اهمیت صبحانه – وب سایت رسمی دکتر محمد صفریان


صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند. صبحانه باید حداقل 20 درصد از انرژی روزانه شما را تامین کند. در حالی که اکثر مردم به دلیل عدم آگاهی از اهمیت این و آن غذا ، از مصرف آن خودداری می کنند یا آن را مفید و مغذی نمی دهند.

مطالعات نشان داده است که نه تنها صبحانه ، بلکه دفعات و قوام آن نیز در تغییر وزن مثر است. عدم خوردن صبحانه در نقاط مختلف گزارش شده است و این وضعیت در نوجوانان بیشتر دیده شده است.برخی مطالعات نشان داده است که بین خوردن صبحانه با چاقی و اضافه وزن ارتباط وجود دارد و نخوردن صبحانه معمولی یکی از عوامل اضافه وزن و چاقی در نوجوانان است. به

هنگامی که فردی عمداً یا به زور وعده های غذایی را حذف می کند ، میزان سوخت و ساز بدن سوزانده و افزایش می یابد. غذا ادامه می یابد ، درصد بیشتری از میزان متابولیسم کاهش می یابد. در درازمدت ، میزان متابولیسم اولیه BMR (فرد به زمین می افتد و بدن انرژی کمتری می آموزد زن ری ده در خانه بماند. نتیجه این عمل مهم است که توجه داشته باشید که بدن چربی بیشتری در بافت چربی ذخیره می کند و مزایای آن میزان مصرف صبحانه در مطالعه مشخص شده است. آنها به طور متوسط ​​کمتر از افرادی هستند که به خوردن صبحانه عادت ندارند و از سوی دیگر ، کسانی که صبحانه نمی خورند بیشتر در طول روز زیاد غذا می خورند. و بدون سکه نوبت او را بگیرید و این باعث بیماری آنها می شود) ، از جمله دیابت و چربی خون. (البته منظور من صبحانه ، شیرینی صبحانه سالم ، شکلات ، غذاها و آب میوه غیر طبیعی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *