رژیم لاغری سریع

بعد از اینکه امی ۲۳۰ پوند از دست داد، او به “گواهی زنده مبنی بر امکان پذیر بودن” تبدیل شد. دکتر رژیم


امی _A_SS_16x9

امی ۴۰ سال است که با وزن خود دست و پنجه نرم کرده است. او توصیه های متخصصان چاقی سنتی را دنبال کرد و به برنامه های کاهش وزن بی شماری پیوست.

با جدیت این توصیه را به کار بردم که کمتر بخورم و بیشتر حرکت کنم. هر وزنی که کم کنید، دوباره به دست می آورید – و بیشتر.

در سال ۲۰۱۷، او بیش از ۴۰۰ پوند (۱۸۱ کیلوگرم) وزن داشت و یک قرار ملاقات با یک جراح چاقی رزرو کرد. او امید خود را از دست داده است که با هر روش دیگری غیر از جراحی کوچک کردن شکمش وزن کم می کند.

اما بعد در مورد رژیم کم کربوهیدرات شنید و دکتر رژیم غذایی را در جستجوی کامپیوتری پیدا کرد. دو هفته پس از شروع رژیم کتو، او قرار ملاقات خود را با جراح لغو کرد.

ما برای اولین بار داستان شگفت انگیز امی را در سپتامبر ۲۰۱۹ به اشتراک گذاشتیم، دو سال و نیم از سفر کم کربوهیدرات او می گذرد. او ۱۴۵ پوند (۶۶ کیلوگرم) وزن کم کرد و به ما گفت: “بالاخره راهم را پیدا کردم.”

ما در دسامبر ۲۰۲۱ با امی ملاقات کردیم تا از او بپرسیم “حالت چطور است؟”

جواب؟ بهترینی که میتونم باشم اکنون، پنج سال پس از یافتن رژیم کتو کم کربوهیدرات، او همچنان به این شیوه غذا خوردن متعهد است. تا کنون، من نزدیک به ۲۳۰ پوند (۱۰۴ کیلوگرم) از دست داده ام – و به دویدن ادامه می دهم.

علاوه بر این، او اکنون به عنوان یک مربی بهداشت کم کربوهیدرات، حمایت و آموزش بیماران را در برنامه کاهش وزن پزشکی دکتر Dr.

امی می‌گوید: «من نمی‌توانم تاریخچه‌ام را تغییر دهم، اما می‌توانم هر کاری از دستم برمی‌آید انجام دهم تا مطمئن شوم دیگران مجبور نیستند رژیم غذایی نامناسب و توصیه‌های پزشکی را که در طول دهه‌ها دریافت کرده‌ام تحمل کنند.»

در اینجا یک به روز رسانی از داستان امی است که کوتاه شده و ویرایش شده است.


نام و سن شما چیست و کجا زندگی می کنید؟

من امی ایگیس ۵۴ ساله هستم و در شهر نیویورک زندگی می کنم.


نحوه و زمان کشف رژیم کم کربوهیدرات را خلاصه کنید.

همانطور که در اولین داستان دکتر رژیم غذایی توضیح دادم، برای اولین بار متوجه شدم که دیگران فکر می کردند من در سن ۷ سالگی اضافه وزن دارم. این شروع یک مبارزه ۴۰ ساله با وزن من بود.

در طول سال ها، من همه رژیم های غذایی را امتحان کرده ام. من ۳۵ بار به Weight Watchers پیوستم و به کمپ های چاق رفتم. من جنی کریگ، Nutri-System و Opti-fast را از جمله امتحان کردم. من همه جور “متخصص” را دیده ام. همه به من گفتند که کمتر بخور و بیشتر حرکت کن. من مقداری وزن کم خواهم کرد، اما هرگز آن را رها نکن. من به دلیل پرخوری در یک چرخه دائمی شرمندگی افتادم.

من همچنین در یک پست وبلاگی در سایت دکتر ترو که بسیار محبوب شده است، آن سفر دردناک ۴۰ ساله را شرح دادم. در آن زمان که آن را نوشتم، بسیار از سازمان پزشکی عصبانی بودم – از همه توصیه‌های بدی که دریافت کردم، و تمام مدت گم شده بودم. به نظر می رسد افراد زیادی می توانند با این تاریخ همذات پنداری کنند.

در سال ۲۰۱۷، من بیش از ۴۰۰ پوند وزن داشتم. من برای جراحی چاقی با یک جراح کاهش وزن وقت رزرو کرده بودم. من فکر می کردم این تنها راه برای تعمیر آنچه “شکسته” بود است. اما من شکسته نشدم. من فقط توصیه های اشتباه را دنبال می کردم.

خوشبختانه خواهرم در مورد تجربه مثبت خود با کربوهیدرات کم به من گفت. یک جستجوی اینترنتی مرا به دکتر رژیم رساند. من از بسیاری از داستان های موفقیت الهام بخش شگفت زده شده ام. علم برای من معنا پیدا کرد.

پس از دو هفته اول عمل کتو، قرار ملاقات با جراح چاقی را لغو کردم.


چه موفقیتی را تجربه کرده اید؟

اکنون، پنج سال پس از شروع کتو، نزدیک به ۲۳۰ پوند (۱۰۴ کیلوگرم) از دست داده ام.

من همچنین با موفقیت پیش دیابت خود را معکوس کردم و از افسردگی مادام العمر خلاص شدم.

زمانی که برای اولین بار از دستم خارج شد، از دست دادن ۲۰۰ پوند (۹۱ کیلوگرم) غیرقابل حل به نظر می رسید، و این تصور که اکنون در اینجا خواهم بود، غیرقابل درک بود.

اما من استثنایی نیستم. بالاخره نصیحت درستی دریافت کردم، یک پا را جلوی پای دیگرم گذاشتم و هرگز به عقب نگاه نکردم.

اکنون می دانم که می توان آن را انجام داد. امیدم را از دست داده بودم که واقعاً ممکن است، واقعاً. من شاهد زنده آن هستم.

واقعاً زندگی من را تغییر داده است. من اکنون به عنوان یک مربی بهداشت حرفه ای دارم و از برنامه کاهش وزن پزشکی دکتر True Caligian حمایت می کنم. من همچنین به طور منظم در سایت او وبلاگ می نویسم و ​​یک حساب کاربری فعال در توییتر دارم که در آن در مورد رژیم غذایی، کاهش وزن و مشکلات سلامتی توییت می کنم.

در ابتدای سال ۲۰۲۱، تصمیم گرفتم که می خواهم دویدن را شروع کنم. این همیشه کاری بود که می خواستم انجام دهم، اما نمی توانست با بیش از ۴۰۰ پوند شروع شود.

با بسته شدن سالن‌های ورزشی در شهر نیویورک به دلیل کووید، من تمرینی را می‌خواستم که به هیچ وسیله‌ای نیاز نداشته باشد.

من در حال حاضر به طور منظم دو تا سه مایل در روز می دوم. من ۵ کیلو دویده ام. زمان من کند است، اما به طور پیوسته در حال بهبود است.

من افتخار می کنم که هر روز می دوم و مفتخرم که نزدیک به ۲۳۰ پوند وزن کم می کنم!

آیا درسی برای به اشتراک گذاشتن از کاهش وزن دارید؟

بله خیلی زیاد.

وقتی به وزن ۱۰۲ کیلوگرمی رسیدم که اوایل امسال وزن کم کردم، پستی در وبلاگ نوشتم به نام «درس های آموخته شده در مسیر کاهش وزن ۲۲۵ پوند». در آن، او ۱۰ درس برتر را به اشتراک گذاشت.

این سه مورد اول من هستند:

  1. گرسنگی: بیاموزید که گرسنگی واقعی را تشخیص دهید، و چگونه در زمانی که نیستید غذا نخورید. یکی از دستاوردهای من زمانی حاصل شد که متوجه شدم گاهی اوقات وقتی دیگر گرسنه نیستم غذا می خورم. متوجه شدم که حتی با غذاهای کتو، می توانم پرخوری کنم و پیشرفتم را کند کنم. من یک پست عمیق تر در مورد گرسنگی، هوس ها، و محرک های مختلف که باعث می شود هوس یا نیاز به غذا خوردن حتی زمانی که شما گرسنه نیستید نوشته ام.
  2. حد کمال: به دنبال کمال نباشید. هیچ کس کامل نیست. مسئله این نیست که آیا من اشتباه کردم، اما چه زمانی. منتظر راه اندازی مجدد در تاریخ دلخواه در تقویم نباشید که ممکن است هرگز نیاید. هیچ راهی شیب دار وجود ندارد، پس از اشتباهات خود درس بگیرید و فردا را کمی بهتر از امروز کنید. فقط ادامه بده
  3. چرا: یک چشم انداز روشن و مشخص از اینکه چرا می خواهید وزن کم کنید، ترجیحاً بر اساس عشق به خود، نه تنفر از خود، ایجاد کنید. حتی اگر برای سلامتی خود می ترسید، سعی کنید آن را به عنوان چیزی که مبتنی بر ترس نیست، مجدداً تعریف کنید.

هفت درس دیگر را در پست وبلاگ من بررسی کنید.


چرا تعقیب یک عدد روی ترازو همیشه انگیزه نیست؟

زندگی و سلامتی من به گونه‌ای بهبود یافته است که نمی‌توانم آن را بیان کنم، و با این حال عدد روی ترازو چیزی بود که در گذشته، من نسبت به آن وسواس داشتم. ترازو یک جانور آهسته و غیرقابل پیش‌بینی است که همیشه به ما پاداش نمی‌دهد که نشان‌دهنده میزان تلاش ما باشد.

من به عنوان یک مربی سلامت، مشتریان زیادی دارم که مقیاس آنها تلاش واقعی آنها را منعکس نمی کند. و یک عدد اشتباه – عددی بالاتر از حد انتظار – می تواند بهانه ای باشد برای کنار گذاشتن تمام تلاش های رژیم غذایی شما.

ما به ترازو اجازه می‌دهیم نوع روز، خلق و خوی ما و نحوه قضاوت در مورد ارزش و شایستگی‌هایمان را تا وعده غذایی بعدی تعیین کند.

در سال ۲۰۲۰، در مورد اینکه چقدر آسان است که از لیبرا ناامید شوید و سیگار را ترک کنید، نوشتم. یک روز روی ترازو رفتم و به طور غیرمنتظره ای ۱۰ پوند اضافه کردم. این پس از از دست دادن بیش از ۲۰۰ پوند بود.

این نوع افزایش وزن ۵-۱۰ پوندی، به طور ناگهانی، اغلب زمانی اتفاق می افتد که وزن کم می کنید. این یک مشت در روده است. و بدون شک افزایش ۱۰ پوندی باعث شد احساس گریه کنم.

من در مورد اینکه چگونه این قسمت در زندگی قبلی من منجر به پرخوری شش ماهه و بیش از ۴۰ پوند افزایش وزن می شود، نوشته ام. بدون اغراق. می‌توانست با نفرت از خود و افکاری مانند “من همیشه چاق می‌شوم، پس فایده آن چیست.”

خوشبختانه توانستم آرام باشم، کمی ورزش کنم، پیاده روی کنم، وعده غذایی برنامه ریزی شده ام را بخورم و چرخه را ادامه دهم. برای من این پیشرفت واقعی بود.


افکار نهایی؟

من نمی توانم تاریخچه ام را تغییر دهم، اما می توانم تمام تلاشم را بکنم تا به دیگران کمک کنم رژیم غذایی نامناسب و توصیه های پزشکی را که در طول دهه ها دریافت کرده ام را تحمل نکنند. به همین دلیل است که دوست دارم مربی سلامت باشم و داستانم را به اشتراک بگذارم.

با ساده کردن کارها شروع کنید. برای خوردن بیشتر و بیشتر به غذاهایی که شما را سیر می کنند و غذاهایی که شما را گرسنه تر می کنند توجه کنید.

این یک فرآیند مادام العمر است. شما کامل نخواهید بود، بنابراین سعی کنید از تفکر همه یا هیچ، که همه ما را عقب نگه می دارد، اجتناب کنید. فقط یک رژیم کم کربوهیدرات را امتحان کنید و به آن پایبند باشید.


از شما برای به اشتراک گذاشتن موفقیت، تجربه و راهنمایی های خود متشکرم، امی. بسیاری از مردم در مورد مبارزات گذشته شما یاد می کنند و از ایده های شما درس می گیرند.

~ آن مولینز




رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/