آیا این اشتباهات را در کاهش وزن مرتکب می شوید؟ – زنان عمومی


این غیر معمول نیست که زنان ، به ویژه مردان در اواخر نوجوانی ، هنگام وزن گیری احساس عصبانیت کنند. آنها احساس می کنند که همه چیز “درست” است ، اما به نظر نمی رسد وزن خود را کاهش می دهند. اگر می بینید که در یک معامله به خواب رفته اید ، ممکن است ناخودآگاه یکی از این ده اشتباه کاهش وزن را انجام دهید. دریابید که آنها چیست و چگونه می توان آنها را برطرف کرد تا آنها را در مسیر اصلی خود قرار دهید.

10 اشتباه در کاهش وزن

انگیزه بی عیب و نقص

الکسیس کنسون ، روانشناس بالینی ، متخصص تغذیه و نویسنده کتاب انقلاب بدون رژیم ، “وقتی مشتریان به من می گویند می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اولین س myال من این است که اهداف شما چیست؟” می گوید. آنها “قول” می دهند که اگر وزن کم کنند زندگی بهتر خواهد شد. فرصت شادتر ، لاغرتر ، خواسته شده یا بهتر را در اختیار آنها قرار دهید. اما این یک کلاهبرداری است که توسط فرهنگ رژیم غذایی تبلیغ می شود. فرهنگ رژیم غذایی افراد را ملزم می کند که فکر کنند مشکلی وجود دارد (با وزن فعلی آنها) و این کافی نیست. سپس آنها می خواهند راه حل های جادویی را برای حل مشکل خود به شما بفروشند. البته این راه حل ها جواب نمی دهد. ”

رژیم غذایی

یک نخود روی بشقاب - خطای کاهش وزن

زنان اغلب هنگامی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند رژیم می گیرند. ایده رژیم گرفتن نشان می دهد که قصد دارید در برخی موارد از خوردن غذا خودداری کنید ، به همین دلیل رژیم ها جواب نمی دهند. کانسون می گوید: “فرهنگ مصرف به ما می گوید که می توانیم با محدود کردن آنچه می خوریم و آنچه می خوریم وزن خود را کاهش دهیم و برخی از غذاها” بد “هستند. اما این درست نیست. به گفته کنسون ، بدن ما می داند که به چه چیزی نیاز دارد و مردم باید به آنچه بدن خود می گوید گوش دهند ، عملی که به “خوردن ذهن” معروف است.

ما تغذیه روانی را درک نمی کنیم

خوردن معقول صرفاً این نیست که هر چیزی را که می خواهید بخورید ، صرف نظر از هزینه آن. این در واقع گوش دادن به آنچه بدن شما به شما می گوید است. روان درمانگر و نویسنده کتاب اختلالات خوردن و دوست داشتن غذای خود می گوید: “خوردن دقیق به معنی درک گرسنه یا سیر بودن است. وقتی سیر شدید ، می خواهید از خوردن دست بکشید. کانسون می افزاید: “بدن ما به طور طبیعی به انواع غذاها و رژیم ها نیاز دارد تا وزن طبیعی ما را تنظیم کند.

گروه های غذایی عمومی را حذف کنید

اگر حساسیت یا عدم تحمل ندارید ، دلیلی وجود ندارد که هیچ گروه غذایی را به طور کلی حذف کنید. Conson می گوید: “ما به ویژه نگران دستور العمل ها و غذاهای بد هستیم ، به خصوص که دستورالعمل ها دائما در حال تغییر هستند.” یادتان هست چه موقع چربی بد است؟ کربوهیدرات ها چطور؟ ما باید از خوردن روح خودداری کنیم. “

بدون نان ، بدون کربوهیدرات ، بدون رژیم غذایی

خودداری از خوردن برخی غذاها ، بستری برای تغذیه سالم است. اگر با خود می گویید “من هرگز نمی توانم پیتزا درست کنم” و عاشق پیتزا هستید ، هنگام سرو پیتزا ، زمینی برای پرورش آن ایجاد می کنید. اگر خود را انکار نکنید ، به احتمال زیاد یک اتاق معقول دارید و راضی هستید. ”

خوردن غذاهای مغذی

انگلیسی می گوید: “اگر ده بسته 100 کالری خورده اید ، 1000 کالری خورده اید.” و این 1000 کالری ممکن است به اندازه یک تکه کیک خانگی راضی کننده نباشد. بهتر است غذاهای ممنوعه نداشته باشید و آنچه را که دوست دارید بخورید. اگر چیز شیرینی می خواهید ، مقدار کمی شکلات با کیفیت خوب بخورید یا بپزید و آن را به خوبی بویید.

اجازه دادن به مقیاس برای تعیین احساسات

این انگلیسی می گوید: “استفاده از عزت نفس سالم نیست.” “سرزنش خود باعث ایجاد استرس عاطفی می شود. اندازه گیری زمانی می تواند یک ابزار مفید باشد که از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عادات غذایی خود استفاده کنید. یک انگلیسی توضیح داد: “باید به خاطر داشته باشید که عدد روی ترازو متفاوت است ، بنابراین خود را با وزن خاصی تنظیم نکنید. اگر چند کیلو وزن اضافه کنید ، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا در چند روز گذشته استرس داشته اید یا خواب کافی ندارید.

به اندازه کافی آب ندهید

یک لیوان آب با لیمو و دارچین

انگلیسی می گوید: “مردم اغلب فکر می کنند گرسنه هستند ، اما واقعاً تشنه هستند.”

ورزش به عنوان تنبیه

فعالیت مهم است. اما اگر از دویدن متنفر هستید ، مجبور نیستید بدوید و اگر خود را مجبور کنید ، حرکت بیشتر از آنچه انتظار دارید خواهد بود. به جای آنچه فکر می کنید کالری سوزی خوبی است ، فعالیتهایی را که از آنها لذت می برید انتخاب کنید.

خوردن احساسی غذا نیست

خوردن غذاهای ناخواسته ، خوردن احساسات شما

مرد انگلیسی گفت: “اکثر ما برای غذا خوردن نمی نشینیم. استرس را از میز به میز می آوریم. به جای خوردن و لذت بردن از غذا و لذت بردن از غذای خود ، ما احساسات خود را می خوریم و از غذا به عنوان غذا استفاده می کنیم تا ما را از مشکلاتمان منحرف کند.

اهداف غیرواقعی

کنسون می گوید: “با افزایش سن ، بدن ما سنگین تر می شود و این چیز بدی نیست.” اگر هدف شما ایجاد تعادل در کارهایی است که در 20 سالگی انجام داده اید ، ممکن است واقع بینانه یا سالم نباشد. به جای تمرکز بر یک عدد خاص ، بر پذیرش خود و عادات غذایی سالم تمرکز کنید.

اگر می دانید که این اشتباهات را در کاهش وزن مرتکب می شوید ، هرگز برای بازگشت به مسیر دیر نیست. سعی کنید در زندگی روزمره و همچنین در عادات غذایی خود سالم و شاد باشید.

بیشتر بخوانید:

4 دقیقه ورزش… قطره اکسید نیتریک AKA

راهنمای رژیم غذایی طولانی مدت شما

7 رژیم های غذایی بسیار ناسالم

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقالاتی از این قبیل را برای شما ارسال می کنیم. ثبت نام در اینجا به صورت رایگان.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *