بحث قطع رژیم غذایی


وقتی برنامه های ویژه را متوقف کنید ، بهترین کار را می کنند

من از رژیم های غذایی پیروی می کنم. هنگامی که برنامه های مختلف به نفع شما می شوند و رسانه های متمرکز بر روند به کلیک های جدید روی می آورند. آنچه می دانم برای من مهم است زیرا فکر می کنم از من خواسته می شود یا برنامه رژیم غذایی خاصی درخواست می شود. درک این رژیم ها و نحوه تاثیر آنها بر افراد مختلف بسیار مهم است زیرا می تواند باعث بیماری دیگری شود که می تواند کارهای خوب انجام دهد. اگر من نمی توانم در این مورد به مردم آموزش دهم ، آنها فقط می توانند نسخه برنامه را به صورت آنلاین دریافت کرده و آن را به تنهایی امتحان کنند ، شاید راه سخت را یاد بگیرند.

اگر هیچ غذای جدیدی را امتحان نکرده اید ، نگران نباشید ، ممکن است قبل از اینکه فرصتی پیدا کنید از مد افتاده باشد

به نظر می رسد رژیم غذایی فعلی یک رژیم غذایی کتوژنیک است که با یک روزه انعطاف پذیر ترکیب شده است رژیم کتوژنیک با یک روزه انعطاف پذیر ترکیب می شودبه اگر یکی از این برنامه ها را امتحان کرده اید ، چالشی را که در رابطه با برنامه غذایی با آن روبرو بودید به خاطر می آورید. مهم این است که وعده غذایی خود را با دقت برنامه ریزی کنید ، هنگام غذا خوردن به برنامه پایبند باشید و از همه مهمتر ، اطمینان حاصل کنید که قبل یا بعد از ساعت مشخصی از روز غذا نمی خورید. هر زمان که بدنبال کار ، زندگی و دام های گرسنگی و میل هستید. اگر هیچ غذای جدیدی را امتحان نکرده اید ، نگران نباشید ، ممکن است قبل از اینکه فرصتی پیدا کنید از مد بیفتد.

نکته بدیهی این است که رعایت رژیم غذایی بسیار پیچیده بسیار دشوار است. ادعای موفقیت بسیار قانع کننده است و وقتی احساس اشتیاق و انگیزه می کنیم (اغلب قبل از شروع) مطمئن هستیم که می توانیم موفق شویم. واقعیتی که شما نمی شنوید این است که ممکن است برخی نتوانند آن را یک روز بگذرانند ، برخی دیگر ممکن است برای چند روز یا یک هفته از این کار منصرف شوند ، اما بسیاری ممکن است آنقدرها هم مایل نباشند که آن را واقعا سخت نگه دارند. یک رژیم غذایی که برای دستیابی به نتایج قابل توجهی زمانبر است ، مانند کاهش وزن ، افزایش عضلات ، قدرت یا بسیاری از نتایج امیدوار کننده دیگر.

برای موفقیت دو کار ساده وجود دارد: صبر و ثبات.

بنابراین چگونه می توانید سالم و سالم بمانید در حالی که بسیاری دیگر از هیچ رژیم غذایی شدید یا چالش برانگیزی پیروی نمی کنند؟ برای موفقیت دو کار ساده وجود دارد: صبر و ثبات. تغییرات در رژیم غذایی روزانه شما یک شبه اتفاق نمی افتد. می تواند افراد را ببرد ماهها یا سالها برای حرکت به شیوه جدید غذا خوردن ، و بدون مقدار زیادی پشتیبانی در جاده هابه برخی دیگر حتی قبل از رسیدن آنها دلسرد می شوند زیرا انتظار نتایج فوری دارند و اطلاعات دقیقی ندارند. چیز های زیادی وجود دارد آنها بر نحوه غذا خوردن ما تأثیر می گذارند روزانه. کمی انرژی صرف می شود تا بتوانید از یک هوس یا هوس خاصی عبور کنید ، وقتی هوس 10 چیز مختلف می کنید که خوردن آنها را متوقف کرده اید ، بسیار دشوار است.

علاوه بر اینکه غذای بدن ماست ، چیزهای بسیار دیگری نیز وجود دارد. همچنین ذهن ما را تغذیه می کند.

این ممکن است منفی به نظر برسد ، اما در واقع برای به دست آوردن نتایج فوری ، فشار لازم است و به شما زمان می دهد تا با رژیم جدید سازگار شوید. تلاش برای اجبار برنامه رژیم غذایی متفاوت از سن – شاید تا آخر عمر – می تواند از جهات مختلف مخرب باشد. علاوه بر اینکه غذای بدن ماست ، چیزهای بسیار دیگری نیز وجود دارد. همچنین ذهن ما را تغذیه می کند. ممکن است خاطرات را برانگیزد ، راحتی ایجاد کند و ممکن است با فرهنگ یا مذهبی مرتبط باشد که ما را با دیگران متحد می کند. مردم اغلب به مواد غذایی برای کمک به آنها در زمینه های دشوار زندگی اعتماد می کنند و وقتی این غذاها دارای قند و کربوهیدرات های تصفیه شده هستند ، می توانند اعتیاد آوربه اغلب ، قطع ناگهانی مقادیر زیادی از این غذاها می تواند تأثیر شگرفی بر هر دو فرد بگذارد از نظر جسمی و روانیبه

برخی از افراد برای موفقیت واقعی نیاز به تغییرات فوری و چشمگیر دارند ، اما برای اکثر مردم روند شیردهی م moreثرتر است. بسته به شرایط ، رویکردها در افراد مختلف متفاوت است. تمرکز بر کیفیت بیش از حد، به تدریج مواردی مانند تنقلات و شیرینی ها را حذف کنید (یا به جایگزین های سالم تر بروید) و سپس به آنها اجازه دهید تا مناسبت های خاصی را ایجاد کنند یا از این طرف و آن طرف حرکت کنند ، و گذر موثری به شیوه جدید غذا خوردن ایجاد شود.

این بدان معنا نیست که این برنامه های قوی جواب نمی دهد. آنها اغلب یک ابزار فوق العاده برای افرادی هستند که اهداف بهداشتی آنها مشخص تر است ، اما ابتدا باید نقطه شروع را در نظر گرفت. کسی که در حال حاضر یک ورزشکار است و غذای خوبی می خورد ، ممکن است رژیم غذایی شدید را برای او آسان تر کرده و نتایج فوری را مشاهده کند. فردی با رژیم غذایی ضعیف و اضافه وزن می تواند بسیار سنگین باشد و در صورت عدم نتیجه گیری ممکن است به هیچ وجه خود را نشان ندهد.

برای افراد معمولی که تلاش می کنند به نتایج واقعی و پایدار دست یابند ، بهترین رویکرد این است که روی یک یا دو تغییر کوچک تمرکز کرده و آنها را تنها پس از ایجاد تغییرات گسترش دهند. جایی که همه باید شروع کنند متفاوت است و ملاقات با متخصص تغذیه راهی عالی برای ایجاد یک برنامه موفقیت بلند مدت است. این ممکن است با یک برنامه شروع شود و سپس با درجه ای متفاوت فارغ التحصیل شود ، اما اغلب چند تغییر نتایج بهتری از آنچه بیشتر مردم انتظار دارند به همراه خواهد داشت. تغذیه سالم منطقی است و برنامه های غذایی فعلی ممکن است کمی غیر ضروری به نظر برسد. بدون رژیم احتمالاً بهترین برنامه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *