آیا واقعاً گرسنه هستم؟ علائم جسمانی گرسنگی را باید جستجو کرد


آیا واقعاً می توانید علائم فیزیکی گرسنگی را احساس کنید و بدانید چه موقع در مقابل غذا بخورید؟ با کمال تعجب ، بسیاری از مردم این گونه نیستند و با خود می پرسند: “آیا من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما نگران نباشید ، اگر شما یکی از آن افراد هستید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

حرکت در علائم فیزیکی گرسنگی می تواند یک بازی پیچیده باشد. ما افراد شلوغی هستیم ، اغلب اوقات احساس نمی کنیم که وقت داریم گرسنگی را کنترل کنیم یا احساس گرسنگی را واقعاً بپذیریم. و حتی گاهی اوقات ، ما نمی دانیم چگونه است!

ما در اینجا در Nutrition Stripped در مورد آگاهی و تغذیه با ذهن زیادی صحبت می کنیم و بار دیگر ، اینجا نیز نقشی ایفا می کند. هنگامی که ما عاقلانه غذا نمی خوریم (و اگر بخواهید احمقانه غذا می خوریم) ، بسیار دشوار است که بدانیم گرسنگی عامل اصلی انتخاب غذای ما است یا نه.

برای کمک به شما در این زمینه ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه بیشتر مراقب باشید و علائم فیزیکی گرسنگی را تشخیص دهید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید با غرق شدن در این موضوع که چرا خوردن غذا مطابق گرسنگی شما بسیار مهم است ، شروع کنیم.

چرا دانستن علائم جسمانی گرسنگی مهم است؟

در طول روز بدن ما دائماً با ما ارتباط برقرار می کند تا به ما اطلاع دهد که چه زمانی به انرژی نیاز داریم و چه زمانی به انرژی نیاز نداریم. علائم گرسنگی و سیری ما مسئول این امر است!

هورمون های مسئول تحریک علائم گرسنگی و سیری عبارتند از: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون سیری / سیری).

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را احساس می کنیم ، بدن به ما می گوید که به انرژی نیاز دارد. اما آنچه متأسفانه با گذشت زمان برای بسیاری از افراد اتفاق می افتد این است که آنها شروع به نادیده گرفتن علائم فیزیکی یا فراموش کردن احساس خود می کنند. برنامه ها ، کمبود زمان ، استرس و رژیم ها تنها تعدادی از عوامل متعدد شیوه زندگی هستند که می توانند باعث این امر شوند.

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را نادیده می گیریم یا متوجه آن نمی شویم ، زنجیره ای از وقایع شروع می شود.

ما می توانیم به نقاط گرسنگی شدید برسیم و کنترل غذا را از دست بدهیم ، هنگامی که غذا می خوریم احساس بی حالی ، نفخ و اشباع بیش از حد کنیم ، برای همیشه بیش از حد غذا بخوریم یا به اندازه کافی نباشد ، لیست همچنان ادامه دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما می خواهیم واقعاً با علائم جسمانی گرسنگی آشنا شویم.

علائم فیزیکی رایج گرسنگی

وقتی علائم گرسنگی و سیری خود را کنترل می کنید ، می توانید زمانی را که واقعاً گرسنه هستید و به انرژی نیاز دارید ، بپذیرید.

در زیر برخی از رایج ترین علائم فیزیکی گرسنگی را مشاهده می کنید.

خستگی و کمبود انرژی

آیا تا به حال احساس کرده اید که به سادگی از آن خارج شده اید؟ آیا با وجود داشتن یک خواب خوب ، خسته شده اید؟ بی حال اگرچه شما هیچ کار سنگین خاصی نکرده اید؟

این یکی از نشانه های گرسنگی جسمی است.

ما دائماً به بدن نیازمند انرژی اشاره می کنیم. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. هنگامی که ما به اندازه کافی غذا (و در نتیجه انرژی) دریافت نمی کنیم ، بدن می تواند کاملاً تیره و تار شود.

کارهای روزانه کمی سخت تر است و ما نمی توانیم از آن خارج شویم. تنها راه نجات این است که یک غذای مقوی بخورید!

دفعه بعد که احساس خستگی و کمبود انرژی می کنید ، حتماً بررسی کنید که آیا این نشانه فیزیکی گرسنگی است یا خیر.

خروپف در معده

این آسان است ، درست است؟

اگر معده شما در حال تپش یا غرغره است و آن درد شدید را احساس می کنید ، بدن شما سعی می کند به شما نشان دهد که به غذا نیاز دارد.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست رژیم غذایی ، سم زدایی یا پاکسازی چقدر به شما می گوید این پیشنهادات را برای x ساعت نادیده بگیرید ، اما این مفید نیست و درست نیست.

هنگامی که ما آن درد را احساس می کنیم ، آنچه اتفاق می افتد این است که ماهیچه معده وقتی خالی است منقبض می شود. دفعه بعد که معده شما خراشید ، به آن گوش دهید و با یک غذای مغذی پنج ضروری پاسخ دهید!

سردرد و لرزش دست

وقتی گرسنه هستیم و زمان زیادی را بدون غذا می گذرانیم ، سطح قند خون بدن کاهش می یابد. اکنون وقتی قند خون شما پایین است ، بدن شما به مغز شما سیگنال می دهد که به شما اطلاع دهد که به انرژی یا غذای بیشتری احتیاج دارید.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، ممکن است عروق خونی منقبض شده و فشار خون بالا رود. نتیجه نهایی؟ سردرد.

علاوه بر این ، هنگامی که قند خون پایین است ، بسیار معمول است که ما احساس سرما و سردی کنیم.

اگر اغلب با سردرد همراه با لرزش دست مواجه می شوید ، بدن شما ممکن است در تلاش باشد به شما بگوید که به غذا نیاز دارد. این می تواند یکی از علائم فیزیکی گرسنگی شما باشد.

مه مغزی و عدم تمرکز

این دو نیز با قند خون پایین ارتباط دارند. وقتی بدن انرژی مورد نیاز خود را از غذا دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی لازم برای عملکرد صحیح را دریافت نمی کند.

این می تواند همه چیز را مه آلود کند ، خوب ، مه آلود! ممکن است احساس کنید اندیشه های شما کمی کندتر از حالت معمول در حال پردازش است ، یا ممکن است نتوانید بر روی کارهای معمول به خوبی معمول تمرکز کنید.

بدن شما با عملکرد زیر سطحی سعی می کند به شما نشان دهد که به مواد مغذی بیشتری برای افزایش قند خون نیاز دارد.

تحریک پذیری

همه آن را تجربه کرده اند “چوب لباسی” قبل زمانی که شما سخاوتمند ، عصبی ، ناامید و گاهی اوقات کاملاً بدون هیچ دلیل مشخصی سخت هستید. آیا واقعاً چیزی شما را اذیت می کند؟ مشکلی وجود دارد؟ نه ، فقط گرسنگی است.

بدن شما از نظر انرژی و غذا کم است ، بنابراین یکبار دیگر ، قند خون شما پایین است. وقتی قند خون پایین است ، برای ما بسیار راحت تر است که بدون دلیل مناسب واکنش احساسی نشان دهیم.

“اگر می بینید که این اتفاق اغلب زمانی رخ می دهد که مدت زیادی بدون غذا بوده اید ، یکی از علائم فیزیکی گرسنگی در بدن شما ممکن است باشد.”چوب لباسی “ یا تحریک پذیری

نشانه هایی که ممکن است با گرسنگی اشتباه گرفته شوند ، اما هستند “گرسنگی سر”

اما اگر فکر کنیم نشانه جسمی گرسنگی را تجربه می کنیم در واقعیت ، این چیز دیگری است؟ ما به این می گوییم “گرسنگی سر”.

گرسنگی سر زمانی است که یک موقعیت ، احساس یا احساس خاص منجر به پاسخ به غذا می شود.

در زیر برخی از رایج ترین علائم آنچه ما می نامیم ، آورده شده است ، گرسنگی در سربا

خواسته های غیر منتظره

گاهی اوقات بی خیال با خود فکر می کنید: “خدایا ، من برای این می کشم [insert craved food item here]”کاملاً خارج از بهشت؟”

این یک آرزو است! اکنون ، قبل از اینکه به این موضوع بپردازید ، برخی سناریوهای تشریحی وجود دارد که می تواند هوس را برانگیزد ، و اینها واقعاً می توانند با گرسنگی جسمانی ارتباط داشته باشند. بنابراین اگر کنجکاو هستید که بیشتر بیاموزید و قبلاً یاد نگرفته اید ، به اینجا سر بزنید تا در مورد خواسته های خود به شما بگوئیم.

اما بیشتر اوقات ، طعم و تجربه غذایی است که ما میل داریم ، نه غذای فیزیکی از طریق غذا. اگر ما فقط می خواهیم غذا بخوریم ، اگر بخواهید ، این نشانه آن است گرسنگی در سربا

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی آنقدر خسته شده اید که تنها چیزی که می خواهید انجام دهید این است که چیزی بخورید تا احساس بهتری داشته باشید؟ آره، گرسنگی در سربا

حالا من می گویم ، این کمی مشکل است. به طور کلی ممکن است در نتیجه خستگی گرسنه باشید. اما اغلب ، هنگامی که ما از نظر روحی یا جسمی خسته هستیم و هیچ نشانه جسمانی از گرسنگی نشان نمی دهیم ، غذا همچنان می تواند خوب به نظر برسد.

وقتی در نتیجه احساسات یا احساسات به غذای بی فکر دست می یابیم ، سیگنال های گرسنگی بدن را نمی شنویم.

استرس بدون آدرس

این بسیار شبیه به مثال قبلی ما است! وقتی استرس داریم همان کاری را می کنیم که احساس خستگی می کنیم.

استرس ناخوشایند است و خوشایند نیست. خوردن غذاهای خوشمزه از طرف دیگر راحت و بسیار لذت بخش است. ایجاد عادت به دنبال غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این می گوییم استرس خوردن!

وقتی استرس درمان نشود ، جوانه می زند و ما به دنبال راهکارهای سریع و آسان برای تسکین آن هستیم. غذا یکی از این ابزارهاست. گرسنگی در نتیجه استرس وسیله ای است برای گرسنگی در سر از گرسنگی جسمی

افزایش احساسات

در نهایت ، ما احساساتی داریم. آیا تا به حال آنقدر احساس غم ، عصبانیت ، افسردگی یا ناامیدی کرده اید که مجبور شدید یک کوکی بگیرید؟

پس از دو مثال آخر ، فکر می کنم به راحتی بتوان دید که این مثال چگونه است گرسنگی در سر همانند استرس ، وقتی احساسات درمان نمی شوند ، می توانیم از طریق غذا از آنها رهایی یابیم.

یاد بگیرید که با علائم جسمانی گرسنگی سازگار شوید

هدف در اینجا این است که واقعاً با گرسنگی فردی خود و حتی با علائم سیری سازگار شوید. برای آشنایی با علائم فیزیکی گرسنگی که به طور منظم تجربه می کنید. پس از انجام این کار ، می توانید با خیال راحت غذا بخورید.

در روش تغذیه ذهنی تنها ، اعضای ما ابزارها و منابعی را برای توسعه این توانایی برای سازگاری با علائم گرسنگی بدن خود در اختیار ما قرار می دهند ، به طوری که آنها در دانستن زمان غذا خوردن ، آنچه که باید بخورند و نحوه خوردن مطابق با آنها اعتماد به نفس پیدا می کنند. نیازهای منحصر به فرد در آن لحظه

Skillsht قدرتی بسیار قدرتمند برای داشتن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *