کنید. اگر مفاصل شما دردناک و سفت هستند، ممکن است این احساس را نداشته باشید، اما ورزش متوسط ​​یکی از بهترین درمان‌های جایگزین برای درد آرتریت است. بهبود انعطاف پذیری و تقویت عضلات در دراز مدت برای شما معجزه می کند.

برای تسکین نیازی به افراط و از بین بردن خود نیست. تنها چیزی که نیاز دارید سی دقیقه ورزش متوسط ​​حداقل چهار یا پنج روز در هفته است تا به نتایجی که می خواهید برسید. و نیازی نیست که برنامه ورزشی شما سخت یا گران باشد. فقط زمان را برای پیاده روی سریع در اطراف بلوک یا شرکت در ایروبیک در آب به طور منظم اختصاص دهید. ضرب المثل قدیمی را به خاطر بسپارید – از آن استفاده کنید یا آن را از دست بدهید.

یکی دیگر از راه های خوب برای مقابله با درد و ناراحتی آرتریت استفاده از گرمای مرطوب حدود دو بار در روز است. مفصل مشکل دار خود را در حوله های مرطوب گرم بپیچید یا دوش یا حمام آب گرم بگیرید تا گرما به مفصل آسیب دیده برسد. بسیاری از مردم معتقدند سونای داغ برای تسکین درد موثر است.

و در آخر، افزودن مکمل های روغن ماهی ضد التهابی با کیفیت بالا را به رژیم سلامت روزانه خود در نظر بگیرید. روغن ماهی به کاهش التهاب و درد مرتبط با آرتریت کمک می کند.

برخی یا همه این روش های طبیعی را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر