بررسی ارتباط بین وزنه برداری و کاهش خطر مرگ – شما آنلاین


ارتباط بین وزنه برداری و کاهش خطر مرگ را کشف کنید
ارتباط بین وزنه برداری و کاهش خطر مرگ را کشف کنید

بر اساس تحقیقات اخیر، وزنه زدن به طور منظم می تواند خطر مرگ زودرس را در افراد کاهش دهد. بر اساس این مطالعه که در “ژورنال پزشکی ورزشی بریتانیا” منتشر شده است، بزرگسالانی که وزنه زدن را گزارش کرده اند، ۹ […]

بر اساس تحقیقات اخیر، وزنه زدن به طور منظم می تواند خطر مرگ زودرس را در افراد کاهش دهد.
بر اساس مطالعه ای که در مجله British Journal of Sports Medicine منتشر شده است، بزرگسالانی که گزارش کرده اند وزنه برداری می کنند، ۹ درصد کمتر در معرض خطر مرگ در افراد می شوند.
بر اساس این گزارش، محققان می گویند ترکیب «تمرین با وزنه» و ورزش هوازی به صورت هفتگی می تواند فواید بسیاری را به همراه داشته باشد.
محققان موسسه ملی سرطان در راکویل، مریلند، داده های ۱۰۰۰۰۰ بزرگسال را که در یک مطالعه غربالگری شرکت کرده بودند، تجزیه و تحلیل کردند. میانگین سنی شرکت کنندگان در این تحقیق ۷۱ سال بود و اطلاعاتی در مورد وزنه برداری و سایر فعالیت های ورزشی خود ارائه کردند. در بین شرکت کنندگان، حدود ۲۳ درصد از آنها تمرینات مختلف وزنه برداری را انجام دادند و حدود ۱۶ درصد به طور منظم حداقل ۱ تا ۶ بار در هفته تمرینات وزنه برداری را انجام دادند.
همچنین، تقریباً یک سوم شرکت‌کنندگان (۳۲ درصد از شرکت‌کنندگان) توسط محققان کاملاً فعال در نظر گرفته شدند. تا ۲۴ درصد از این موارد از دستورالعمل‌های ورزش هوازی پیروی می‌کنند و ۸ فوت خارج از آن باقی می‌مانند.
در طول این دوره تحقیقاتی که به مدت ۹ سال و نیم به طول انجامید، ۲۸۴۷۷ شرکت کننده جان خود را از دست دادند. پس از این مطالعه، محققان دریافتند بزرگسالانی که هر گونه بلند کردن اجسام سنگین انجام می دهند، ۹ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به دلایل مختلف هستند.
منبع: اسکای نیوز